Miksen löydä perille ? Olin siellä jossain parkkipaikalla ja epämäärästä metsätietä joka suuntaan, ylös ja alas ja sitten ei uimarantaa vaan juurakkoisia saarekkeita. Kuukkeli ja kuvahaut ei anna tietoo tarpeeksi. Jossain on uimaranta jossa penkit ja pöytäkin.
Pääseekö impivaarantien päästä?
Ja onkohan myös Työtjärvellä uimaranta? Hiekkapohja? ja mistähän sinne mennään?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Iso tiilijärven uimaranta
NimimerKKIm
8
1321
Vastaukset
- sukka.mi.bollarna
Talikkohaarasta vasemmalla ja sitten sitä kapeaa hiekkatietä perille asti.
- ootkosäihanuuno
Meet tiililankaantien päätyyn ja sieltä hiekkatietä alas rantaan senkin urpo, miten uusavuton voi ihminen olla
- älä.usko
Tämä on feikki.
- NimimerKKlm
Saako siellä uida alasti?
- sak.mai.pools
Annatko persettä? Riippuu täysin siitä.
- rintauintivekkuli
Onko isot tissit sulla? Voisin tulla opettamaan rinta uintia
- NimimerKKlm
Lauta olen, mutta jalkojen välistä löytyy kunnon puska. Kiihottaako?
- namskista
Riippuu siitä pilkistääkö sieltä puskan uumenista pikku kikkeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816