Alkaako sivistyksen aalto...

mkmjnhbyu

Alkaako sivistyksen aalto uskontojen suhteen venäjältä?

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001227048.html

En todellakaan ole odottanut sen alkamista venäjältä vaan skandinaviasta. Joten, ilmeisesti järkevien määrä on suurempi vänäjällä kuin mm suomessa jossa edelleen suomen itse asettaman perustuslain vastaisesti sama laki sallii lain rikkomisia mm lasten suhteen.

Suomalaiset uskontunnustuksen kaltaiset ovat kuskanneet venäjälle saatanallisuudensa käsikirjoja kymmenien (todellisuudessa satojen) vuosien ajan järjettöminä luterilaisina. "minä olen herra sinun jumalasi" ei ole järkevien mielestä maailman kaikkeutta luonut ihmisineen mutta loi opeillaan järjettömäksi aivopestyjen uskon joka kieltää "sinulla ei saa olla muita jumalia" Jumalan ja Jeesuksen palvelemisen vaikka suomenn perustuslain mukaan se on jokaisen oma Lailla suojattu oikeus joka ei ole perisyntisten lasten vanhempien toimesta koskaan toteutnut..
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Toivon, että tuo venäläisten aloittama "uskonpuhdistuksesta" tulee koko maailmaa kattava ihmisyyttä suojeleva kansojen liike joka asettaa kristittyjenkin yli 3500 rikollisuuden lahkon toiminnan kohdalleen. Ei voi olla oikein, että ihmiskunta pakotetaan vastoin todellista tahtoaan maksamaan veroja järjestäytyneelle tuhansia vuosia toimineelle rikollisuudelle jota ammattilais aivopesijät pitävät jumala nimissä valehtelemalla yllä.

Tuo "valehtelemalla" tulee esiin mm tälläkin pastalla kun pappislupauksen antanut pappikaan ei pysty edes asialliseen keskusteluun aivopesu järjettömyyden uskontunnustuksesta ja sen sisällöstä asetettuihin kysymyksiin. Muuten kyllä räksyttävät lapsille ja nuorille uskomisen tärkeyttä Jumalan ja Jeesuksen Nimissä vai Jeesus on uskomiset kieltänyt, niin sitäkään eivät uskontunnustuksen kaltaisina pappislupauksen antaneina järjettöminä ymmärrä! Joten kun sellainen ääliö aivopesee toisia niin KALTAISEKSEEN, niin kyseessä ei ole uskovapaus VAAN RIKOLLISUUDEN LAITOTMUUS JOKA EI OLE SUOMALAISTENKAAN KANSANPERINNETTÄ VAAN SELVÄÄ RIKOLLISUUDEN saatanallisuutta.

Toivon, että uskonnoista luopumisen kehitys alkaisi ja jatkuisi vaiheittain niin, ettei synny mitään"verilöyly" tai "noitarovio" saatanallisuuksia kristittyjen rikollisten toimesta. Ei olisi suotavaa, että rikolliset alkaa tappamaan itse omia jäseniään jota on historian aikana usein tapahtunut, suomessakin. Ilmeisesti uskontunnustuksen kaltaisuus korvien välissä on syvempää saatanallisuutta kuin mitä nykyiset uskovaisten aivopestyt pystyy parhaalla tahdollaan edes ymmärtämään...

Mielestäni on kuintenkin selvää, että venäläiset ovat ymmärtäneet uusituksen tärkeyden ja se tuli esiin satoja vuosia liian myöhään mutta ihmiskunnan suhteen kuitenkin hyvänä osoituksena tulevaisuuden suhteen. Suomella olisi ollut mahdollisuus osoittaa Lakieja muuttamalla lapsille ja nuorille ihmisyyden säilyttämisen kauan kauan sitten mutta se suomeen ulkoa päin tuodulla saatanallisuudella on pirullinen toiminta suoja rikollisuudestaan huolimatta.

Seurataan tilannetta ja toivotaan ihmisyyden arvojen kunnioittamisia suojelevien Lakien syntymistä suojelemaan suomalaisia, etenkin suomalaisten lapsia rikollisuuden aivopesu järjettömyyksiltä!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno copypaste, vai kirjoittiko ihan omin pikku kätösin?

      • Jalaa

        Ei se osaa kirjoittaa. Copy-pastee kaikkee paskaa tänne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe