Lapsityövoimaa huoria ja pedofiilejä Hua Hin arkea

4657465789

Alla oleva video todistaa kaiken rikollisen toiminnan mitä Hua Hinissä tulee päivittäin vastaan. Videossa ensi etsitään läppäriin kaapelia. Mutta koko karmaiseva totuus Hua Hinistä hyökkää silmille noin 3 minuutin jälkeen.
Ensin kohdassa 4 min. 47 sek. juhlitaan Hua Hinin parasta nussijaa huorien kanssa. Sitten seurataankin Bangladeshistä kotoisin olevan lapsen ruusukauppaa, ilman ulkomaalaisilta vaadittavaa työlupaa ja kyseessähän on muutenkin alaikaäinen joka ei thaimaassa töitä saisi tehdä, ei Hua Hini poliisi puuttunut asiaan ja typerät farangit olivat mukana tässä rikollisessa toiminnassa.
Ajassa 6min 50 sek. nähdään sitten todiste Hua Hinissä lomailevasta pedofiilistä, tekee suoran ehdotuksen tälle pikkupojalle " You want Bum Bum" älkää siis kieltäkö ettei pedofiilit Hua Hinissä viihdy todisteita on.
Ajassa 8 min 25 sek näemmekin tyypillisen Hua Hinissä viihtyvän ystävällisen ruotsalaisen.

Kun alla olevan videon katsoo niin huomaa paljon rikollista toimintaa ja lukuisia ilotyttöjä. Hua Hin on seksimatkaajien kohde.

https://www.youtube.com/watch?v=-a0W3JGWJFA

41

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuudennäyttivideo

      Video ei alkuun ollut mitään. Mutta kun baarikadulle päästiin niin tulihan se TOTUUS HUA HINISTÄ ei mikään perhekohde, totta tosiaan. Sitten tällä palstalla valehdellaan Hua Hinin olevan siisti kohde!

    • cvbmnbmnbm

      Hua Hin on yhtä tylsä lomanviettopaikka kuin Alanya.

      • mielumminMexicoon

        Totta samantapaiset lihavat ihmiset molemmiss viihtyy. Alanyassa läskit naiset Turkin munan perässsä kun taas Hua Hinissä pallomahamiehet pikkupoikien perässä mitä aloittajan videossa näemmekin You want bum bum ehdotus pikkupojalle. YÖK


    • poiuytt

      Näköjään Suomessakin osataan kun ulkomaalaiset otetaan mukaan tilastoihin.
      Varmaakin Hua Hinin sanomat vetää Suomen tilastoista kovat otsikot ja varoittaa Thaimaalaisia Suomesta.
      Suomessa tehdään seksuaalirikoksia keskimäärin 4,8 rikosta /päivä.
      Mikä mahtaa olla Hua Hinin osuus suhteutettuna väkimäärään?


      Poliisille ilmoitettujen seksuaalirikosten määrä on noussut 12 prosentilla vuoden takaisesta, tiedottaa poliisi.

      Tammi-kesäkuussa poliisille ilmoitettiin yhteensä hieman yli 1 600 seksuaalirikosta. Epäiltyjä raiskauksia tuli poliisin tietoon noin kuusi prosenttia enemmän kuin viime vuonna.

      Rikoksista, joista epäilty on tiedossa, epäilty oli ulkomaan kansalainen vajaassa 300 tapauksessa. Seksuaalirikoksista yli 650 oli epäiltyjä lapsen seksuaalisia hyväksikäyttöjä, epäiltyjä raiskauksia ilmoitettiin yli 500 ja epäiltyjä seksuaalisia ahdisteluja yli 250.
      STT

    • 6457645789

      ??????? Miten tuo STT uutinen liittyy Hua Hinissä lomaileviin pedofiileihin mikä videolla kävi hyvinkin selväksi. Myöskin muualla Thaimaassa ilman työlupaa alaikäisten ulkomaalaisten kauppiaiden toimintaan puututtaisiin nopeasti.

    • 656546456456

      reuperse, jep tuolla asun, mutta harvoin tulee käytyä tuolla baarialueilla, reppana

      • StoneheadNoGood

        Lerppa ei pienellä eläkkeellä Hua Hinin lukuisille baarikaduille kannata mennäkään, niillä kuluu rahaa eikä pieni eläkkeesi riitä kuin netissä istumiseen. Lerppaa odottaa oma pikku vaimoke ladyboy kotona sillä aikaa kun Lerppa peloissaan ylittää katuja saadakseen päivittäisen leipäannoksensa.


      • 654767567657

        Taasko lerppaasi tyrkytät, resuperse... missäs kaverisi onkomie, pilkuttaja, sika Amailia, zapbox, 3rumaateroa, numeromies ja lukuisa joukko muita reppana, saatko kelakorvausta tummeliin reppana, resuperse


    • pikkuPattayaHuaHin

      Kyllähän tuon Soi Sarawatin lisäksi löytyy useita muitakin tyttökatuja. Ei tuo soi 80 siis ainoa ole.

    • thaimaanystävä

      Minä olen huolissani Suomalaisista naisista ja lapsista, koska ulkomaalaiset tekevät seksuaalirikoksia ja pedofiili tapauksia tulee jatkuvasti lisää.
      Video osoittaa selväst, että frangit ovat usein näitä halveksittavia padofiilejä. Eivät suinkaan Thaimaalaiset.
      Suomessa kun pedofiili tuomitaan vankeuteen niin takuvarmasti hänet pahoipidellään toisten vankien toimesta. Pedofiili on pohjasakkaa jolta pitäisi välittömästi ottaa munat pois tai mieluimmin lyijyhoitoa. Ei heihin muu tehoa.

      Thaimaahan tulee paljon kansalaisia myanmarista ja Laosista paremman elämän toivossa ja pettymysten jälkeen he ajautuvat rikoksien tielle.

      Seksuaalirikoksista, joissa epäilty on tiedossa, epäilty oli ulkomaan kansalainen vajaassa 300 tapauksessa eli hieman yli neljäsosassa. Epäilty oli tiedossa vajaassa 1 200 tapauksessa.

      Ilmoitettujen seksuaalirikosten, joissa epäiltynä oli ulkomaalainen, määrä kasvoi lähes 93 prosenttia.

    • Lapsiperheillekö-EI

      Olipahan video Hua Hinistä ja todellakin selvästi pedofiili yritti saada tämän kukkakauppiaspojan matkaansa. Kuinka moni huomasi samassa baarissa toinen pedofiili oli vihainen kun huomasi baarissa videoitavan. Huh huh Hua Hinko muka siisti kohde. Hyvä että totuus tulee julki.

      • Lapsiperheillekö-EI

        Näköjään pedofiilit tuntevat toisensa myös Thaimaassa, koska tunnistit tämän vanhan herran, jota pedofiiliksi nimität.


      • Thaimaa11

        Sisu kielitaitosi taitaa olla hieman puutteellinen, toki kommentti oli hieman mauton...


      • 12345665
        Lapsiperheillekö-EI kirjoitti:

        Näköjään pedofiilit tuntevat toisensa myös Thaimaassa, koska tunnistit tämän vanhan herran, jota pedofiiliksi nimität.

        Vanhan herran joka yritti potkaista kuvaajaa. Tyypillistä käytöstä hua hinissä.


      • thaimaa11

        jaa, jaa mitäs jos kävisit pyhää sotaasi vaikka pattayaa vastaan.


      • PikkuPattayaHuaHin
        thaimaa11 kirjoitti:

        jaa, jaa mitäs jos kävisit pyhää sotaasi vaikka pattayaa vastaan.

        Sen Pattaya sodan hoidat sinä näillä nikeillä 656546456456, thaimaa11 (exthaimaa1) ja poiuytt ja lukuisilla muilla nikeillä. Totuutta et vain myönnä Hua Hinissä olevan huoria ja huorakatuja lähes kuin Pattayalla. Pieneksi maalaiskaupungiksi, näin olet itse todennut Hua Hinistä. Siellä seksipalveluja on paljon enemmän kuin vaikkapa Rayongissa, niitä tyttökatuja on Hua Hinissä enemmän kuin valehtelemasi 3 kpl.

        Kuinka muuten kävi. Et sitten toteuttanut bussimatkaasi Thaimaasta Vietnamiin, rahat ei sitten riitänyt siihen kauttakulku viisumiin 70 taalaan. Bangkokista pääsee edullisesti lentäen Vietnamiin. Edullisesti minun taloustilanteessa mutta ei siis sinun.


      • thaimaa11

        Mitähän sinä sekoilet, en ymmärrä kirjoituksestasi mitään... mitä jos kuitenkin kävisit sotasi pattayaa vastaan, Hua hiniä vasta se on tuomittu epäonnistumaan, varsinkin kuin tietämyksesi on olematonta hua hinistä.


      • PikkuPattayaHuaHin
        thaimaa11 kirjoitti:

        Mitähän sinä sekoilet, en ymmärrä kirjoituksestasi mitään... mitä jos kuitenkin kävisit sotasi pattayaa vastaan, Hua hiniä vasta se on tuomittu epäonnistumaan, varsinkin kuin tietämyksesi on olematonta hua hinistä.

        Hua Hinin tietämykseni perustuu faktoihin ei luuloihin. Soi Selekam, soi Bintabaht, Soi 80, Poonsuk road . Soi 76 löytyy tyttöbaareja samoin soi 55 . Enemmän siis kuin Rayongista, Krabilta ja monista muista kaupungeista.


      • Pakkupittaya
        PikkuPattayaHuaHin kirjoitti:

        Hua Hinin tietämykseni perustuu faktoihin ei luuloihin. Soi Selekam, soi Bintabaht, Soi 80, Poonsuk road . Soi 76 löytyy tyttöbaareja samoin soi 55 . Enemmän siis kuin Rayongista, Krabilta ja monista muista kaupungeista.

        Siksikö sinä viihdyt niin hyvin Hua Hinissä?


      • PikkuPattayaHuaHin

        On ilo katsella kauuniita Thaimaalaisia tyttöjä kun kävelee kadulla silmät auki ja mieli avoimena. Ei tiukkapipoisille.


      • thaimaa11
        Pakkupittaya kirjoitti:

        Siksikö sinä viihdyt niin hyvin Hua Hinissä?

        Lerppa opettele kirjoittamaan ei auta vaikka käytät toisen nikkiä idiootin kirjoitus tunnistettavissa


      • Thaimaa11
        PikkuPattayaHuaHin kirjoitti:

        Hua Hinin tietämykseni perustuu faktoihin ei luuloihin. Soi Selekam, soi Bintabaht, Soi 80, Poonsuk road . Soi 76 löytyy tyttöbaareja samoin soi 55 . Enemmän siis kuin Rayongista, Krabilta ja monista muista kaupungeista.

        paskapuhetta, hua hin on hyvin rauhallinen pikkukaupunki, eikä näillä muutamalla kadunpätkällä tarvitse koskaan edes käydä, reppana.. on sinun ongelmasi jos hakeudut niihin.


      • HuaHinPaskanJauhajille
        Thaimaa11 kirjoitti:

        paskapuhetta, hua hin on hyvin rauhallinen pikkukaupunki, eikä näillä muutamalla kadunpätkällä tarvitse koskaan edes käydä, reppana.. on sinun ongelmasi jos hakeudut niihin.

        Muutamilla?????? Muutama on 2-3 ja Hua Hin huorakatuja on enemmän kuin 2-3.

        Taas vähätellään Hua Hinin negatiivisia asioita


      • Thaimaa11

        Äh antaa olla, tavataan Hua Hinissä


      • PikkuPattayaHuaHin
        thaimaa11 kirjoitti:

        Mitähän sinä sekoilet, en ymmärrä kirjoituksestasi mitään... mitä jos kuitenkin kävisit sotasi pattayaa vastaan, Hua hiniä vasta se on tuomittu epäonnistumaan, varsinkin kuin tietämyksesi on olematonta hua hinistä.

        Sekoilet itse lue aiempi kirjoituksesi


        Thaimaa1

        1.6.2016 7:45



        Tällä hetkellä en voi kertoa kokemuksistani Vietnamista, mutta ensi kuussa toivottavasti olen viisaampi. Minulla on tarkoitus mennä Vietnamiin bussilla Thaimaasta Nakhon Phanomista Laosin läpi. Matka rannikolle on noin 350km. Tästä eteenpäin matkasuunnitelma on avoin. Täytyy mennä sinne mihin nenä osoittaa.
        Ainoa asia mikä hieman mietityttää on Laosin kauttakulku viisumi, saanko sellaisen rajalta, vai täytyykö minun hankkia viisumi meno ja -paluumatkaa varten omat viisumit a35 taalaa kappale. Ei viitsisi maksaa pelkistä kauttakuluista 70 taalaa. Bussimatkailu Laosissa ja Laosin rajamuodollisuudet ovat tuttuja, koska olen ollut Laosissa aikaisemmin.


      • PikkuPattayaHuaHin
        PikkuPattayaHuaHin kirjoitti:

        Sekoilet itse lue aiempi kirjoituksesi


        Thaimaa1

        1.6.2016 7:45



        Tällä hetkellä en voi kertoa kokemuksistani Vietnamista, mutta ensi kuussa toivottavasti olen viisaampi. Minulla on tarkoitus mennä Vietnamiin bussilla Thaimaasta Nakhon Phanomista Laosin läpi. Matka rannikolle on noin 350km. Tästä eteenpäin matkasuunnitelma on avoin. Täytyy mennä sinne mihin nenä osoittaa.
        Ainoa asia mikä hieman mietityttää on Laosin kauttakulku viisumi, saanko sellaisen rajalta, vai täytyykö minun hankkia viisumi meno ja -paluumatkaa varten omat viisumit a35 taalaa kappale. Ei viitsisi maksaa pelkistä kauttakuluista 70 taalaa. Bussimatkailu Laosissa ja Laosin rajamuodollisuudet ovat tuttuja, koska olen ollut Laosissa aikaisemmin.

        ekoilet itse lue aiempi kirjoituksesi


      • PikkuPattayaHuaHin
        PikkuPattayaHuaHin kirjoitti:

        Sen Pattaya sodan hoidat sinä näillä nikeillä 656546456456, thaimaa11 (exthaimaa1) ja poiuytt ja lukuisilla muilla nikeillä. Totuutta et vain myönnä Hua Hinissä olevan huoria ja huorakatuja lähes kuin Pattayalla. Pieneksi maalaiskaupungiksi, näin olet itse todennut Hua Hinistä. Siellä seksipalveluja on paljon enemmän kuin vaikkapa Rayongissa, niitä tyttökatuja on Hua Hinissä enemmän kuin valehtelemasi 3 kpl.

        Kuinka muuten kävi. Et sitten toteuttanut bussimatkaasi Thaimaasta Vietnamiin, rahat ei sitten riitänyt siihen kauttakulku viisumiin 70 taalaan. Bangkokista pääsee edullisesti lentäen Vietnamiin. Edullisesti minun taloustilanteessa mutta ei siis sinun.

        Anteeksi paska puheeni. Ei Hua Hinissä ole huoria. Korkeintaan viehättäviä baarityttöjä.


      • lerppajakirjoitustaito
        PikkuPattayaHuaHin kirjoitti:

        ekoilet itse lue aiempi kirjoituksesi

        Itse ekoilet. Opettele nyt sivistymätön pelle kirjoittamaan edes oikein.


      • PikkuPattayaHuaHin
        PikkuPattayaHuaHin kirjoitti:

        Sekoilet itse lue aiempi kirjoituksesi


        Thaimaa1

        1.6.2016 7:45



        Tällä hetkellä en voi kertoa kokemuksistani Vietnamista, mutta ensi kuussa toivottavasti olen viisaampi. Minulla on tarkoitus mennä Vietnamiin bussilla Thaimaasta Nakhon Phanomista Laosin läpi. Matka rannikolle on noin 350km. Tästä eteenpäin matkasuunnitelma on avoin. Täytyy mennä sinne mihin nenä osoittaa.
        Ainoa asia mikä hieman mietityttää on Laosin kauttakulku viisumi, saanko sellaisen rajalta, vai täytyykö minun hankkia viisumi meno ja -paluumatkaa varten omat viisumit a35 taalaa kappale. Ei viitsisi maksaa pelkistä kauttakuluista 70 taalaa. Bussimatkailu Laosissa ja Laosin rajamuodollisuudet ovat tuttuja, koska olen ollut Laosissa aikaisemmin.

        Anteeksi kovasti. Tämä purkaukseni ei liity mitenkään Hua Hiniin. Kaikenlaista paskaa tulee kirjoiteltua lääkkeiden vaikutuksen alaisena.


      • thamaa11

        Hyvin kolisee va mita


      • 654767567657

        en ole Thaimaa1 se on varattu, olen kirjoittanut thaimaa 11 resuperse, reppana..


    • 888888888

      Mikä näissä tyttöissä on niin kamalaa.Pedofiilit hua hinnisä pitäis saada kuriin.

      • Thaimaa11

        Niillä tytöillä on niin kimeä ääni. Sisi tykkään ladyboisseista


      • myboylollipop
        Thaimaa11 kirjoitti:

        Niillä tytöillä on niin kimeä ääni. Sisi tykkään ladyboisseista

        Sama täällä, ei tuota akkojen kimittävää ääntä jaksa kuunnella, ladyboyt wowwow yeah.


    • thatswhy

      Hua Hinin poliisilla ei riitä resurssit. Aika menee kuningasperheen kanssa.

    • HuaHinHuumekeskus

      Olipa Johnnyn silmät lasittuneet. Tyypillinen huumekoukussa Hua Hinissä pedofiilien ja narkkarien täyttämissä baareissa hortoileva hörhö.

      • KohteitaHarkitseva

        Tuli ainakin hyvin selväksi ettei lapsiperheiden kannata tuonne matkustaa.
        Kata beachille siis.


    • HuaHinHuorakaupunki

      Hua Hin on pikku Pattaya huoria suhteessa yhtä paljon.

    • 4657465789

      Tein tämän videon opetukseksi Pattayan pojille.

    • nnMMnn

      Mites taas Pattaya otettiin Hua Hin palstalla esille. Ei vertaaminen Pattayaan ole mikään puoluskeino. Itse asiassa se on huono puolustus. Hua Hiniä pitää verrata saman asukasmäärän kokoiseen kaupunkiin kuten Rayong tai jopa naapuri kaupunki Cha Am kun ilotyttö kaupasta puhutaan.

      • samaashittiä

        Tytöt tuskailevat Cha amissa ja Huassa kun tarjolla ei useinkaan ole muuta kuin saitoja nenäkarvaukkoja jotka juovat nurkkapöydässä yhden oluen yksin ja sitten sen rohkaisemana heittää törkeitä ehdotuksia rallienglannilla tyyliin "I fak juu van hantret paat okei?" "vai not?"

        Itse ystävystyin erään Cha amin pikkubaarin kaikkien tyttöjen (noin 11 tyttöä) kanssa siinä määrin että lopulta vaan biletettiin yhdessä enkä raaskinut valkata heistä ketään etten pilaisi yhteisöämme. Vietettiin hieno 6 viikkoa. Vähintään joka toinen ilta lähdettiin jatkoille kun baari meni kiinni yhdeltä.

        Huassa en viihtynyt kun eläkeläiset pullistelevat siellä humalassa kaikkitietävinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe