Ruma ilman vammaa

ruma-nainen

Päätinpä tällekin palstalle kirjoittaa itsestäni. Olen siis geneettisesti ruma nainen. En ole vammainen vaan todella ruma enkä edusta lajini tyypillisiä ominaisuuksia lainkaan. Olen niin ruma, että jopa vammaiset ihmiset tuijottavat mua suut auki ja olenkin vammaisiinkin nähden todella poikkeavan näköninen ja rumempi. Ymmärrän vammaisia ja vammaiset omaavat vain vamman joka on ymmärrettävää ja ilman sitä vammaansa olisivat normaalin ja jopa kauniin näkösiä ja monet vammaiset jopa ovat vammastaan huolimatta normaalin tai kauniin näköisä, mutta mä olen geneettisesti todella ruma ilman mitään vammaa siksi olen koko maapallolla poikkeus ja siksi muhun ei osata edes suhtautua koska ihmiset ihmettelevät ensin onko mulla jokin vamma, mutta kun huomaavat, että ei ole vaan olen muuten vain näin ruma on se kauhea järkytys.

Tällaiseen geneettisesti rumaan ei siis osata suhtautua lainkaan vaan sitä vihataan enemmän kuin vammaista koska vammaisuus on ymmärrettävää, mutta geneettinen rumuus ei. Olisin 100000x mieluummin vammainen kuin ruma koska voisin aina vedota vammaisuuteen ulkonäköni vuoksi, mutta koska en ole vammainen niin mulla ei ole yksinkertaisesti mitään puolustuksekseni vaan pelkästään se, että vanhempieni geenit eivät sopineet yhtee tippaakan ja molempein vanhempieni geenit tuottivat sukunsa rumimmat ominaisuudet mulle eli olen vanhemien rumimpien osien summa ja ilmeisesti sain niitä rumimpia osia todella kaukaakin suvusta jostain vuosituhansienkin takaa.

Kun näkisitte isäni ja äiti niin ymmrtäisitte, isä toki oli MIEHEKSI kome ja maskuliininen, mutta naisella ne ominaisuudet ovat rumaa katsottavaa ja äiti oli todella maskuliinisen ja kolhon näköinen naamastansa ja tosi ruma mielestäni joten ei ihme, että olen maanpäällinen hirviö.

9

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prominent

Provo! Luuletko olevasi vitsikäs?

• ruma-nainen

Et ehkä ymmärtänyt kirjoitustani, mutta näin nyt vain sattuu olemaan kohdallani, vaikka vaikea sitä on ymmärtääkin kun kaltaisiani ei ole muita, olen siis todella poikkeava tapaus. Te vammaiset voitte aina vedota vammaisuteenne ja sairauteenne jos ulkonäkö on pielessä ja ilman sitä vammaanne olisitte normaalin näköisä jopa kauniita ja monet vammaiset ovat jopa vammaisenakin silti normaalin tai jopa kauniin näköisä. Mutta itse olen terve ilman mitään vamma ja silti omaan aivan järkyttävän ulkonäön. Mulla ei ole siis edes mitään millä puolustautua eli en voi edes vedota vammaan tai muuhun vaan yksinkertaisesti saan syyttää geenejän.

• asteriski

Mutta ole iloinen siitä, ettei sulla ole vammaa, mutta älä kuitenkaan vahingoniloinen.

• menemuualle

Halveksit kuitenkin vammaisia, kun kirjoitat ... jopa vammaiset tuijottavat minua.

• mutta minähän olen autistinen?

• Anonyymi

Täällä toinen samanlainen. .en ymmärrä miksi tällaisia juttuja luullaan provoksi. Kyllä poikkeuksellisen rumia ihmisiä on maailmassa jonkin verran.

• Anonyymi

Rumuushan nyt ei sentään ole terveydelle vaarallista eikä vaikuta ihmisen älyllisiin kykyihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumuushan nyt ei sentään ole terveydelle vaarallista eikä vaikuta ihmisen älyllisiin kykyihin.

Kaikki naiset ovat kauniita kun niillä mahlat virtaa ;-*

• Anonyymi

Kaikki naiset ovat kauniita kun niillä mahlat virtaa ;-*
      (Lemmenkäinen)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe