Ostin PMR rigin

AmmattiRadisti

- ei oikein kuulunut ja sain tietää , että pitää olla "linukka" ja sellaisen ostin 3000wattia ja nyt kuuluu hyvin - S9 ja plussia sano naapuri seinän takaa.

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippäosti

      Kyllä se tuo maailma muuttuu, ennen oli minun herkkua appelsiininmakuinen "limukka" ja nyt sitten kaikkien herkkua on "linukka".

    • kuortaneenpossu

      Olet näennäisradisti, joka käy viikonloppuisin radio ostoksilla Keskisellä Tuurissa, huutelet matkalla kanavalla 33 FM yleiskutsua saaden autosta yhden ulkomaankuson Seinäjoelle tai Lapualle Kouran ja Sydänmaan väliltä ja kännykällä pääset Kurikan kerholle ihan 59 raportein. Lauantaisin tööttiä tai taajuutta 3737 päivystäessä luet Sontasiionista 7 cm tappi pystyssä henkilökohtaista-palstalta Kasperissa asuvien yh-valaiden kiimaisia ilmoituksia. Sitten ammattaisanastoon, se on kuule PMR-kones eikä mikään rigi. PMR koneen tulee lähettää ainakin 25 watin teholla. Olet oikeilla jäljillä jos sinulla on kilowatin linukka. Tosin kaapeli vaimentaa joten vaihda airselliä tilalle ja N-liittimet. PMR kone on siitä kätevä että sillä toisella vfo:lla voi olla paikallisella toistimella kun toinen skannaa pemaria. Viinaa pitää juoda koska PMR koneella ei pääse pitkälle kimittämään pohjalais falsetissa vaan sinne pitää olla töötti kone. Samoin pitää 3737:llä olla oma kones eli rigi. Sellaisen ruuvaamattoman yksilön tai kyläsepän jollain kerholla säätämän vermeksen saa hankittua kätevästi radiohullujen torilta.

      • ettäetoo

        Kuortaneella se possu usein on. Ainakin kertoo olevansa.


    • oolaoola.kuulekko.minua

      Ei voi mennä 3737 taajuudelle ennen kuin on ilmoittanut asiasta rariohullujen voorumilla ja kysellyt että onko ketään muita menossa 3737 rinkulaan.

    • Ammattiradisti

      Nyt lähtään DX-peditionille Tallinnaan .. sieltä haen janoon muutaman lavallisen juomaa ja pidän tänne Suomeen yhteyksiä - se tietää kyllä kestämätöntä pileuppia, mutta se on tämän harrastuksen ominaisuus - että kestettävä on ..

    • EtusormiPystyyn

      Huomasin, että K-kaupalla on "99"-päivät - vittuakohan meinaavat?!

    • puuuttees

      Kerro äkkiä mistä löytää noi kasperissa asuvat kiimaiset yh-valaat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe