Bella 485 R

baatti

Onko kokemuksia. Tuntuisi itselle kenties sopivalta vaihtoehdolta.

8

5610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaMatti

Vastataan wanhaan aloitukseen..

50 tuntia mittarissa, 60-heppaisella koneella. Oikein mainio, pehmeästi menevä vene. Helppokulkuinen, tällä pärjää hienosti yksinkin ja tilaa riittää kolmelle aikuiselle. Säilytystilaa on myös tarpeeksi, ajopenkin alla olevaan tilaan mahtuu kalastustarvikkeet. Takapenkin reunimmaisiin mahtuu varabensakannuna Bilteman 10l litteä peltikanisteri 39-110. Ohjauspulpetin säilytystilan luukussa ei ole vakiona paikkaa lukolle ja säilytystilan lattialla olevat tavarat kastuu sateella turkin päällä kulkeutuvasta vedestä. Muovinen sängynaluslaatikko on auttanut pitämään tavarat kuivana.

Sadeveden itsetyhjennys toimii niinkuin pitää, ei tarvitse erillistä pilssipumppua. Lisävarusteena ostettu isompi satamapeite (minkä alle tulee ohjauspulpetti ja ajopenkki) oli hyvä ostos.

Bensaa kuluu plaanissa n. 0,5l/merimaili, hyvä marssivauhti on 16-22 solmua kahdella hengellä - kelistä riippuen. Veneen pienestä koosta johtuen tällä ei kaikessa kelissä viitsi ajella. Oma mukavuusraja tuli vastaan 16m/s tuulessa ja 1.2m merkitsevässä aallokossa.

Mercuryn koneen kanssa soiva peli. Näillä tunneilla ei suurta pahaa sanottavaa. Olen ollut tyytyväinen myös siihen että tuli valittua pienellä lisäsijoituksella tuo 60hp kone 50hp:n sijaan. Nelitahtinen on niin hiljainen että tässä voi ajon aikana juttelemaan vieruskaverin kanssa.

• Bella_Boats

485 on kyllä ihan lelu.Ei kannata ostaa.
      Osta heti kunnon vene Bella 620 DC.

• Anonyymi

Bellat on merten fiatteja...

• Anonyymi

Lelu???no nostatko 620 lelus ihan ite sivutuulessa,veikkaan että ett nosta,paljolti käyttötarkoitus sen”lelun”määrittää…..

• Veneilijä2019

Moi, mistä oot ostanut tuon pulpetin ja penkin peittävän suoja/satamapeitteen muuten?

• Anonyymi

Jälleenmyyjältä saa pressua.

• Anonyymi

Onko tähän tullut uusia kokemuksia? Minkälainen aallokossa?

• Anonyymi

Hyvin kulkee aallokossakin. Ihan hyvä kalapaatti 60 hp koneella. Itsetyhjennys on täysin savopelleilyä, muuten menettelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe