Mistä se katkeruutesi

sisältäsipahuutta

On peräisin? Satutat ihmisiä lähelläsi.

11

392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jmiestässäkin

Pyllystähän se kumpuaa. Katkeruuteni etenkin naisiin. Siis aivan pyllystä. Otan osaa.

• Hyväätarkoittaen

Et ole vaan käynyt tunteitasi läpi täydellisesti suhteidesi jälkeen, vaan jäänyt junnaamaan juurikin siihen katkeruusosioon. Jos on jotain herkkyyttä ihmisessä, niin särkee senkin sillä toiminnallaan lopullisesti itsestään.

• per_kokkes

jos olen oikein ymmärtänyt, ihmisiä on katkeroittanut yksityiselämän lisäksi eu ja euro

• Siinäse

Väheksyntä, ikävät sanat, halveksunta, haukkuminen, uhkailu.

• Tiedetän

Narsistit tekee noin.

• Jkiuytr

Narsistit syyttelee toisia narsisteiksi, kun peilaa omat huonot ominaisuudet toiseen.

• Ruusutsaitm

En tiedä mistä kumpuaa. Mutta myöntää sen voin haluan edes nyt aloittaa rehellisesti ja uudelta pohjalta elämäni. Tiedän että saan sen kuntoon ajan kanssa. Entäs sinä? Milloin itse pääset eroon katkeruudesta? Olemme molemmat sitä ja se on totuus. Turha sinuunkaan on kieltää asiaa eikö totta? Katkeran suloisia tuokioita muistellen.

• Metsien_nainen

Täällä käydään katkeruudella jopa kellä-on-kurjinta kisaa. Katkeraksi sen tunnistaa siitä että sinut rankataan vaikket olisi edes mukana koko kilpailussa. So to speak. Syyllistetään liian hyväosaisuudesta. Keskittyttäiskö jokainen ihan niihin oman elämän ongelmiin, pyydänkin. Kun jokaisella on vaikeampia aikoja. Mutta eiköhän yhteinen toive ole päästä niistä yli kohti onnellisempia. Ei kilpailla kurjuudesta.

• JumalaAuttaa

Minulla on ihan vitun kivaa. Vituttaako?

• DaijutJuoKaljaa

Sperma lentää, kun runkkaa, isi kerto.

• RunkKari_

Oliko isäsi nimi Kari?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe