Mistä se katkeruutesi

sisältäsipahuutta

On peräisin? Satutat ihmisiä lähelläsi.

11

443

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jmiestässäkin

Pyllystähän se kumpuaa. Katkeruuteni etenkin naisiin. Siis aivan pyllystä. Otan osaa.

• Hyväätarkoittaen

Et ole vaan käynyt tunteitasi läpi täydellisesti suhteidesi jälkeen, vaan jäänyt junnaamaan juurikin siihen katkeruusosioon. Jos on jotain herkkyyttä ihmisessä, niin särkee senkin sillä toiminnallaan lopullisesti itsestään.

• per_kokkes

jos olen oikein ymmärtänyt, ihmisiä on katkeroittanut yksityiselämän lisäksi eu ja euro

• Siinäse

Väheksyntä, ikävät sanat, halveksunta, haukkuminen, uhkailu.

• Tiedetän

Narsistit tekee noin.

• Jkiuytr

Narsistit syyttelee toisia narsisteiksi, kun peilaa omat huonot ominaisuudet toiseen.

• Ruusutsaitm

En tiedä mistä kumpuaa. Mutta myöntää sen voin haluan edes nyt aloittaa rehellisesti ja uudelta pohjalta elämäni. Tiedän että saan sen kuntoon ajan kanssa. Entäs sinä? Milloin itse pääset eroon katkeruudesta? Olemme molemmat sitä ja se on totuus. Turha sinuunkaan on kieltää asiaa eikö totta? Katkeran suloisia tuokioita muistellen.

• Metsien_nainen

Täällä käydään katkeruudella jopa kellä-on-kurjinta kisaa. Katkeraksi sen tunnistaa siitä että sinut rankataan vaikket olisi edes mukana koko kilpailussa. So to speak. Syyllistetään liian hyväosaisuudesta. Keskittyttäiskö jokainen ihan niihin oman elämän ongelmiin, pyydänkin. Kun jokaisella on vaikeampia aikoja. Mutta eiköhän yhteinen toive ole päästä niistä yli kohti onnellisempia. Ei kilpailla kurjuudesta.

• JumalaAuttaa

Minulla on ihan vitun kivaa. Vituttaako?

• DaijutJuoKaljaa

Sperma lentää, kun runkkaa, isi kerto.

• RunkKari_

Oliko isäsi nimi Kari?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe