On peräisin? Satutat ihmisiä lähelläsi.
Vastaukset 11
- Jmiestässäkin
Pyllystähän se kumpuaa. Katkeruuteni etenkin naisiin. Siis aivan pyllystä. Otan osaa.
- Hyväätarkoittaen
Et ole vaan käynyt tunteitasi läpi täydellisesti suhteidesi jälkeen, vaan jäänyt junnaamaan juurikin siihen katkeruusosioon. Jos on jotain herkkyyttä ihmisessä, niin särkee senkin sillä toiminnallaan lopullisesti itsestään.
- per_kokkes
jos olen oikein ymmärtänyt, ihmisiä on katkeroittanut yksityiselämän lisäksi eu ja euro
- Siinäse
Väheksyntä, ikävät sanat, halveksunta, haukkuminen, uhkailu.
- Tiedetän
Narsistit tekee noin.
- Jkiuytr
Narsistit syyttelee toisia narsisteiksi, kun peilaa omat huonot ominaisuudet toiseen.
- Ruusutsaitm
En tiedä mistä kumpuaa. Mutta myöntää sen voin haluan edes nyt aloittaa rehellisesti ja uudelta pohjalta elämäni. Tiedän että saan sen kuntoon ajan kanssa. Entäs sinä? Milloin itse pääset eroon katkeruudesta? Olemme molemmat sitä ja se on totuus. Turha sinuunkaan on kieltää asiaa eikö totta? Katkeran suloisia tuokioita muistellen.
- Metsien_nainen
Täällä käydään katkeruudella jopa kellä-on-kurjinta kisaa. Katkeraksi sen tunnistaa siitä että sinut rankataan vaikket olisi edes mukana koko kilpailussa. So to speak. Syyllistetään liian hyväosaisuudesta. Keskittyttäiskö jokainen ihan niihin oman elämän ongelmiin, pyydänkin. Kun jokaisella on vaikeampia aikoja. Mutta eiköhän yhteinen toive ole päästä niistä yli kohti onnellisempia. Ei kilpailla kurjuudesta.
- JumalaAuttaa
Minulla on ihan vitun kivaa. Vituttaako?
- DaijutJuoKaljaa
Sperma lentää, kun runkkaa, isi kerto.
- RunkKari_
Oliko isäsi nimi Kari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684