Hei, olen 17v tyttö ja tällä hetkellä hämmentyneessä ja neuvottomassa tilassa ja ajattelin, jos saisin täältä neuvoa. Missä kulkee raiskauksen raja?
Minulle on tapahtunut kaksi itselleni epäselvää tilannetta, toinen puoli vuotta sitten ja toinen ihan vasta. Nämä tuskin ovat jättäneet minulle pysyviä traumoja ja tuntuu lähes väärältä nostaa meteliä näistä, sillä tiedän millaiset jäljet raiskaukset ovat pahimmillaan jättäneet ihmisiin. Ulkopuoliset pystyvät kumminkin näkemään asioita eri näkökannoilta ja minua auttaisi paljon saada nyt vähän avarampaa käsitystä tapahtumista.
Seurustelin miehen kanssa, joka 9kk jälkeen petti ja tästä seurauksena erosimme hiljattain. Kerroin kaverilleni tapauksesta, joka sattui noin puoli vuotta sitten. Kaverin reaktio oli järkyttynyt ja kertomukseni jälkeen hän totesi minun myöntäneeni, että poikaystäväni raiskasi minut. Tapahtumat menivät näin, että hänen ollessaan luonani yötä minulle nousi yhtäkkiä todella korkea, noin neljänkymmenen asteen, kuume ja sen takia en pystynyt kuin makaamaan sängyssä ja olo oli niin huono, että väänsin itkua. Poikaystäväni ei siitä piitannut vaan ilmaisi halunsa seksiin. En kehdannut sanoa, että en halua, mutta näytin sen muuten selvästi kääntämällä selkäni, olin huomioimatta hänet ja hieman järkyttynyt empatianpuutteestaa. Poikaystäväni jatkoi ja jatkoi vonkaamista. Haukkui kuinka olen tylsä. Tajusin, etten pääse tilanteesta kuin myöntymällä ja niin siinä sitten kävi ajatuksella, että hoidan tämän nopeaa alta, vaikka se otti todella voimille enkä vähempää olisi voinut nauttia.
Seuraava tapaus sattui muutama päivä sitten vähän eroni jälkeen. Minua 6 vuotta vanhempi mies, johon tutustuin kavereiden kautta eräänä iltana alkoi laittamaan todella seksuaalisävytteisiä viestejä samalla kehuen kaikkea minussa. Olin viesteissä mukana, sillä olen luonteeltani hieman pervo ja ajattelin, ettei pelkässä viestittelyssä ole mitään pahaa. Pientä kivaa.
Yhtenä päivänä hän kertoi, että haluaa tulla tapaamaan minua. Hän ehdotti, että ottaisimme hotellihuoneen johon kerroin, että en todellakaan ole valmis mihinkään kaveruutta vakavampaan ja mies kertoi ymmärtävänsä. Tämä aikoi kumminkin tulla käymään ja katsomaan samalla opiskelupaikkansa. Kun hän saapui luokseni niin pussasi heti ja työnsi kieltään kurkkuuni. Tämä tuntui todella vastenmieliseltä, mutta olin hämmentynyt enkä halunnut loukata sanomalla, että lopettaisi. Sen jälkeen, kun olimme käyneet hänen koulullaan istuimme autossa ja mietimme mitä tekisimme sitten. Mies alkoi yhtäkkiä miettimään miten helposti saisi liivien hakasen auki. Sanoin, että ne pysyvät päällä. Jossain vaiheessa hän sai ne kumminkin avattua ja työnsi kätensä paitani alle. En pystynyt tekemään oikein mitään siinä tilanteessa, kun olen niin ujo, mutta päätin, että housuihin hän ei koskisi. Kun mies alkoi työntämään käsiään housuihini minä kielsin häntä,pienellä äänellä, mutta kumminkin kuuluvalla. Hän jatkoi ja tuntui kuin joku olisi fyysisesti kuristanut. En saanut ääntä kulkemaan. Sitten se tapahtui. Tapahtuman jälkeen minulla oli kaikki housut ja reidet veressä miehen ollessa niin kovakourainen. Tämä jätti minut shortsit ja toppi päällä kävelemään monta kilometriä kotiin viileässä yössä ja lähti ajamaan takaisin toiselle paikkakunnalle. Minulle jäi muistoksi verestä märät housut, itsesyytökset ja häpeä.
Mitä ajatuksia nämä herättävät teissä? Tiedän, että olisin voinut toimia eri tavalla, mutta olen hieman arka ja huono pitämään puoliani. Molempiin ihmisiin myös luotin. Kiitos kaikille, jotka lukivat loppuun ja jaksavat vastata!
Oliko kyseessä raiskaus?
valkonenunipupu
4
130
Vastaukset
- valkonen12331
Tota oon pari vuotta nuorempi ja tuli mieleen itsellä tapaus kun mies alkaa käpälöimää, mutta itse vedin kädet pois ja sanoin todella pahasti että Ei! No se ymmarsi ja lopetti. Oiskoha käyny samalla tavalla kun sulle muuten.
Tuo on kyllä kamalaa ku ite ei taho. Kyllä. Oli raiskaus.
Ensimmäinen oli ikävä tapaus, muttei raiskaus (ainoastaan hieman harmaan alueen puolella), jos kerran myönnyit loppujen lopuksi.
Jälkimmäinen oli selvä raiskaus, ja suosittelen nostamaan syytteen heti kun voit.- Haarat.auki
Muistat olla kiltti miehille niin ei tule vammoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930