Etin 155-169cm pitusta hyvännäköstä tyttöö kikkiin. Tässä ois tällläsii "ehtoja" älkää ottako näitä liian vakavasti xd:
Hiukset mieluiten ei mustat eikä "poikamaiset" eli ei sellasii tosi lyhyit hijksii
Sit kroppa: kuhan ei oo ylimäärästä ainakaa paljoo ni ei välii
Ei tatuointei tai mtn lävistyksii
Ja toi pituus rajotus on sen takii et oon ite aika lyhyt ( 165 cm )
Nii ja plussaa ois jos olisit vähän tummempi ku ihan vitivalkonen suomalainen
Turha tulla peppukipeilee täst viestist jos täytät noi ehdot ni kikkii alas
Ps. En oo sit parisuhtees näin pinnallinen, oon pinnallinen vaan sen kumppanin valinnan suhteen
Pss älkää päättäkö ite täytättekö noit kriteereit antakaa mun tehä se esim jos aattelet emmä kuitenkaan kelpaa ni kikkii vaa rohkeesti emmö oo nii kauhee ku tää viesto antaa ymmärtää
01 ja 02 tytöt huomio !!
14ans
1
59
Vastaukset
Naamapalmu potenssiin 9000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551397- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 114585
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515