Eikö voitaisi juoruilla tästä naisesta Jazzin sijaan?
Mun mielestä paljon kiinnostavampi:
On päässyt luvallisesti Australiaan, saanut häänsä jonkin pikkukanavan "halvat häät"-ohjelmaan ja suuret on suunnitelmat saada oma ohjelma samalle kanavalle...uskotaan kun nähdään. Eli suunnitelmat on suuret kuin Tuksulla konsanaan.
Meni pikapikaa naimisiin thaimaalaisesta baarista löydetyn miehen kanssa, ei vissiin miettinyt asiaa ihan loppuun asti koska päätyi asumaan jollekin sikafarmille kauas sivistyksestä.
Todennäköisesti avioliitto on pian ohi, saako ja aikooko Sini silti jäädä Australiaan?
Sini Tarkkinen Bonds Ariell
10
390
Vastaukset
- llkglkdf
Kuka ihme o Sini Ariel? Nevöhööd. Eikä kiinnosta tietääkää. Kyllä palstalle ketjuja mahtuu, siinähän juoruilette.
- säälittäväyritys
Aloittaja kateellinen luuseri,hahhah. Tukehdu kateuteesi.
- läpinäkyväää
Aloittaja on Hekla, mene pois.
- 9254hgd
Mitäs juoruiltavaa Sinissä olisi?
Ihan kelpo tatskalyöjä aloittelijaksi.
Ei ole p*lluaan revitellyt, eikä paskaa jauhanut.
Sini on liitossaan onnellinen...
JA, kyllä. JOS avioero tulisikin niin Sini saa Ausseihin jäädä, koska hankkii itse oman elantonsa.
Toisin kuin pappapatja-Zääss... - pellejassu
Sini on sentäs työssä käyvä kunnon kansalainen toisin kuin Ö-luokan Mäntylän lokki joka ei osaa mitään muuta kuin pappojen höynäytyksen, ja tyhmäkin kaiken lisäksi siksi kansakunnan pellenä.
- Turrrhajulkkiz
Siellä maatilalla se taitaa lokkeilla miehensä elätettävänä...
Muuten ei tarttis niin informoida seiskaa kuinka kamalia kiusaavat suomalaiset on! Mun puolesta tää nainen sais unohtua kokonaan. - heglamoppikutsuu
Hekla pois!
- Häirikötvttuun
Mitä helvettiä? Täälläkö ei saa enää kirjoittaa kenestäkään muusta kuin Mäntylästä? Mitä jos pyytäisit ylläpitoa avaamaan oman palstan suosikillesi? Tai no, yksinäistähän sulle siellä tulis.
Tän ketjun aihe on Sini, joka on muuten paljon kiinnostavampi kuin hasbeen Mäntylä.
- Surullistamuttatotta
Tuo on kyllä mielenkiintoista että lähtee Australiaan suurin toivein ja päätyy sitten farmille kauas sivistyksestä. En minäkään löisi vetoa avioliiton kestävyyden puolesta. Tokihan aluksi on jännittävää mutta varmaan menevä nainen kyllästyy pian maalaiselämään ja eihän tämä pariskunta juuri edes tuntenut toisiaan ennen kun menivät naimisiin.
- Bllllaaaahhh
Tuskin käy missään töissä, ei niitä työviisumeita nyt ihan kenelle tahansa jaeta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395