Mä oon sitte ihan avuton ymmärtämään naisia ja siks tarvin apua.
Oon 14v ja kohta kasilla.
Mun luokalla on yks tyttö, josta mä tykkään ja en tiiä tykkääks se musta?
Me joskus jutellaan vähä esim. Tunnin alus välkällä ja ruokalas.
Ja se välillä niiku kiusottelee ja haukkuu leikillään.
Mutta ei me sillei olla paljo yhessä, niiku läheisinä kavereina.
Mut se juttelee vähä muillekki meijä luokan pojille.
Seki mua ihmetyttää et miks se on ainoa joka on yhtää poikien kaa juttelee tai sillei?
Ps. En oo homo vaikka käyttäjätunnus saattaa antaa sen kuvan. :3
Tytöt auttakaa mua plz!
7
167
Vastaukset
Kysy siltä tykkääkö se tomokosta.
Jotkut sanoo, että naisia ei edes VOI ymmärtää. :)
Ihastuminen on normaalia, mutta ei siitä mitään vakavempaa ja pysyvämpää sinun iässäsi tulisi. Trust me...
Ja jos hän tuntee todellista vetoa sinuun, niin luulen, että huomaat sen kyllä.
Ai niin, kuka/mikä on Tomoko...?😯- tyttönollakaks
Mielellään sanot sille suoraan et ois kiva hengata sen kanssa enemmän, ja ehkä myöhemmin sitte vaa kerrot pitäväs tästä. Yks juttu on kans et jos kummallakin on instagram, niin alat kommentoimaan sen kuviin, tää ainaki toimii ja tyttö tajuaa et mistä on kyse
- Läpsyl
Ei se tykkää susta :))
Ei animehomoista kukaan tykkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911