Minkälainen tietotekniikka sun talossa on ? Mä laitoin kaiken tuohon knx väylätekniikan ohjaukseen. Se vasta hienoa on. Voin torilla ollessani ohjailla läppärillä talon toimintoja miten haluan vaikka laskea verhot/markiisin alas jos aurinkopaistaa. Tosin markiisissa mulla on täysautomatiikka eli tuuli- ja aurinkoautomatiikka. Sit siinä on sellainen kiva kotoa pois ohjelma kun läimäytän oven kiinni niin kaikki sammuu itsestään mm. kahvinkeitin, vessan valot yms. paikat joita ei tarvi käydä tarkistamassa. Valot voin säätää palamaan erilailla kirkkaasti tai hämärästi riippuen tilasta. Voin myös säätää talon käyttämään edullisempaa yösähköä niissä toiminnoissa joihin voi sen valita. Television tai radion voin säätää aukeamaan juuri sen ohjelman alkaessa mitä toistuvasti katselen esim. vaikka uutiset, eiks oo kätevää ei tarvi vaivautua enään. Pihalla mulla on se ruohonleikkuu robotti joka kulkee ohjelmoidusti joka aamu tiettyyn kellonaikaan tarkistamassa onko leikattavaa. Se palaa takaisin latausasemalle jos ruoho ei ole kasvanut liikaa tai sit se alkaa leikkaamaan sitä tietyn korkuiseksi, se on ahkera apulainen ei valita. Se on veikee peli kun se osaa kiertaa puut ja kivet jos tielle sattuu eikä mene rajojen ulkopuolelle.
Millaisia härpäkkeitä sulla on ?
Talotekniikkaa
4
146
Vastaukset
- henrjii
meillä asuu nainen, tuolla se imuroi ilman näpyttelyä, ja sen kanssa voi tehdä kaikkea kivaa
- ähäkuttikutti
Minulla on vielä helpompaa, ei ole edes taloa!
Tässä talossa on melkein kaikki härpäkkeet manuaalissa, ei vaikkaan kun M-----aalissa.
Liiketunnistimet hoitavat valot, on hipasua ja himmennintä, ja kulunvalvonta vahtii, ettei kukaan pääse salaa karkuun, minua ne vahtivat erityisesti.
Mr. Kaukoputki hoitaa lämmityksen ja kunnan juoksupojat huolehtivat muusta tarpeellisesta.
Ruohonleikkurista on veto veks, hihna se taas luistelee, onneksi jaksan työntää.
Jos joku homma ei hoidu, niin vähän aikaa noidun ja kiroilen niin johan hoituu.- Psykoterapeutitar
Sähkökatko😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362171Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642012Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27889