KATSASTUS Riihimäki?
Kokemuksia voisi kertoa tähän.
Eli missä hyvä palvelu ja auto menee läpi asiallisesti.
Ja missä vaikeaa saada leima.
KATSASTUS Riihimäki? kokemuksia
15
4135
Vastaukset
- Hankookki
Olen käynyt Citykatsastuksessa ja Katsastuslinjassa. Molemmissa kiitettävä ja asiallinen palvelu ja katsastustyö. Mattilan asemasta ei kokemuksia.
Nettivarauksella Citykatsastus kympin verran edullisenpi.
Läpimenon helppoudesta en tiedä, riippuu mitä vikoja autostasi oikeasti löytyy tai ei. Omani olen pitänyt kunnossa ja aina on mennyt läpi. - aakkosetace
Olen käynyt Katsastuslinjalla, Teollisuuskatu 22B ja tehnyt varauksen verkon kautta. Palvelu on aina ollut hyvää ja asiallista, joten voin suositella heitä. Aikoja taitaa löytyä myös ilman ajanvarausta.
- lada110
Kyllähän se auto läpi menee oli konttori mikä hyvänsä, jos kunnossa pitää. Citykatsastuksen nettivaraus ei sitten päde lauantaina, vaan normihinnan joutuu maksamaan. Viimeks ko.lafkas kävin niin meni kyllä läpi, katsuri totesi vaan että uusi tuulilasi kun kerkiät. Huomannut myös sen että nettivaraajien autot eivät mene niin helposti läpi, tiedä onko sattumaa sitten vai onko kyse siitä, että pennien perässä juoksijat pitävät huonommin autojansa.
- Hankookki
No niis, olipas lada110 kiva kommentti. Mitäs se auton kuntoon liittyy, varaako ajan netissä vai menee jonottaan? Menee läpi kun on kunnossa.
Varaamalla ajan netistä, tietää ettei tarvi jonotella. Hyvin yksinkertainen asia. - lada110
Anteeksi kun kirjoitin mitä olen huomannut.
- fdhbdg
lada110 kirjoitti:
Anteeksi kun kirjoitin mitä olen huomannut.
miten voit huomata edes koko asiaa, älä jauha peetä. et voi tietää mistä ja miten, milloin ja kuka on varannut ja mitä saati sitä menikö läpi vai ei.
- lada110
fdhbdg kirjoitti:
miten voit huomata edes koko asiaa, älä jauha peetä. et voi tietää mistä ja miten, milloin ja kuka on varannut ja mitä saati sitä menikö läpi vai ei.
Saattaa nyt vaan perustua omiin kokemuksiin.. mutta Riksulaiset vinkuu heti, kun tuo oman näkökulman/kokemuksensa esille.
- jaujaujauhaa
vinkuu.. mieti nyt ihan ite. sanot näin "nettivaraajien autot eivät mene niin helposti läpi"... sokee reettakin tietää että sinä et sitä voi tietää..näkökulma, oma luulo tai mututieto on sitten toinen asia joten opettele itseilmaisua äläkä vingu kun jäät paskanjauhamisesta kiinni
- lada110
No sille ei voi mitään, että omasta kokemuksesta voin sanoa noin. Ja niitä kokemuksia nyt on monta, että siitä päättelin näin. Olen pahoillani että toin näkökulmani esille ja olen katsastanut autoni ko. lafkas. Ja kuka on sokee reetta?
- laalaalaa
Citykatsastus......ja varsinkin uusitalo.......in my ace
- ajatushoi
vuosihuollossa (sveitsinportti) ilmoittivat että jarrulevyt ihan loppu, pitäis vaihtaa. en vaihtanut. katsastus A-katsastuksessa riksussa viikon päästä. jarrut aivan ok. sen sijaan katastusmies sanoi, että auto on varmaan etsinyt ajolinjaa kaiken aikaa koska jossakin nivelessä oli välystä. ei ollut tehnyt nuin. ei kuitenkaan auttanut kuin korjata "vika". maksoi katsastuksen kanssa 500e, eli kiitos vaan a-katsastus... onneksi en vaihdattanut turhaan jarrulevyjä..
- Itsekkin_tollo
Juu, jarrut on vauhdin surma, mitä niitä suotta kunnostamaan. Silläkin rahalla saa puhtaat karvanopat.
- Läpimenee
Mattilan katsastus on varmaankin paras paikka katsastaa. Aina on auto mennyt läpi, tosi asiallinen palvelu, hyvä sijainti ja mukavat odotustilat, jossa voi kahvitella odottaessa.
- rtyey455ter
Omasta mielestäni mattilan katsastuksessa taas aivan törkeän huonoa palvelua, ylimielinen suhtautuminen asiakkaisiin, vikaa haetaan vähän turhankin ylimalkaisesti jotta saadaan uusintakatsastuksesta taas rahaa.. Katsastuksen lopputulos tuntuu olevan katsastajan päivästä kiinni. Olen kuullut siitä lafkasta niin paljon pähkähulluja tarinoita, ja itsekkin kokenut, että en kyllä sinne enää mene kuin pakon edessä. Tai jos on joku juttu, joka ei ole katsastajan päivästä tai näkemyksistä kiinni, vaikka auton liikennekäytöstä poisto tai muu perus toimenpide niin sitten voin käväistä.
Tuntuu vähän että katsastaja voi valittaa vaikka väärästä kanavavalinnasta autosi radiossa, ja kun ihmettelet niin tulee ylimalkaista ylimielistä hymähtelyä että kyllä se kuule näin nyt on, ja jos vielä enemmän hämmästelee niin kyllä ne jostain kaivaa jonkun yleispätevän pykälän, että kyllä se nyt näin on kun katsastaja sanoo...
Minä ainakin vien autoni johonkin mukavampaan paikkaan. Paikkaan jossa asiakasta arvostetaan.
Ja ei, en ole millään vanhoilla paskarotiskoilla ajeleva pummi, pikemminkin päinvastoin. En edes juokse hintojen perässä vaan palvelun. Ja palvelulla en tarkoita tiskillä olijoita, vaan ihan koko henkilökuntaa katsastajia myöden. Eikä auta että joku kurttunaama koulutetaan hymyilemään ja tervehtimään, asiakaspalvelu tulee luonnollisesti niiltä joille sellainen työ sopii.
- hylkyhenkka
Citykatsastus rikkoo autot. Kaahaavat etupihalta takapihan puolelle (mistä ajavat sisään) renkaat vinkuen.
Nuoret pojat löytävät vikoja silmät kiiluen myös sieltä missä niitä ei ole. Naiskatsastaja ja vanhempi mies ovat hyviä katsastamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan864540Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan333299- 1712661
- 142228
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281512Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631386Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131170- 741019
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38970Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13892