Nuorisopsykiatrian poliklinikan (NUPO) uhrit

sairastatouhua

Liikkuuko palstalla ihmisiä jotka ovat nuorena joutuneet tuonne helvetin esikartanoon? Harva osastolle joutunut nuori on aikuisiällä työllistynyt tai muutenkaan tullut yhteiskuntakelpoiseksi. Monen psyyke on tarkoituksella tuhottu lopullisesti tuolla. Henkilökunta on täysin epäpätevää ja usein on kuultu kertomuksia kuinka mieshoitajat ovat käyneet ahdistelemassa tyttöjä ja poikiakin nuorten nukkuessa tai ollessa suihkutiloissa. Yöksi puhelimet kerätään pois, mitähän mahtavat niilläkin öisin tehdä?

33

4510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi.väärin.ymmärretty

Näemmä se yksi väärin ymmärretty kaltoin kohdeltu uhri näyttää olevan framilla ongelmiensa kanssa, elä sentään yleistä ongelmaasi Porin alueen asiaksi, sehän on vain sinun oma ongelmasi jota haluat purkaa palstan lukijoihin pahaa oloasi.

Vain yksi väärin ymmärretty tuntuu olevan

• Anonyymi

Kyllähän siitä kokemuksia on, eikä niin hyviä.

• Anonyymi

Enimmäkseen nuortenvastaanoton asiakkaat ovat opiskelijoita jotka pärjäävät elämässä myöhemmin hyvin.

• Anonyymi

Saisko tähän linkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisko tähän linkin?

Ei saa kun se on valetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Sitä mä vähän aattelinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Sitä mä vähän aattelinkin.

Se psykiatrianosasto on tosiaan eri paikka, siitä ei tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2011-2015 Kataisen hallitus ei tehnyt mitään.

• Anonyymi

Tarpeeksi ylös kun ilmoittaa ongelmista tai väärinkäytöksistä niin alkaa tapahtua. Muistakaa, että esimiehilläkin on yleensä omat esimiehensä. Jos ei muu auta niin ilmoittakaa ongelmat julkisuuteen. Se auttaa varmasti.

• Anonyymi

On siellä karmeita asioita tapahtunut ja tapahtuu edelleen. Asioista ollaan hiljaa ja niitä pimitetään.

• Anonyymi

Laita linkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita linkki.

Ei näistä asioista mitään linkkiä ole. Hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita linkki.

Ei voi linkittää, kun terveydenhuolto peittelee ja pimittää tapauksia.

• Anonyymi

Porin Kaupungilla on työssä ihmisiä jotka vaitiolovelvollisuudesta huolimatta juoruavat asiakkaiden yksityisasioita ulkopuolisille.

• Anonyymi

Sehän kuuluu prototyyppiporilaisuuteen.
        Ainahan Porin demarit ovat rekrytoineet nepotismilla, punaisella jäsenkirjalla ja strukturalismilla, eivät avointen työmarkkinoiden kautta.

Aloittajalle vastaan samalla:
        Kävin nuoruudessani Cygneuksen viereisellä nuorisopsykiatrian polilla enkä ole päässyt kertaakaan koulutuksia vastaavaan työhön, vaan kaikki työkokemukset ovat peruskoulun TET-jakson kertaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan Porin demarit ovat rekrytoineet nepotismilla, punaisella jäsenkirjalla ja strukturalismilla, eivät avointen työmarkkinoiden kautta.

Kävin nuoruudessani Cygneuksen viereisellä nuorisopsykiatrian polilla enkä ole päässyt kertaakaan koulutuksia vastaavaan työhön, vaan kaikki työkokemukset ovat peruskoulun TET-jakson kertaamista.

"enkä ole päässyt kertaakaan koulutuksia vastaavaan työhön, vaan kaikki työkokemukset ovat peruskoulun TET-jakson kertaamista."
        -
        Muitakin kaupunkeja on kuin pori, jos on hyvä koulutus niin työtä kyllä löytyy.
        Ei tähän banjonsoittajien kylään kannata jäädä.

• Anonyymi

Kuka, missä, milloin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kertaakaan kouluksia (useampia?) vastaavaan työhön?

Kaikenlaista olematonta ilmaiseksi tehtävää tarjotaan kyllä TET toimistosta se on selkee.Itse hakemalla voi saada jonkun homman josta ei kuitenkaan makseta TES mukaista vaikka mikä olisi.

Vika on joko peilissä eli itsessä, tai sitten kulttuurissa jossa työnantaja ei halua maksaa ammattilaiselle mitään, tai molemmissa.

Ainoa oikea ratkaisu on ns. hilpaista **ttuun eli poistua koko scenestä ja koittaa onneaan muualla.Iso kynnys on lähteä, mutta kun sen asian sisäistää ettei paska, eli pori, paskaa katsomalla miksikään muutu, on lähtö helpompi.

Mitä koulutuksia löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kertaakaan kouluksia (useampia?) vastaavaan työhön?

Kaikenlaista olematonta ilmaiseksi tehtävää tarjotaan kyllä TET toimistosta se on selkee.Itse hakemalla voi saada jonkun homman josta ei kuitenkaan makseta TES mukaista vaikka mikä olisi.

Vika on joko peilissä eli itsessä, tai sitten kulttuurissa jossa työnantaja ei halua maksaa ammattilaiselle mitään, tai molemmissa.

Ainoa oikea ratkaisu on ns. hilpaista **ttuun eli poistua koko scenestä ja koittaa onneaan muualla.Iso kynnys on lähteä, mutta kun sen asian sisäistää ettei paska, eli pori, paskaa katsomalla miksikään muutu, on lähtö helpompi.

Mitä koulutuksia löytyy?

Fysiikan laki: Paska ei valu ylöspäin.

Porista kannattaa lähteä.

• Anonyymi

Laita linkki. Jos ei oo linkkiä, niin asia on valetta.

• Anonyymi

"Yöksi puhelimet kerätään pois, mitähän mahtavat niilläkin öisin tehdä?"
      - Tunkeva tietty ruumiinonteloihinsa :D

• Anonyymi

Laita linkki, jos asia pitää paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita linkki, jos asia pitää paikkansa.

Nämät ovat aikoja sitten esille tulleita asioita.

https://yle.fi/uutiset/3-10502061

• Anonyymi

• Anonyymi

Ilmankos oli villejä hajuja luurissa ja kaikenlaista rappinkia ja roisketta näppiksellä.

• Anonyymi

Mä oon linkkifetisti, haluun linkin

• Anonyymi

Noi linkit ei liity Poriin. Laita oikea linkki.

• Anonyymi

Googlaa tämä teksti... liittyykö Poriin?

Asiaamme hoidettiin epäammattimaisesti, tietosuojaa rikottiin ammattilaisten toimesta aivan selkeissä tilanteissa ja diagnoosiin tähtäävä tutkimus jätettiin keskeneräiseksi -- jatko märääntyi sen perusteella sekä 5 vuotta sitten sattuneen kirjoitusvirheen (!!!) mukaan.

• Anonyymi

Itselläni on kyseisestä paikasta pelkkiä hyviä kokemuksia. Olin siis kuntoutusyksikössä syksyllä 2013 oltuani ensin Harjavallassa osastolla. Nykyään opiskelen sosionomiksi ja olen ihan oman alankin hommia saanut tehdä. Yksikön hoitajat oli tosi mukavia ja otti meidät nuoret vakavasti. En tiedä, mitä siellä on käynyt, mutta minun jaksollani ei kyllä mitään suihkussa tirkistelyä ollut. Puhelimet kerättiin yöksi niiltä, joilla nukkumaanmeno viivästyi niiden takia. Itse olin yksi heistä ja ymmärsin hyvin, miksi puhelin kannatti antaa pois.

• Anonyymi

Laita linkki.
        Muuten valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita linkki.
        Muuten valhetta.

Millä mä tän todistan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä mä tän todistan 😂

Linkillä.

• Anonyymi

On selvää, että kaikki sairastuneet eivät parannu ja he jotka eivät saaneet apua katkeroituvat, kuten esimerkiksi linkkipoikamme.

Lähes kaikki hoitajat ovat mukavia.
        Muutama mätämuna on silti päässyt tällekin alalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe