Miehen lapsilla kesälomaa

laiskatmiehenlapset

ja eivät suostu siivoomaan meidän kotiamme vaikka sotkevat täällä. Nyt on niin kuuma etten minä jaksa kun vaan olla riippukeinussa ja pyysin miehen lapsia siivoomana mulle mutta ei siivoo sanovat ettei jaksa eikä koti ole heidän.
Kuka jaksaa siivoo tällähelteeellä ja minusta olisi hyvä jos sen verran tehdä leipänsä eteen jotain et siivoisivat ja tekeisivät edes jotain.
Sanoin että kännykät lähtee jos ette siivoo. Lupasin et saavat euron jätskit palkaski jos siivoisivat. Laiskoja ovat. Nytkin mulla hiki virtaa vaiken tee mitään.
Sanoisin et niin on huonosti kasvatettuja että ihme jos tulevat elämässään präjäämään. Mun lapset taas ovat reippaita, nytkin lukevat kirjastossa siellä viileessä. Onnii erilaisia... Mulla äitipuolena on oiekus määrätä ja valvoa että kotihommat tulee tehtyä, mutta nämä ei edes viitsi yrittää.

6

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kossut

Makaa sinä vaan siellä keinussa ja fantasioi uusperheestä ,jota sinulla ei ole, eikä koskaan tule olemaankaan, mutta muista nesteytys, juo muutakin kun vain keskarii .

• Haistan trollin. Vahvasti.

• LissuLikainen

Lissu on niin siivoton, että makaakin omassa paskassaan, kun ei jaksa aina vessaankaan kömpiä.
      Se haaveilee , että joku korjaa hänen jätteensä ja pyyhkii samalla siltä takapuolenkin.
      Lissun mies kyllästyi ainaiseen paskan luontiin ja lähti. Nyt Lissulla ei ole vaipanvaihtajaa,kun sen omat penskat ovat samanlaisia kuin äitinsäkin, laiskoja.
      Niitä omia pentujaanhan se yrittää käskeä, mutta saa vain haistatuksia itselleen.
      Nyt isiä huudetaan takaisin oikein urakalla, mutta isi ei tule. Isi nauttii olostaan siistissä kodissaan ja Lissulla on porttikielto sinne.

• Kalkittukatkeralissu

Niinpä. Lissulle on selvinnyt se että jotkut siivoavatkin, kun hä itse ei viitsi. Ilmeisesti entinen ukko on joutunut passaamaan ja palvelemaan Lissua ja sille oli kaamea shokki, kun mies otti toisen ja läksi.
        Mies ellei nyt siistin naisen kanssa, eikä halua Lissua enää.
        Lissu ei saa ukkopiikaa enää itselleen, sentakia se on niin Katkera.

• sivullinenn

Uusperheiden teinit täällä kirjoittelee.

• tääonlissunpalsta

Ei vaan Lissu, joka on vanha katkera kanttura.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe