Sisiliskot

Mäpätsy

Miten saan häädettyä sisiliskot pois pihasta takana olevaan metsään? Juu tiedän, on rauhoitettu, en aiokkaan tappaa.

15

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisisisisisisi

      Mene metsikköön ja huutele sisisisisisisisi, noin minä tekisisisin.

    • röhrööh

      Laita kuule äkkiä piha täyteen asvalttia. Käytä niin paljon on rouduppia, että viimeinenkin heinä kuolee.

    • 336655

      miksi pitäisi häätää, minä niitä oikein seurailen, ovat mukavia otuksia. Ihan paikallaan kun vähän aikaa on niin pääsee näkemään läheltä näitä kauniita liskoja.Onneksi asuvat meillä, tänäänkin näin.

    • häntää.lyhemmäks

      Eihän noista edes ole paistiksi eikä ahvenan syötiksi, miksi siis rauhoitettu?

    • Jenniina11111

      Sisiliskoja ei oikein metsään saa häädettyä, kun ne tykkäävät auringonvalosta. Kannattaa ennemmin elellä niiden kanssa kaikessa rauhassa vaan. Ne syövät hämähäkkejä, kärpäsiä ja muita vastaavia, joten ihan hyödyllisiä, ellet siis noista ötököistä itse erityisesti tykkää.

    • saako.naiset.häädettyä

      Aloitus on hauskaa huumoria. Näitä lisää niin elämä kirkastuu.

    • Samallatavalla

      Häädä samalla tavalla kuin edessä ja sivuillakin olevaan metsään. Samat menetelmät toimii.

    • Sisiliskotonihania

      Meidän pihalle mahtuu sisiliskoja, koska ne on niin ihania. On niitä paljon jo ennestäänkin, mutta saa olla vaikka kuinka paljon.

    • morituri_Me_salutant

      Kissani Luci (as in Lucifer) rakastaa sisiliskojen kiduttamista. Seuraan tätä viehättävää näytöstä kuin kristittyjen teurastusta Rooman Colosseumilla. Kerrassaan kiehtovaa kesäpäivän viihdykettä. Mirrini sanoo söpön viattomasti "miau". Minä hypin hullunkiilto silmissä ja aplodeeraan verenhimoisesti, kun häntä irtoaa.

      • dfghklölkjhgfd

        Minä taas olen innoissani, kun saan kissaloukkuun jääneen kulkukissan päästää hengiltä, kissa on sitkeä eläin ja kituu tapettaessa, mutta sitähän se on itsekin eläessään harrastanut.


      • Anonyymi

        Ootko sä joku hirviö? Sisiliskot on ihania!


    • kirveleemasua

      Tuhkalla siroittelemalla. Tällä konstilla häviävät myös kyyt.

    • kivikasat

      Jos on sisiliskoja, on sitten ilmeisesti myös kivilouhikkoa? Tykkäävät sellaisesta jos se on aurinkoisessa paikassa ja syötävääkin riittää.
      Eli hävitä kivikasat.

    • Gyuikb

      Jos on sisiliskoja on myös käärmeitä.

      • henkipoisvaan

        Voi hurjan kauheata, oikein käärmeitä. Entä miksi ei saisi olla käärmeitä ne lienevät olleet siellä alueellasi tuhansia vuosia ennen sinua, kivoja ovat. Vaikka kyllä sitä käärmettä hetkellisesti pelästyy jos ihan on viereen astumassa, useimmiten noista tilanteista kuitenkin ihminen joten kuten selviää ja noin henkisestikin pääsee yli! Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että kun kohtaat vaikka tuollaisen 60- 70 cm pitkän tarhakäärmeen, sillä on ikää 6- 8 vuotta. Suomen käärmeet kasvavat hyvin hitaasti. Lisäksi tiedetään että käärmeet ovat erittäin paikkauskollisia, ne elelevät yleensä koko elämänsä samoilla kulmilla. Eikö tunnut yhtään typerältä, kun käärme 6- 8:kin vuotta samoilla paikoilla elettyään yhden ainoan kerran kohtaa ihmisen, se ilman muuta hyvin vaarallisena heti tapetaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe