Tuota lausetta olen viimeisen puolen vuoden aikana kuullut liiankin kanssa. Kukaan ei ymmärrä, kukaan ei edes halua ajatella miltä minusta tuntuu.
Keskenmenon riskiviikot oli ohitettu ja kaiken piti olla hyvin, sitten ultra paljasti elottiman sikiön. Tätä lasta oli odotettu kauan ja sen menettäminen repi kyllä todella pahasti. Eteenpäin oli jo olemassa olevien lapsien takia tietysti mentävä.
Tuntui että mies pääsi asiasta heti yli. Tottakai hänen oli helpompi kun eihän lapsi ollut hänelle todellinen eikä hän sitä joutunut "synnyttämään" tämä mies on nyt kuitenkin ottanut oikeudekseen joka väliin kun kerron kaipaavani sitä vauvaa, niin sanoa kuinka minun pitää päästää irti ja kuinka sitä tätä ja tota. En mielestäni roiku siinä raskaudessa, palasin töihin ilman sen pidempää sairaslomaa enkä jauha asiaa kokoajan enkä koe olevani masentunut tms.
Nyt kun olen uudestaan raskaana ja tottakai pelkään että tässäki käy huonosti, niin minun pitäisi vain olla hiljaa ja päästää tosiaan irti.
En saa tietenkään suuttua miehelle hänen sanoistaan, hän on vain oikeassa. Muuten mies on aivan ihana ja rakastaa ja kunnioittaa, tämä asia vaan tuntuu jotenkin niin kauheen hankalalta.
Eikö keskenmenoa saisi surra enää tässä kohtaa? Pitäisikö tämän uuden raskauden korvata edellinen ja keskenmeno unohtaa? Mielestäni ei, miehen mielestä kyllä.
Haluisin kuulla muiden keskenmenon kokeneiden mielipiteitä, miten teillä kumppani on ottanut asian ja miten hän on surrut vai onko surrut ollenkaan?
"sun pitää päästää irti"
olenkoväärässä
2
161
Vastaukset
- vanhaäiti
Eihän tunteille mitään mahda. Jos suree, niin suree.
Lohduttaisiko tämä ajatus kuitenkin vähän: viime raskaudessasi jokin meni pieleen, lapsi ei olisi saanut tervettä ruumista. Mutta luonto/Luoja antoi hänelle uuden mahdollisuuden, ja se kehittyy nyt sisälläsi.
Kaikkea hyvää teille.- olenkoväärässä
Kiitos vastauksesta, se oli aivan ihanasti sanottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767