Kuva irti kuvasta

meikäläinen32

Hei!

Olen ladannut GIMP- kuvakäsittelyohjelman ja tarkoitus olisi kuvasta ottaa irti osa kuvasta tai ottaa irti taustasta. Luin hieman ohjeita netistä ja kokeilin ohjeita.
Nyt vain mietin, että kun on ensin käyttänyt älysaksia, jossa siis ne pisteet/rajat ja sen jälkeen käyttäny pikamaskia, niin millä se kuva sitten maalataan? Onko se sivellin vai joku muu? (maalaa mustalla ne alueet, jotka eivät kuulu palloon ja valkoisella ne, jotka kuuluvat).

Ja onko olemassa mitään muuta kuvankäsittelyohjelmaa ja niksiä, millä saisi kuvan irti kuvasta jollain toisellakin tavalla?

7

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Täytyihän tuota minunkin kokeilla ja tuossa yksinkertaisemmillaan, monimutkaisempia kuvia saa irti kun asettelee kuvaan niitä pisteitä kuvan haluttuihin reunoihin ja irroittaa kuvan sitten

Tuosta ylimmästä viestistäni se selviää, mutta tuossa nyt ihan vain läpiajona tuo toimenpide https://www.youtube.com/watch?v=lp-oarvNo8o

En tiedä menikö se oikein tai edes helpoimmalla tavalla mutta äkkiä noin kartasta sain suomen irti

• lmglfsdlmgl
    • sitsetoimii

"Olen ladannut GIMP- kuvakäsittelyohjelman"

Pelkkä lataus ei riitä, ohjelma täytyy myös asentaa.

• jfhjahfj
    • 102030405060

Kaikista fiksuinta tehdä niin, että lisäät ensin kuvaan maski kerroksen.

Sitten voit sillä älylassolla valita, ja maalata maskista poistettavat osat mustaksi ja säilytettävät osat valkoiseksi.

Maskin käytössä on se etu, että voit helposti myös palauttaa jo poistamaasi tavaraa, jos tulee poistettua liikaa.

• 102030405060

Kuvan saa maalata ihan millä haluaa, sivellin, maalipönttö, jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe