Jäi paha mieli mies

olitkovaiet

En olisi susta mies uskonut...
Sydän sanoo toista...
Harmi, jos noin teit...
En tiedä, mitä uskoa...
Huomaan, että olen yhdentekevä, kun et yrittänyt edes lopussa selvittää...

8

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_pahalla

      Sorry........ joskus on mentävä peilin eteen jos onkin itse yli-innokas. -toisen syyttely ei johda mihinkään.

      • HyvääLoppuelämää

        Se on ihan normaalia, että rakastuneena on hyvin innokas. Jos sitä ei kestä ja ahdistaa, silloin on mielenterveydessä jotain vikaa.


    • ketäoikeestikiinnostaa

      Yhdentekevää on juttusi palstalla.

    • plusmiinusnolla_

      En täysin ymmärrä, eihän vaan joku toinen, tietämättä kenelle vastaa.

      Ymmärrä vaikkakin tarpeeksi

    • Ruusujanimipvm

      Se oli mitä oli ja lankesin todella sen myönnän. Nyt kun olen huomannut ajan kanssa niin hävettää todella. Ymmärrän kostosi onhan se kivaa kun suora sanominenkaan ei mennyt perille. On sitä sokea ja tollo. Kiitos kun otit asian esille ja annoit takaisin.Enköhän opi kerralla nyt. Hyvää jatkoa sulle!

      • Ihanystävyydelläneuvo

        Kuule. Musta tuntuu että sitä naista ei vois vähempää kiinnostaa sinä tai sun juttus. Muuten varmaan sulla olisi häneen kwskuateluyhteys Irl. Ehkä hän on todellakin päättänyt unohtaa sinut, vaikka se tekeekin hallaa egollesi. A) joko olet ollut pelkkä pano, b) olet ollutkin varattu. Molemmissa tapauksissa on aivan selvää ettei hän halua olla kanssasi tekemisissä. Ei Irl, ei täällä, ei missään. Jospa jatkaisit elämääsi.


      • vastuuseenteoista

        Miten joku voi sanoa, että jotain tuntematonta ei kiinnosta, jos on varattu. Se on sinun mielipiteesi. Kyllä minä olen nähnyt useampiakin pareja, joita on ralkaudestakin syntynyt, vaikka jompikumpi tai kumpikin olisivat olleet varattuja.
        Lisäksi, jos jotain ei kiinnosta niin miksi olla edes tällä palstalla vaan antaa muiden kirjoitella. Itse olen täällä ainakin monien kirjoitusten jälkeen kohdannut valtavan määrän ilkeitä kirjoituksia. vaikka en ole kenellekään niitä erityisesti osottanu. Minua vainonnut ihminen/ihmiset ovat todellakin tehneet paljon tuhotakseen elämääni ja terveyttäni. sitähän kiusa on. Ja ennenpitkää joutuvat vastuuseen. On oikeus ja kohtuus. että elämänsä hankaloituu samalla mitalla. Kaikilla on murheita. mutta että tahallaan aiheutetaan.


    • kiusantekijöitätääl

      Voi teitä. Kannattaisiko jutella irl, jos jompikumpi haluaa jutella niin ei tarvitse anonyymejäviestejä omia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2265
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1715
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1583
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe