Kiinnostuksen merkit

Keskelläelämää

Jos toinen on kovin heteronoloinen, niin mistä olet kuitenkin päätellyt hänen olevan kiinnostunut naisista? Ja mistä olet päätellyt jonkun olevan kiinnostunut juuri sinusta?

11

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keppiajvdjdk

      Tää on aina hyvä kysymys, mutta kyllähän sen toisen katseensa ja olemuksesta jo näkee melko hyvin.. Mut toisinaan joku voi kiusoitellakseen myös tehdä sitä..

    • Sekaisinsinusta

      Samaa pohdin minäkin. Olen itsekkin aika vaikeasti luettava ja ihmiset pitävät minua heterona ja sellaisen kuvan olen ehkä heille antanutkin kun olen pelännyt heidän reagtioitaan. Olen kuitenkin pohjattoman ihastunut uuteen kaveriini, jota en kovin hyvin vielä edes tunne. Haluaisin vain niin kovasti uskoa, että hänen katseessaan voisi olla muutakin kuin ystävällisyyttä, mutta taidan herätellä vain turhia toiveita.

      • Lauttia

        Minne päin menee?


      • eiollutmuuta

        Joo, on toivottu että olisi muutakinkun ystävällinen ihminen. No ei tainnut olla. Mutta toisaalta, ystävällisiäkin on aika harvassa.

        Mikä on lesbon katse?


    • Luulenettä

      Se lesbokatse..?

    • Sateenkaarenalla

      Mää kun pidän paljon niistä poikamaisista/androgyyneistä tai vähän butcheista naisista, niin monesti olen saanut huomata, että heterohan se siinä menee tai sit bi, joka sattuu sillä hetkellä olemaan miehen kanssa, kun aina jostain putkahtaa mies siihen rinnalle ja joskus perässä seuraa vielä lapsiakin. Niin sanotusta heteronnäköisestä ei yleensä näy päällepäin, jos pitää naisista, kun ei ole stereotypisen näköinen, vaan perusnaisellisesta tyttömäiseen ja joskus jopa supernaiselliseen ja monestikaan ei ole edes mitään sateenkaarilipun väristä vaatteissa tai asusteissa. No, eivät kaikki minustakaan hoksaa, jos näkevät minut että pidän naisista, kun en kävele ympäriinsä torvet soiden ja megafoni kädessä ja sateenkaarilippua pään päällä heilutellen. Jotkut ovat sen tajunneet, ainakin jotkut jotka itsekin todennäköisesti lesboja tai vähintään biseksuaaleja. Jotkut lapset ovat sitten vain sen takia arvelleet minun olevan lesbo, kun minulla on nyt ollut lyhyt poikamainen tukka(aion kasvattaa sen vähän pidemmäksi, koska haluan enemmän tyttömäisyyttä/naisellisuutta tyyliini, vaikka edelleen pidän myös poikamaisestakin tyylistä, mutta koska pidän kaikenlaisista naisellisiksi mielletyistä asioista kuten hameista ja mekoista ja värikkäistä huiveista ja koruista ja laukuista eikä mulla ole mitään poikamaisia harrastuksia kuten skeittaaminen, jalkapallo tai jääkiekko eikä mun elehtiminenkään aina ole kovin poikamaista, joskaan ei aina 100% tosi leidimäistäkään, niin en voi olla tosi poikamainen). Itse kuitenkin tiedän mistä pidän ja jos jotkut olettavat minun olevan hetero, niin sitten olettavat, eihän pärstäkertoimen perusteella aina voi toisesta sanoa mistä hän pitää ja mistä ei.

    • Ladycatcher

      Kannattaa ensinnäkin itse pitää huoli että ihastus tietää sinun olevan naisiin päin ja vapaalla jalalla. Tämän tiedon voi johonkin sivulauseeseen ujuttaa.

    • Katseestasi

      Olen useamman kerran arvannut katseesta. Enkä nyt tarkoita mitään ihastunutta katsetta vaan katsetta, joka neutraalisti vaan kertoo asian laidan. Jonkinlainen yhteys tai tunnistaminen? Toinen juttu on sitten se ihastunut katse, mutta silloin osalliset tietävät kyllä tarkalleen mistä on kyse...

    • Sbttuuri

      Mä en ole varma kiinnostuksen merkeistä (niissä omat tunteet saattaa sotkea liikaa), mutta mulla lesbo/bi tutka toimii jotenkin melko luotettavasti kun omat tunteet ko. hlöä kohtaan on neutraalit. Ei nyt ihan naamakertoimen (tai muunkaan ulkokuoren) perusteella voi sanoa yleensäkään luotettavasti mitään, mutta muutamien minuuttien juttelu avaa tilannetta jo melko paljon.

      En osaa sanoa millä periaatteella, mutta ehkä se on joku mun sisäinen tapa huomata asioita. Olen myös melko hyvä huomaamaan monia muitakin juttuja, kuten ihmisten piiloteltuja huolia tai muuta. Mä varmaan alitajuisesti huomaan usein ihmisissä erilaisia merkkejä monista erilaisista asioista, ja niitä kun summaa niin tulee tietty tulos? Jotain synnynnäistä sosiaalista ihmisten lukutaitoa? :D

      • miettimismyssy

        Entä jos joku nainen ei tiedä itsekään, onko hän lesbo. Pystyykö lesbotutkan avulla toinen ihminen huomaamaan sen?


      • vaistot

        Pystyy, naisesta joka pukeutuu miesmäisesti ja käyttäytyy dominoivasti ja on kasvoiltaan miehinen.
        Naisellisista taas huomaa katseista, puheista ja mielenkiinnon kohteista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      75
      4752
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1547
    3. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      39
      1524
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1169
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      990
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      987
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe