Mikään data ole salainen. Kaikki on avattavissa kontrolloitavissa. Nyt kolme GMAIL tiliä on poistettu kirjautumasta, että ne pääse sisällä. Kyse on vakoilusta. Minulla on ollut yksi tili yli kymmenen vuotta samaa ja kaikki lähettämäni osoitteet näkyvät siellä. Onko se syy, en tiedä.
Joku koko ajan vainoaa tekemisiäni. Se on valtio. Suomi 24 ei ole parempi järjestö. Varokaa. Mitä suomessa vielä tekee? Laitoksia on paljon. Ihmisiä tapetaan.
Gmail on muidenkin mielestä poliittinen portaali. Ei kannata käyttää sitä. Ja Facebook.
Vainota voi totaalisesti pankkitilistä, lääkäripalveluun, sähkö ja vesilaskuun, punaisen ristin osoituksiin, naapureihin ja sähköpostiin. Järjestelmä on rakennettu kontrolliksi. Mitä järkeä? Kuka hyötyy?
Paljon ihmisiä maailmassa. Kun tavallisen ihmisen henki halpenee, niin myös johtajan. Ja mitä tavallisella ihmisellä on salattavaa, mitä toinen ihminen ei tietäisi. Johtaja vain tekee ilkivaltaa, tappoa, riistoa tahallisesti. Ei muuta. Ja tappaa ihmisiä. Nato tuli eikä suomalainen enää ole turvassa.
Gmail tilien vakoileminen
uoeuroeuoierue
1
176
Vastaukset 1
- selkeätapaus
Oireesi viittaavat skitsofreniaan. Varaa aika terveyskeskukseen lääkärille joka ohjaa tarvittaessa eteenpäin jatkotutkimuksiin. Sitä odotellessasi suosittelen internetin käytön vähentämistä tai kokonaan sen lopettamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691601
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001000Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78904Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111853- 43796
- 115711
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä403614Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22604- 52584
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28583