kyllä taas puliukkoja nukkuu vistan raitilla
spurguja on vaan
27
1179
Vastaukset
- niinkai
Se johtuu näistä lämpimistä säistä, että janottaa ja väsyttää.
- misnigsut
koskakohan tulee pakolaisia ryöstämään puliukkojen sossurahat taskusta
- otaräkääkoppi
Tulevat spurgut istuukin kaupungintalon pihalla, räkä ja ilkkumiset lentää.
- Ronih
Täälläkin varmasti pyörii näitä mulkoilijoita ja ihmisiä jotka eivät pysty ymmärtämään, että jotkut tykkäävät nauttia yhden tai kaksi olutta silloin tällöin ihan ulkosalla ja se ei tee kenestäkään alkoholistia tai hullua.
- vistanräkäilijät
Vain muutama olut, usko jo :DDD kyllä nää tiedetään.
- harmillista
Niinpä, jotkut kuuluvat jääneet koukkuun tuohon kesäkaljotteluun eivätkä selvää päivää näe, kun työt taas alkavat.
- Tommppaaa
Sossu maksaa niin hyvin ja virolaista juomia aamusta iltaan penkillä.
- tenukoopee
olen juoppo ja menen juomaan vistan raitille. tulkaa moikkaamaan pian
- persrepa
Niin kauheaa kuin se joillekin on, niin myös alkoholisteilla on oikeus kulkea missä haluavat ja kokoontua missä haluavat. Niin pitkään kuin eivät oikeasti tee mitään pahaa.
Pitäisikö esimerkiksi säätää lailla, että rumat ihmiset eivät saisi kävellä kadulla, koska se joidenkin silmää häiritsee? - syrjäänkyliltä
Nii, mutta juopoilta voitas myös vaatia, etteivät häiritse ohikulkijoita, eivätkä metelöi kännipäissään.
Julkijuopottelu on selkeä merkki syrjäytymisestä, eihän kukaan normaali, jois kaljaa keskelläpäivää puistonpenkillä ;) - Anonyymi
persrepa kirjoitti:
Niin kauheaa kuin se joillekin on, niin myös alkoholisteilla on oikeus kulkea missä haluavat ja kokoontua missä haluavat. Niin pitkään kuin eivät oikeasti tee mitään pahaa.
Pitäisikö esimerkiksi säätää lailla, että rumat ihmiset eivät saisi kävellä kadulla, koska se joidenkin silmää häiritsee?lihavat naiset on kauheaa katseltavaa pysykää kotona tai liikkkukaa yöllä.
- lainkuuliainen
Ulkomuotoon puuttumatta on kuitenkin selvää, että julkisella paikalla ei tule ryypiskellä.
- Petskoi
Ettei siis olutta saa puistossa ottaa, johan nyt! Mitäs viiniä sen ruokajuoman pitää olla, käykö jormaa?
- kokeillut
Ruokajuomana vesi on terveellisintä. Siitä ei tule jälkivaikutuksia.
- Anonyymi
Sä oot kyll mestari,et ei edes kusell tartte käyrä.
- 100kaura
Joo, ei viinaa , vaan vettä. Ei naista, vaan kättä!
- niinkai
Niin, käsisstä ei saa tautia. Kannataa ne silti pestä ennen ja jälkeen.
- korvienvälistäkiinni
Käsistähän ne taudit juuri kulkeutuukin ...flunssat,ja muutkin pöpöt .
Hyvä ei ole ihmisen yksin, mutta luonnevikasten on siihen tyydyttävä.
- Nakkipannun_poika
Spuget tulee tänne ja vie meidän naiset ja työpaikat.
- Anonyymi
Paimio on melkein täynnä spurguja. Entinen miespuolinen koulukaveri joka asuu Meijeritiellä on 3 vuoden ajan tykännyt läträtä kaljan ja viinan kanssa niin kauan kuin eläkerahat riittää.
- Anonyymi
ap, sun sukulaisia
- Anonyymi
Ap, ei mun sukulaisia
- Anonyymi
Kuivilla olevat sprugut ne parhaita on.
- Anonyymi
Spurguilla on taipumusta olla kyläpäälliköitä, vaikka oma historia ei päivänvaloa kestä.
- Anonyymi
Nehän päättää siitäkin nykyään, että kuka saa käydä kaupassa ja mihinkä aikaan kannattaa käydä. T: Maksava asiakas.
- Anonyymi
Voidaan ottaa puheeksi myös yksi Tuomo niminen mielenterveys ongelmainen spurgu joka myös määrää kuka saa käydä missäkin kaupassa ja millä kellonlyömällä.
- Anonyymi
Miksi te Paimiolaiset tai sinne muuttaneet, niin juoksette menneisyyttänne karkuun niin penteleesti, ei minun vaan tartte, T: ex -Paimiolainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892