K-rauta 3-peilinen sisäovi Cello

asentajaana

En tiedä onko "Cello" brändillä mutta hinnat alkaen ovia (59,00-69,00) kuitenkin. Ilmeisesti jeld-wen kakkoslaatua, maalaus 3-peilisissä luokattoman huonoa ja lukkorunkojen teljet MUOVIA. Aito Abloykaan ei juuri kymppiä enempää kustantaisi. Asensin näitä pokalle kymmenkunta ja ei voi kun ihemtellä kuinka onnetonta laatua K-RAUTA myy. Jos itse ostan haen "toisen rautakaupan" omalla brändillään myymiä ovia ja niiden laatu on ollut aina ok sisältää Abloyn 2014 lukkorungon.

4

2190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dirham

Kaikenlaista tullut remppailtua koko ikäni ja lopetin pari vuotta sitten K-raudan käytön juuri sen takia että laatu on huonoa samoin palvelu ja kallis kauppa. Nuo kyseiset väliovet ei kestä kuin muutaman vuoden, lapsiperheessä ei sitäkään.

• Karjalasta

Ihan itse asensin muutaman oven toissa viikolla. Kiitos vinkistä että Abloy 2014 käy näihin. Käytin vanhoja metallisia kahvoja ja nyt noi kaikki lerpattaa :). Täytyy sanoa että maalauksen laatu on huono varsinki jos kädellä kokeilee niin karhea ja valossa eri sävyinen.

• Anonyymi

Ostettiin K-Raudasta Cello-merkillä varustettu "Helsinki" vinyylilankkulattia. Lankun kuviointi ja värisävyt näyttivät hienoilta ja hinta oli maltillinen (n. 33€/m2). Aika pian kävi kuitenkin selväksi, ettei materiaali todellakaan ollut laadukasta. Lukkopontit eivät millään lukittautuneet kunnolla ja osaan saumoista jäi ihan kunnon rako. Tän lisäksi lankkujen värisävyissä oli todella isoja eroja. Ei kuitenkaan voitu reklamoida sillä ostettiin alvittomana rakennusfirman kautta.. eli vinyyli asennettiin lattiaksi niin hyvin kuin pystyttiin.

Tästä viisastuneena en aio käyttää enää K-Raudan palveluita ellei ole ihan pakko. Pahoja laatuongelmia tuntuu olevan ainakin tällä kyseisellä Cello brändillä.

• Anonyymi

Cello-ovet valmistetaan skaalan ylihärmän tehtaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4420
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3495
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3170
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      46
      2400
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2119
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1994
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      196
      1887
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe