näytti lopultakin todellisen poliittisen kantansa.
Todella yllättävää nähdä kuninkaallinen natsi-uniformussa.
Prinssi Harry
8
2140
Vastaukset
- P.i
Siis "natsi-uniformussa". Millainen puku oikeastaan oli edes kysymyksessä? Käsite "natsi-uniformu" on todella epämääräinen.
Jos prinssi Harryllä oli yllään Saksan armeijan eli Deutsche Wehrmachtin univormu, niin onko se jo tuomittavaa? Vai oliko kysymyksessä poliittisempi puku?- laa.laa
sellainen perus-natsi asu, jossa oli hihaan sidottu hakaristi....hmm...huhhuh.
- P.i.
laa.laa kirjoitti:
sellainen perus-natsi asu, jossa oli hihaan sidottu hakaristi....hmm...huhhuh.
Nyt olen nähnyt sen kuvan. Niin, tuollaista asuahan ei ollut olemassakaan, sillä se näytti aivan T-paidalta. Kyseisen ajan (1933-45) Saksassa ei ollut lainkaan T-paitoja, vaan ne tulivat käyttöön USA:n armeijassa v.1942 alkaen.
Harryn asu ei näyttänyt oiken "perus-natsi asultakaan", sillä sen esimerkiksi pitänyt siinä tapauksessa koostua ruskeasta paidasta ja ruskeista housuista. Toisin sanottuna se olisi tällöin ollut Sturmabtelung-univormu. - Charles
P.i. kirjoitti:
Nyt olen nähnyt sen kuvan. Niin, tuollaista asuahan ei ollut olemassakaan, sillä se näytti aivan T-paidalta. Kyseisen ajan (1933-45) Saksassa ei ollut lainkaan T-paitoja, vaan ne tulivat käyttöön USA:n armeijassa v.1942 alkaen.
Harryn asu ei näyttänyt oiken "perus-natsi asultakaan", sillä sen esimerkiksi pitänyt siinä tapauksessa koostua ruskeasta paidasta ja ruskeista housuista. Toisin sanottuna se olisi tällöin ollut Sturmabtelung-univormu.Rommelin joukoilla juuri tuollainen asu.
- Obersdorff
P.i. kirjoitti:
Harryn asu ei näyttänyt oiken "perus-natsi asultakaan", sillä sen esimerkiksi pitänyt siinä tapauksessa koostua ruskeasta paidasta ja ruskeista housuista. Toisin sanottuna se olisi tällöin ollut Sturmabtelung-univormu.Se puku oli samanlainen kuin Rommelin aavikkojoukoissa, mutta hakaristi oli jälleen kerran tehty väärin.
- nallekka
P.i. kirjoitti:
Harryn asu ei näyttänyt oiken "perus-natsi asultakaan", sillä sen esimerkiksi pitänyt siinä tapauksessa koostua ruskeasta paidasta ja ruskeista housuista. Toisin sanottuna se olisi tällöin ollut Sturmabtelung-univormu.olet kyllä aivottomin apina ja lihavakin vielä sinä typerys aasin hahmossa osaatko laulaa muuten juoppolauluja kun ryyppäätkin viel. Siis miten tommosesta on voinut tulla äiti. Hehhehehe olet ipanaa ja sellaisenakin typerys!
- eräs äiti
ymmärrän että nuoret tekevät holmöilyjä ,vanhemmat ja kaikki tekevät, sinun on pitänyt elää kovassa myllytyksessä, koeta kestää.
- ettäs tiedät
On kasvatuksesta ja lapsen järkevyydestä kiinni hölmöileekö vai ei. Kun vanhemmat antaa tahdon läpi joka asiassa niin kyllä lapset hölmöilee, kun luulevat tietävänsä kaikesta kaiken.
Vanhempien pitää kasvattaa lasta. Jos on hölmöt vanhemmat, kuten Charles, niin ei ole oikein mitään esimerkkiä lapsille miten käyttäytyä hyvin. Odotetaan Harryn naisseikkailuja. Ovatkohan yhtä likaisia kuin Charlesin. Charlesilta tulee huono kuva uskollisuudesta parisuhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209