Kylän naiset

Sinkkumied

Onko totta että tänä iltana liha liikkuu?

30

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahajärvi

      Haista lokin perse kulakki!!

      • pahajärvi

        Minä ole älykäs osata sanoa kulaki. Pyhäjärvi viisas mies mine ole.


    • mundimalek

      Liha liikkuu ja käy hyvin pyydykseen!

    • mamma87

      Kato peiliin ensin kirjoita sitten!!

    • mundimalek

      Kerro,kerro kuvastin ken on meistä kaunehin!

    • mundimalek

      Töihin siitä munattomat!

    • torttu-terttu

      Lihatiskille kannattaa hakeutua.

    • TAHVO.E

      Ei kannata sisäsiittoisuutta jatkaa...

    • kelpaavanhempikin

      Munamies vaan jatkaa.

    • voieivoieivoieiooo

      Taas on pennut heränny uuteen päivään kräähkvaak

    • tollomake.fan

      Tuo tollohan vaihtelee nikkiään koko ajan..vaan.

    • TolloOot

      Kaiken takana on nainen...

    • juuhyy

      Kaapin takana on. ...makeakierkki perhana;)

    • kopastaanko

      Makeeta on liikkeellä isoo tikkarrii poskeen reikiin.

    • uuhuu

      Just äsken oli liikenteesä kiimasta kirkuvia naisia useempi juoksivat peräkkäin varmaan ajolähtö tilanne kehittynyt.

      • make..van

        Ja höpö,höpö.


    • Katsoskun

      Järvi on pyhä, vaikkakin se on henki, mikä lihoja vatkaelee poika.

      • make..van

        Liha liikkuu jääkaapista paistinpannulle tai pihagrilliin. Porsaankyljyksiä nimittäin. Ruokajuomana kallista punaviiniä. En kerro enempää, ettei kukaan tule kateelliseksi.


      • ÄLÄRUOKImake..vanTROLLIA

        ÄLÄ RUOKI make..van TROLLIA!


      • VanhallaRutiinilla
        make..van kirjoitti:

        Liha liikkuu jääkaapista paistinpannulle tai pihagrilliin. Porsaankyljyksiä nimittäin. Ruokajuomana kallista punaviiniä. En kerro enempää, ettei kukaan tule kateelliseksi.

        Jahas viikonlopun puuhapussi on taas haettu. Tietää taas mitä lauantai-iltana on odotettavissa kun kolmen kopla taas kohtaa (make..van, alkoholi ja suomi24). Ensin sitä perinteistä lässytystä sitten sitä perinteistä vittuilua viinan rohkaiseman ja lopuksi sammaltavat vuodatukset itkupotkuraivareineen. Joka viikonloppu sama kaava.


    • lamminaho1999

      Tahdon ajaa punaisella RS Skodalla ja olla ylipainoinen. Tuokaa minule donitseja.

      • hyvähyvähyvä

        Hahaaaaa. Tiedän ketä tarkoitat!!!


      • Parkissa247

        Entä harmaa farmari-bmw. Poski sivulasissa, nokka pystyssä, sätkä suussa, aurinkolasit ja pipo päässä.


    • mundimalek

      Kun ottaa tikan selkäydin nestettä,niin jos ei pillun reikää löydy,niin se tulee,kun nussii ku singeri!

    • aitaheiluu

      Mitä sinäki singeristä tiiät, aidan reikää siellä jyystät ja taitaa olla kielessäki tikkuja.

    • mundimalek

      Ei se haittaa huoranen akkakaa,jos sen horatsun tietää jo naimisiin mennessä.Silloin ei ole ihan huonoa akkaa ottanutkaan,jos sitä muutkin nussii!

    • Mitä yhteistä on kebab-ravintolan pakastimella ja Jenni Haukiolla?
      .
      .
      .
      .
      .
      Molempien sisällä on ollut vanhaa lihaa.

    • kullimunni

      Kylän naiset housut pois ja hoitoon!

    • rytuy

      On olemassa kahdenlaista lihaa. Kumpaa etsit?

    • mundimalek

      Karvisen vanha keksintö:Jos nainen ei anna pilllua,niin vetää käteen naisen nähden!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe