Vieläkö kaipailet

Ihailijattaresi_

minua M-mies vai kaipailetko jotain muuta naista nyt? :)

63

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesähelteillä

      Martti tässä..tottakai ketäs muuta:)

      • kiitos_ihanaa

        kun joku mua kaipaa..ihanaa Martti!


    • M__mies

      Riippuu kuka sinä olet?...jos olet hän jota kaipailen, niin sittenhän minä just sinua kaipailen.

      • ihana_tuokin_viesti

        <3 <3 <3 3 <3


    • SinÄminÄkin

      Sinua ei voi korvata kukaan muu ! Joten vain Sinua !

      • sydämiä_sinulle

        rutkasti.<3


    • Ei minua kukaan ihaile :)

      • sinää_vain_

        ei kukaan muu saa jaksamaan.. :) tänään olenkin hulvattomalla päällä. :D


      • sinää_vain_ kirjoitti:

        ei kukaan muu saa jaksamaan.. :) tänään olenkin hulvattomalla päällä. :D

        Alkoiko loma vai mistä hulvattomuus johtuu?


      • tänään_tapahtui

        yksi kiva juttu, joka on juhlimisen arvoinen.


      • tänään_tapahtui kirjoitti:

        yksi kiva juttu, joka on juhlimisen arvoinen.

        Mukavaa kuulla että hieno asia on tapahtunut tänään. :) Aina kannattaa juhlistaa kun on juhlimisen paikka. :)

        Itse ajattelin tästä lähteä Malminiityn frisbeegolf radalle kiekkoja heittelemään...saas nähdä mistä puskasta tai ojasta löytyy tällä kertaa :D


      • kuhan_ei_löytyis
        M....Mies kirjoitti:

        Mukavaa kuulla että hieno asia on tapahtunut tänään. :) Aina kannattaa juhlistaa kun on juhlimisen paikka. :)

        Itse ajattelin tästä lähteä Malminiityn frisbeegolf radalle kiekkoja heittelemään...saas nähdä mistä puskasta tai ojasta löytyy tällä kertaa :D

        vaan puliukkoja...jestas sentään,oo varovainen.


      • kuhan_ei_löytyis kirjoitti:

        vaan puliukkoja...jestas sentään,oo varovainen.

        Ei ollut puliukkoja Vantaan Malminiityn radalla. Tuli heitettyä 3-kierrosta ja voi sanoa että puut ovat ennemminkin ongelma kun tuntuu että aina kiekko napsahtaa puuhun. 4 oli paras kierros joten ei hurraamista.


      • ensikerralla_parempaa
        M....Mies kirjoitti:

        Ei ollut puliukkoja Vantaan Malminiityn radalla. Tuli heitettyä 3-kierrosta ja voi sanoa että puut ovat ennemminkin ongelma kun tuntuu että aina kiekko napsahtaa puuhun. 4 oli paras kierros joten ei hurraamista.

        tuuria, itse olin juhlimassa ja olo ei nyt aivan parhain, mutta elämä voittaa!


      • ensikerralla_parempaa kirjoitti:

        tuuria, itse olin juhlimassa ja olo ei nyt aivan parhain, mutta elämä voittaa!

        Elämä voittaa ja välillä on ihan hyvä juhlia sekä nollata tilanne. :) Elämä voittaa ja krapula lähtee pois aikanaan. Tsemppiä sinne ja hyvää lauantaita :)

        Itse ajattelin taas lähteä heittelemään kiekkoja jos vaan ei sada.


      • Hyvää_lauantaita

        myös sinne. :) olo onkin kohentunut, nyt en ota pitkään aikaan mitään alkoholia.


      • Hyvää_lauantaita kirjoitti:

        myös sinne. :) olo onkin kohentunut, nyt en ota pitkään aikaan mitään alkoholia.

        Tänään olo on varmaan jo normaali? Tuli eilen innostuttua ja käytyä heittämässä Kivikon rata Helsingissä sekä Malminyytyn rata kahdesti. On tainut frisbeegolf kärpänen puraista? ;) Tänäänkin tekisi mieli illasta käydä kiertämässä pari kierrosta malminyytyssä. :)


      • Aika_normaali_olo
        M....Mies kirjoitti:

        Tänään olo on varmaan jo normaali? Tuli eilen innostuttua ja käytyä heittämässä Kivikon rata Helsingissä sekä Malminyytyn rata kahdesti. On tainut frisbeegolf kärpänen puraista? ;) Tänäänkin tekisi mieli illasta käydä kiertämässä pari kierrosta malminyytyssä. :)

        Ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä teranssikierrokselle Helsinkiin. :)


      • Aika_normaali_olo kirjoitti:

        Ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä teranssikierrokselle Helsinkiin. :)

        Huomenna salille treenaamaan ja tiistaina ehä frisbeegolfia jos sää ja päivystys sen mahdollistavat. Perjantaina sitten juhlimaan kaverin synttäreitä samalla kun päivystys päättyy. :)


      • kivat_suunnitelmat
        M....Mies kirjoitti:

        Huomenna salille treenaamaan ja tiistaina ehä frisbeegolfia jos sää ja päivystys sen mahdollistavat. Perjantaina sitten juhlimaan kaverin synttäreitä samalla kun päivystys päättyy. :)

        Minulla tärkeä tapaaminen perjantaina, jonka jälkeen loma jatkuu vielä vähän aikaa. Kirjoittelet kivasti ja tykkään, kun olet noin avoin. :)


      • kivat_suunnitelmat kirjoitti:

        Minulla tärkeä tapaaminen perjantaina, jonka jälkeen loma jatkuu vielä vähän aikaa. Kirjoittelet kivasti ja tykkään, kun olet noin avoin. :)

        Toivotaan että tuleva tärkeä tapaaminen menee hienosti ja voit jatkaa lomaasi mukavissa merkeissä. Kun ei ole mitään salattavaa niin voi kirjoitella avoimesti ja mukavat ihmiset kirjoittelevat toisille ihmisille mukavasti kuten sinäkin. :)

        Tuli katsottua tuon Taru sormusten herrasta viimeinen jakso niin nukkumaan meno venähti. Kauniita unia ja mukavaa viikonalkua. :)


    • Mmieheltä

      Kaipailen sinua koko loppuelämäni, olen varma siitä.
      Kukaan muu ei minua kiinnosta.

      • kuin_myös

        hänelle miehelle...voit linkittää meidän kappaleen vielä, jos haluat.


    • H_nainen

      Minäkin kaipailen M-miestä. Harmi vaan että hän ei näillä palstoilla roiku, siitä olen varma.

      • voihan_hän

        vierailla täällä?


      • sunshineofmylife

        Mistäs tiedät ? Saattaahan sitä poiketa.


    • Miss-u

      Onko yhtään M-miestä PK-seudulta täällä vastailemassa?

      • mrrrm

        Tottahan toki M-mies löytyy.


    • Naiselle.P

      En kaipaa enään ketään muuta naista, kuin sinua.

      • sellaisenhaluisinomaksen

        Just..En kaipaa ketään naista vaan menetettyjä ystäviäni vuosien takaa. Paljon
        tarkeämpiä kuin mitkään muut. Ystäviä ei ole koskaan liikaa.


    • Josolethunajainen

      Niin sinua kyllä kaipaan. Otan lakin päästä.

      • totta_kait

        olen hunajainen. :)


    • jatelkkuatölläät

      Ja syöt kilon sipsei. Voi paska.

      • Valitettavasti_en_ole

        sipsien ystävä..telkkuakin töllään harvoin.


      • muttaettä

        Rakasko kumminkin. Että. Hasta manjana sitten taas. Nähdään tässä yhteisillä vesialueilla sitten jälleensä.


    • syksylläsyntynyt

      Nyt on hyvä olla yksin.

    • toisestakorvastaulos

      Kaipaan H-naista,T-naista,M-naista, S-naista, P-naista, kahta N-naista. Riittääkö?

    • fvdhnmfg

      Kukas ap on?

      • sellainen_tavallinen

        nainenhan minä olen.


      • edrfgjhnuk

        Joo, mutta vähän vinkkiä!?


    • kenellelie

      niinpä niin.

      • 2ewt489

        Laita luuriin, jos...?


    • ikivanhamies

      Nehän sekoittaa aivan miehen pään jos noin montaa naista unelmoi. Eihän mies jaksa niitä edes tyydyttää loppuun kun vanhaksikin on jo päässyt vai mitä tapani?

      • otapahuomioonkirjoit

        sinun kannattaisi mielistellä kaikkia Tapaneja eikä arvostella vaikka kuinka märäksi tulisitkin ,aika liero mieheksi on hän


    • Japuuttui

      Tapani tulette tuntemahan? Kyllä näin on!

      • VIDUNPERKELE

        niinhän just sanoin huoh!


    • mjatom

      Rakas opettele puhumaan kunnolla niin sinusta tykätään. Jos vastaa kysymykseen kysymyksellä niin aika harva sellaista ihmisestä pitää. Rakkauden pitää osata jakaa oikein että tajuaa muutkin hänen rakastavan tätä naistaan.

    • enolle

      Enomieheksi aika jätkä. Ihanat lapset omaava katjan myötä saatu vastuu hänellä on!

    • annille

      10 perheessä jossa rakkautta on 60 ja 70 luku parasta hetkiä äidille on. Mummu sinä olit tähti

    • 50välisokeatarakoa

      Taas on hieno ketju! Ei rönsyile ollenkaan! Ap nimesi kehiin tai tulee raippaa!?

    • kysynvain

      Olisiko M-mies Max?

    • josSaaYhteyden

      Ei ole Max. Mika on hänen nimensä. <3

      • Huomiohryjhfhtr

        Vaikea laittaa ihan alkuun, HH!!


      • Ei_kyllä

        Mikalle ainakaan tämä aloitus.


      • Indeeddefgrnhyjukio

        Niin, mitä täällä vois odottaakaan? Hutikutia ja sotkuja!?


      • kakaduduubiduu

        No kaipasko joku Mikaa vai muuten vaan vedätellään.


      • Iso-pebe
        Ei_kyllä kirjoitti:

        Mikalle ainakaan tämä aloitus.

        No kenelle sitten ?


      • Mini-kynä_Lindblom
        Huomiohryjhfhtr kirjoitti:

        Vaikea laittaa ihan alkuun, HH!!

        Hector käy tuskin täällä lukemassa ajattelis niin


    • lammasklubinisäntä

      Onko tämä joku senssi paikka:)))

    • aivanIhanaaNyt

      Täällä ne kuumimmat suhteet syntyy.

    • olenvapaanyt

      En enää kaipaa ketään.

      Helpompi olla yksin.

      Ei tule sydänsuruja tai tarvitse sietää minkään sortin hevonpaskaa.

    • kauneudessa

      Ei kukaan muu ole ku minä, eikä kukaan muu ole kuin sinä.

      • siinätiivistykaikki

        Päivän aforismi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe