MIEHILLE tämä! Lopussa kyssäri

Sähkönsininen

Tulin juuri suihkusta ja katson nyt FRIILTÄ kun naiset painii miesten kanssa. Siis puhtaasti painii ilman seksiä, mutta seksikkäissä painivaatteissa.

Ja nyt se kyssäri; Olisitko valmis painimaan naisen kanssa, joka olisi treenannut painia ja olisi voimakas? Siis korostan vielä, että seksistä ei siis ole kyse.

Ja saa naisetkin vastata, olisivatko he valmiita painimaan miesten kanssa. Enkä edelleen tarkoita seksiä.

25

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisellisuus_kunniaan

      No miks ei! Mutta sänkypainia harrastaisin kyllä mieluummin "ei-niin-lihaksikkaiden" naisten kanssa.. :)

      • Ajattelin jos taas syksyllä lähtisin salille treenaamaan.


    • enpärjäis

      En haluais, hui.

      • Eikös olis mukavaa olla naisen reisien välissä pää puristusotteessa? Saahan sitä lyödä kädellä lattiaan että luovuttaa, niin pääsee irti pinteestä.


      • hilfeee

        olis aika nam


    • vaintosiasioita

      En haluaisi koska naisella ei olisi mitään tsänssejä.

      Nöyryyttäisin naista täysin joten ei olisi kivaa kattoa sitä itkunsekaista murinaa ja räpistelyä.

      • Ne naiset joita näin telkkarissa, olivat todella voimakkaita ja vahvat miehetkin hävisivät heille. Reisissä oli aika paljon puristusvoimaa.


    • joskuspaininut

      Kyllä, jos se päättyisi seksiin.

    • hilfeee

      Todellakin olisin valmis, sehän olis hauskaa. Koska kokeillaan?

      • Minä en paini kuin tietyn ihmisen kanssa, jos painin.


      • hilfee

        No höh, minäkö en kelpaisi?


      • hilfee kirjoitti:

        No höh, minäkö en kelpaisi?

        En harrasta irtonumeroita. Et kuitenkaan ole "hän".


      • hilfee
        Sähkönsininen kirjoitti:

        En harrasta irtonumeroita. Et kuitenkaan ole "hän".

        Mistä tiedät etten ole "hän"? Sitä paitsi en ole irtonumero :( Sääli sinänsä olisin ollut kiinnostunut.


      • hilfee kirjoitti:

        Mistä tiedät etten ole "hän"? Sitä paitsi en ole irtonumero :( Sääli sinänsä olisin ollut kiinnostunut.

        Todennäköisyyslaskennalla tiedän, että on aika epätodennäköistä se, että olisit hän.
        Siis olisitko ollut kiinnostunut pelkästä painista ilman seksiä vai minusta?
        Ja oletko mies vai nainen? Naiset eivät kiinnosta pelkässä painimismielessäkään.
        Mistä taas oletat olevasi hän?
        Jos olet kiinnostunut ja luulet olevasi hän, laita sellaisia tunnisteita josta voin olla aivan varma sinun olevan hän. Tunnisteet eivät saa olla samoja, jotka jo täällä näkyvät teksteissä.


      • hilfee

        Olen yli nelikymppinen mies 03 alueelta. Mistäs itse olet? Ja joo, kyllä seksikin kiinnostaa :)


      • hilfee kirjoitti:

        Olen yli nelikymppinen mies 03 alueelta. Mistäs itse olet? Ja joo, kyllä seksikin kiinnostaa :)

        Oon rekkautunut, joten jätän vastaamatta. Sen verran vain, että et ole hän. Alue on aivan väärässä suunnassa täältä katsottuna. Sorry. Pelkkä seksi ei kiinnostua minua. En edes nauti siitä toisen ihmisen kanssa, jos ei ole tunteita sitä toista kohtaan.


    • Voisin ihan hyvin painia kunhan on hyvät suojat ja ei liian tosissaan. En halua että kumpaankaan sattuu pahasti varsinkaan naiseen. Tulisi todella paha mieli jos nainen loukkaisi itsensä tuossa. :(

      • Voisihan sitä aloittaa sillee varovasti ja kehittyessään painia yhä rajummin, mutta ei niin että toiseen sattuu pahasti.


      • Sähkönsininen kirjoitti:

        Voisihan sitä aloittaa sillee varovasti ja kehittyessään painia yhä rajummin, mutta ei niin että toiseen sattuu pahasti.

        Tuohon voisi suostua. Tärkeintä on ettei toiseen satu pahasti. Voisi olla ihan mielenkiintoista ja mukavaa tuo. :)


      • Temmeltää kuin eläimet konsanaan. Juosta välillä karkuun ja hyökätä sitten taas toisen kimppuun, kaataa ja painia ja taas juosta. Jotenkin alkoi naurattamaan tuo mielikuva. :D


      • Sähkönsininen kirjoitti:

        Temmeltää kuin eläimet konsanaan. Juosta välillä karkuun ja hyökätä sitten taas toisen kimppuun, kaataa ja painia ja taas juosta. Jotenkin alkoi naurattamaan tuo mielikuva. :D

        Pitää olla vaan sopiva paikka missä temmeltää. :)


      • M....Mies kirjoitti:

        Pitää olla vaan sopiva paikka missä temmeltää. :)

        Mutta ehkä on itse paras jättää se väliin, kun on nyttenkin urheiluvamma ja juuri reidessä. Ja se painiminenkin on paras tehdä tutun ja turvallisen kanssa. Pitää mennä lääkäriin kun jo 6vk. Söin kipulääkkeitä ja laitoin linimenttiä niin en sitten osannut sitä varoa ja nyt se on pahempi.
        Kohta suihkuun ja nukkumaan.


      • Sähkönsininen kirjoitti:

        Mutta ehkä on itse paras jättää se väliin, kun on nyttenkin urheiluvamma ja juuri reidessä. Ja se painiminenkin on paras tehdä tutun ja turvallisen kanssa. Pitää mennä lääkäriin kun jo 6vk. Söin kipulääkkeitä ja laitoin linimenttiä niin en sitten osannut sitä varoa ja nyt se on pahempi.
        Kohta suihkuun ja nukkumaan.

        Pitää lämmitellä kunnolla ennenkuin aloittaa ja jos on paikat kipeänä niin pitää maltaa levätä sekä ottaa rauhallisesti. Ainahan sitä voi harrastaa lempeää sylipainia eli haleja puolin ja toisin. :)

        Toivotaan että saat pian reiden kuntoon ja pääset taas liikkumaan normaalisti.

        Mukavaa maanantaita sinulle. :)


    • enmämitäänsillevoi

      mulla alkaa aina seisomaan ainakin vielä ennenkuin täytän lisää vuosia jos joudun kosketuksiin naisen kanssa,eikä mun pomokaan joka on nainen se tulee märäks

    • nyrjäyttämäänpenikseni

      Kaipaan vahvan naisen vittua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe