Hei!
Minulla on hajataitto molemmissa silmissä (silmäreseptin mukaan).
Kuitenkin en voi käyttää minulle määrätyt silmälasit koska vain niiden kanssa nuo "hajataitto" oireet tulevat esiin.
Ilman laseja - ok.
Kysymys on voidaanko tilata lasit jossa on sama vahvuus, mutta ilman ax hajataittoa?
Jos keho itse pysty korjamaan se "hajataitto" niin miksi käytäisin lasit jossa hajataitto esintyy?
Toinen kysymys on vidaanko se "hajataitto" muuttaa? Jos sitä ei ollut kaikissä edellisissä resepteissä ja viimeisessä ilmestyy?
Ja onko hajataitto 10 parempi kuin 90 tai 120?
Tarkoittako 0 "ei hajataitto" tilannetta?
Tässä on testi jonka mukaan minulla ei ole hajataittoa. Kenelle uskoisin?
https://www.acuvue.fi/silmien-terveys/silmäsairaudet/hajataitto
Kiitos!
HAJATAITTOISUUS
Alex7282
3
565
Vastaukset
- korjaus
https://www.acuvue.fi/silmien-terveys/silmäsairaudet/hajataitto
Tässä on linkki - Hujataittoa
Silmälääkärin, vai optikon resepti? Kannattaa pyytää toinenkin arvio - toiselta optikolta. Niissä on yleensä aika paljonkin vaihtelua. Ne uudet lasit täytyisi laittaa silmille heti aamulla ja olla koko päivä. Vasta parin päivän jälkeen voit sano, ovatk silmäsi ja aivosi tottuneet uusiin. Yleensä ovat, sillä ovathan ne tottuneet nykyiseenkin olotilaa.
- Alex7282
Silmälääkärin resepti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802