Moi kaikille!
Oon ikävä kyllä syntynyt vuonna 2000 että mulla ei ollut mahdollisuuttakaan nähdä itse Popin Kuningasta livenä Helsingissä. Ajattelin kysyä teiltä jotka olitte MJ:n konsertissa, millaista se oli? Miltä tuntui odottaa tunteja stadionilla ja kun viimein hän astui lavalle avaruusalukesta ja aloitti singlellään Scream? Entä kun hän käveli lavalle ja puki yllensä Billie Jean- vakiovaatteensa? Jos jaksatte vastata, luen mielelläni. Kuinka toivoisin että voisin mennä ajassa taaksepäin ja nähdä hänet livenä esiintymässä :(
Michael Jackson Suomessa
2
291
Vastaukset
- jfk1967
Olin kyllä paikalla. Vaikkei hän ihan kärjessä omalla listalla olekaan, niin teki kyllä todella vaikutuksen. Oma paikka oli kohtuu lähellä. Vuotta en ihan tarkaan muista, mutta taisi olla 90-luvun lopulla olympiastadionilla. Shown rakentajana ihan huippu, yleisölle vähän sellainen etäinen. Biisit kolahtivat kirurgisella tarkkudella. Listaisin kyllä TOP3een konserttikokemuksenani, oikeastaan sai vieläkin vähän positiivisia viboja, nyt kun oikein muistelen. Muita hyviä keikkoja Whitney Houston (90-luvulla), Tina Turner ja U2.
Omalla listalla Adele, Phil Collins ja Bryan Adams, mitä tarttis käydä, kun noista ei ainakaan vanhemmista tiedä...Harmi, että kukaan isompi ei käy enää Suomessa. - 7moonwalker7
Itekkin 00, olisimpa vaan päässy sille keikalle D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2303009
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252161Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171719Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141675Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921530Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 511223
- 1081054
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962