Moi kaikille!
Oon ikävä kyllä syntynyt vuonna 2000 että mulla ei ollut mahdollisuuttakaan nähdä itse Popin Kuningasta livenä Helsingissä. Ajattelin kysyä teiltä jotka olitte MJ:n konsertissa, millaista se oli? Miltä tuntui odottaa tunteja stadionilla ja kun viimein hän astui lavalle avaruusalukesta ja aloitti singlellään Scream? Entä kun hän käveli lavalle ja puki yllensä Billie Jean- vakiovaatteensa? Jos jaksatte vastata, luen mielelläni. Kuinka toivoisin että voisin mennä ajassa taaksepäin ja nähdä hänet livenä esiintymässä :(
Michael Jackson Suomessa
2
430
Vastaukset
- jfk1967
Olin kyllä paikalla. Vaikkei hän ihan kärjessä omalla listalla olekaan, niin teki kyllä todella vaikutuksen. Oma paikka oli kohtuu lähellä. Vuotta en ihan tarkaan muista, mutta taisi olla 90-luvun lopulla olympiastadionilla. Shown rakentajana ihan huippu, yleisölle vähän sellainen etäinen. Biisit kolahtivat kirurgisella tarkkudella. Listaisin kyllä TOP3een konserttikokemuksenani, oikeastaan sai vieläkin vähän positiivisia viboja, nyt kun oikein muistelen. Muita hyviä keikkoja Whitney Houston (90-luvulla), Tina Turner ja U2.
Omalla listalla Adele, Phil Collins ja Bryan Adams, mitä tarttis käydä, kun noista ei ainakaan vanhemmista tiedä...Harmi, että kukaan isompi ei käy enää Suomessa. - 7moonwalker7
Itekkin 00, olisimpa vaan päässy sille keikalle D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303878
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131859Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671115Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841