Onko tää jotain lantionpohjan lihasten heikkoutta vai estrogeenin puutetta ? Yhtäkkiä on tullut sellainen vaiva, että pissalla käynnin jälkeen, kun menen istumaan purskahtaa jostain häppäreiden välistä pissatippoja pikkuhousuihin. Kuitenkin pissakäynnin jälkeen olen hyvin pyyhkinyt ja tää valuminen tulee vasta kun istahtaa alas. Ensin luulin että tää on jotain vetistä valkovuotoa mutta kyllä tää pissaa taitaa olla. Muuten ei valu esim. juostessa/hyppiessä tai ennen virtsaamista.
2 lasta on, ikää jo 40vee. Laskeumaa ei todettu ja lapset syntyneet sektiolla.
Onko kellään ollut tällaista ongelmaa virtsaamisen jälkeen? Limakalvot on jo aiemmin kuivuneet, joten epäilin josko tää olisi estrogeeni vaihdevuosi vaivaa?? Auttaisiko joku vagifem tms?
wc käynnin jälkeen virtsankarkailua istuessa
Katjais
1
278
Vastaukset
- leikattux
Sinulla lienee myös virtsaputken suu laskeutunut ja veltostunut-silloin karkaa noin. Mene gynelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807