Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kerätään rahaa

karisto

Ei hirveästi rahaa ole käyttää harrastukseeni joka on rahojen keräily. Voitteko lähettää minulle puuttuvia osia kokoelmastani joihin minulla ei ole varaa: risuraha (näitä saa lahjoittaa useampia)
1 mk 1949 kupari
2€ 2006 väärä kartta
20 markkaa kultaraha 1878

Osoite: Jönkääntie 4 A 17
55257 Vehmaa
T: Kari Stotchlojevich

19

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinluulisin

      Eihän ilmaiseksi saa kuin palaneen puupennin tai sopivan paksuisesta risusta sahatun kiekon, joka kuvastaa kaipaamaasi risurahaa.

      • karisto

        En kaipaa viisastelua vaan järkeviä lahjoituksia!

        T: Kari Stotchlojevich


    • lahjoittaja

      Niinpä, onko kokoelmassasi jo oravannahka? Löysin sellaisen tieltä, kun auto oli ajanut yli ja aurinko kuivattanut.

      • karisto

        Moi! Oravannahka löytyy kyllä jo ennestään, sitä en tarvitse kiitos vain! Sen sijaan jos löytyy Yllä olevasta listasta mitään niin ottaisin kiitollisena vastaan!

        T: Kari Stotchlojevich


    • Rahaton_

      Joulupukki antaa lahjoja, kirjoita sille.

      Jos minulla olisi kuparimarkka vuodelta 1946, niin saisit pulittaa 15000€
      2€ 2006 väärä kartta 50€ ja
      20 markkaa kultaraha 1878 400€

      • karisto

        Hei!
        En maksa noista rahoista mitään!!! Jos lahjoitat niin hyvä jos et niin en menetä yöunia sen tähden. Ja vittuilua en siedä!

        T: Kari Stotchlojevich


      • hyvänenaikasentään
        karisto kirjoitti:

        Hei!
        En maksa noista rahoista mitään!!! Jos lahjoitat niin hyvä jos et niin en menetä yöunia sen tähden. Ja vittuilua en siedä!

        T: Kari Stotchlojevich

        Miksi kerjäät joltain rahaa ? Minäkin kerään muumimukeja mutta ei tulisi kuuloonkaan että joku lähettäisi minulle ilmaiseski yhtään kuppia.


      • karisto

        Enkö tehnyt edellisessä viestissäni selväksi että en siedä vittuilua ja asiattomia törkyviestejä?? Jos sinulla ei ole halua eikä aikomusta tehdä minulle lahjoitusta, niin silloin on parempi olla vain hiljaa eikä jauhaa skeidaa!

        T: Kari Stotchlojevich


      • ottoeuro

        Tuntuu että olet itse supervittuilija ja kieroilija ja kusettaja, työnnä pääsi ämpäriin mutta täytä se ensin kylmällä vedellä ja uneksi sitten kolikoista.


      • karisto

        Eikö ny jumaleisson mene asia perille että jos haluat lahjoittaa ota yhteytä, jos et niin silloin kaikissa tapauksissa ole vain hiljaa! Olen tehnyt näistä asiattomista ja herjaavista viesteistä rikosilmoituksen ja aion selvittää poliisin kanssa asiaa. Toivon että tähän viestiketjuun vastaavat vain ne jotka oikeasti haluavat tehdä lahjoituksen!!!

        T: Kari Stotchlojevich


    • anterosto

      Anteeksi dementoituneen isäni puolesta! Mitään rikosilmoitusta ei ole tietenkään tehty! Kaikki mahdollisesti jo lähetetyt lahjoitukset palautetaan kunhan kerkeän käydä isäni asunnolla lähipäivinä. (Hänen nettiyhteytensä on nyt katkaistu)

      T: Antero Stotchlojevich

      • karisto

        Anteeksi dementoituneen poikani puolesta! Lahjoituksia otetaan edelleen vastaan! (Ja rikosilmoitus on oikeasti tehty) Katkaisen häneltä netin hetimmiten!

        T: Kari Stotchlojevich


      • anterosto

        Voitte varmasti arvata että "old man" on päässyt salaa nettiin (karkasi laitokselta ja meni nettikahvilaan) Unohtakaa siis isäni äskeinen viesti. Lääkitys on päällä ja hänet on palautettu laitokseen.

        T: Antero Stotchlojevich


    • seainoajaoikea

      Anteeksi kaikille! Oikea nimeni on Kari - Antero Stotchlojevich ja minulla on jakautunut persoonallisuus. Välillä olen olevinani kaksiosaisen nimeni ensimmäinen osa eli Kari ja välillä "poika" eli Antero. Olen juuri aloittanut uuden lääkityksen eikä minulla ole muistikuvia viimeisistä kolmesta viikosta. Kun löysin tämän viestiketjun kauhistuin. Tämän voi poistaa tai ainakin jättää täysin huomiotta!

      T: Kari - Antero Stotchlojevich

    • muumaamustikka

      Oikea nimeni on Janus Oljenkorsis ja olen taivaalta pudonnut pönny. Kari - Antero Stotchlojevichiä ei ole olemassa, koska kyseessä oli after egoni joka syntyi kun imin posket lommolla jointtia tuossa viimeviikolla. Oon ihan saatanan pilvessä vieläkin ja pystyn kuitenki ymmärtää et en oo Kari enkä Antero enkä ainakaa joku norjalainen Stotchlojevich sukuniminen. En keräily muuta kuin huikeita kokemuksia. Olen ollut kirjaimellisesti paskaa housuissa keskellä stadia 9 promillen kännissä sekä aivan tolkuttomasti pössyissä

    • nomoreshitnames

      Heräsin juuri kädet täristen ja tajusin mitä olen tehnyt. Kirjoittanut keskustelupalstan täyteen kaikkea paskaa! Antakaa minulle anteeksi!

      T: "se taivaalta pudonnut pönny" Mistähän mä tonki repäsin? :)

    • pitääkötähäjotailaittaa

      Nimeni on ookest Janus Oljenkorsis ja en ole kirjoittanut edellinen viestiä. Voiko joku auttaa oon tipsit snellmanninkadun muurilta maahan ja luulen kaikki ei oo okei. Ihan tajuton haip olo ja nyt pyydän tätä kautta apua.

      • tilaantänapuaosasto

        Faater! Ei hittiä jokin mäkeä just alas ja anon apua! Mun keskikaljakori meni rikki ja tarvis vähä Jeesii onks oikee osasto? Jos ei nii kai ylläpito laittaa tän oikeest en osastoon. Maksan kaiken foor the neitsur jos ei oo vieraissa raissa

        T: mo tu ke pramanofamatoli en oikeesti kerro teil mun nimo


      • jugjh

        Makaan edelleen tääl kaljassa ja kusessa ja paskassa lasinsirut perseessä. Eli no hei ja en tosiaan tarvii muut kun uuden korin Keskarit. Vittu ku mä oon tääl Kaivopuiston ja töölöntorin välisen alueella!! Huutaakaa vaa et: Jaaanuus uuuu-uuuuuuu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe