Olen reissannut yksin eri puolilla eurooppaa, ja nyt voisin lähteä dubaihin jossa en ole vielä käynyt. Etelä- euroopassa, hotellissa joillekin oli ongelma kun olin yksin. Itse taas olin hyvällä tuulella kun ei ollut ketään riippakiveä siinä kiukuttelemassa. Ehkä yksinreissaava laukaisee pariskunnissa jonkun yksinjäämisen tms pelon.
Olen vanheneva, 76 kiloinen lyhyttukkainen rillipää. Minulla ei ole tarvetta miellyttää ketään.
Ottaako dubailaisia päähän että naiset voi mennä itsenäisesti?
onko turvallinen yksinmatkustavalle naiselle
4
1683
Vastaukset
- Dubai4x
Ei. Mainio matkakohde myös yksinmatkaavalle naiselle. Muista vain ne muutamat pukeutumisohjeet hotellialueen ulkopuolella.
- turbotantta
Mitä pukeutumisohjeet tarkoittaa? Pitääkö olla huivi päässä? Käykö hihaton paita jos (olettavasti) on kuuma? Entä kun matkahousuista voi ottaa vetoketjulla lahkeet polven korkeudelta? Istanbulissa lyhyttä tukkaani katsottiin oudosti.
- BurDubai
Dubai sopii vallan mainosti yksin matkustavalle naiselle. Dubai on turvallinen kaupunki, mutta aina tietysti täytyy pitää järki päässä.
Sinuna varaisin huoneen jostain kansainvälisestä hotellista. En mistään pikkuhotellista ainakaan Deiran alueelta.
Hotellialueiden ulkopuolella tulee pukeutua olkapäät ja polvet peittävään asuun.
Huivia ei tarvitse käyttää. Mitä epäkorrektimmin olet pukeutunut, sitä enemmän kiinnität huomiota ja miehet tuijottavat.
- dubainduunari
Kyllä voit yksinkin mennä Dubaihin, siellä on suhteellisen turvallista, kunhan pitää maalaisjärjen mukana. Kaikkialla ei yksin kannata liikkua, etenkään pimeällä. Parempi liikkua muiden turistien läheisyydessä ja taittaa välimatkat taksilla. Dubaissa on aika paljon katseltavaa ja koettavaa, joten sinne kannattaa matkustaa! Ohessa yksi kiva esittely kohteesta: http://blog.lomakohde.org/search/label/dubai se on maassa usein vierailleen kirjoittama ja siten tiedot pitävät paikkansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1612278- 581295
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972