Olen reissannut yksin eri puolilla eurooppaa, ja nyt voisin lähteä dubaihin jossa en ole vielä käynyt. Etelä- euroopassa, hotellissa joillekin oli ongelma kun olin yksin. Itse taas olin hyvällä tuulella kun ei ollut ketään riippakiveä siinä kiukuttelemassa. Ehkä yksinreissaava laukaisee pariskunnissa jonkun yksinjäämisen tms pelon.
Olen vanheneva, 76 kiloinen lyhyttukkainen rillipää. Minulla ei ole tarvetta miellyttää ketään.
Ottaako dubailaisia päähän että naiset voi mennä itsenäisesti?
onko turvallinen yksinmatkustavalle naiselle
4
1224
Vastaukset
- Dubai4x
Ei. Mainio matkakohde myös yksinmatkaavalle naiselle. Muista vain ne muutamat pukeutumisohjeet hotellialueen ulkopuolella.
- turbotantta
Mitä pukeutumisohjeet tarkoittaa? Pitääkö olla huivi päässä? Käykö hihaton paita jos (olettavasti) on kuuma? Entä kun matkahousuista voi ottaa vetoketjulla lahkeet polven korkeudelta? Istanbulissa lyhyttä tukkaani katsottiin oudosti.
- BurDubai
Dubai sopii vallan mainosti yksin matkustavalle naiselle. Dubai on turvallinen kaupunki, mutta aina tietysti täytyy pitää järki päässä.
Sinuna varaisin huoneen jostain kansainvälisestä hotellista. En mistään pikkuhotellista ainakaan Deiran alueelta.
Hotellialueiden ulkopuolella tulee pukeutua olkapäät ja polvet peittävään asuun.
Huivia ei tarvitse käyttää. Mitä epäkorrektimmin olet pukeutunut, sitä enemmän kiinnität huomiota ja miehet tuijottavat.
- dubainduunari
Kyllä voit yksinkin mennä Dubaihin, siellä on suhteellisen turvallista, kunhan pitää maalaisjärjen mukana. Kaikkialla ei yksin kannata liikkua, etenkään pimeällä. Parempi liikkua muiden turistien läheisyydessä ja taittaa välimatkat taksilla. Dubaissa on aika paljon katseltavaa ja koettavaa, joten sinne kannattaa matkustaa! Ohessa yksi kiva esittely kohteesta: http://blog.lomakohde.org/search/label/dubai se on maassa usein vierailleen kirjoittama ja siten tiedot pitävät paikkansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579237Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123659Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r303002Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht862293Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3711873Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731108Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105