oli aikansa kuuluisuus. ukkopekan sillalta hyppy, kädenvääntö töttermanin kanssa. lapan poika vesku oli mun kavereita. soiteltiin kitaraa, ja juotiin sorbusta.
kinasen lapa
9
808
Vastaukset
- tuttumiesnapander
lapa asui loppuaikanaan sysmässä, ja vesku raisiossa.
- Melkeinsukua
Lapa asui viimeiset vuosikymmenet Mänttässä. Ei Sysmässä.
- aikalainenmyös
kädenvääntökisassa oli myös yle mukana.
- tatukopra
näin oli, mutta tallenteita ei enää ole. jollain yksityisellä voisi olla.
- amollihämysellinionminun
joo, ja veskun äiti asui raision vaisaaressa. vesku asui jo aikoinaan tuulan kanssa raisiossa, kunnes muuttivat forssaan, sieltä vesku tuli uuden muijan, ja lapsien kanssa takaisin raisioon. vesa kuoli traakisesti lyötyään päänsä katuun turussa. hauta on raisiossa. paljon liikuttiin ryyppyremmeissä, ja soiteltiin kitaraa. vieläkin on vhs- tallenteita, ja c-kasetteja. tuulasta ei ole kuulunut mitään, vaikka forssassa aikoinaan käytiin useasti.
Tunsin Kinasen Veskun teini-iässä, hengailtiin yhdessä Mikurin puistossa , asuttiin Portsassa. .70-luvun alku meni hilpeissä merkeissä ,sain ajokortin 1972 ajeltiin Jenkki autolla.Vesku ja muut kulman pojat olivat aina kyydissä ja tottakai myös tytöt. Oli kyllä hurjaa aikaa, paljon tapahtui. Hyviä muistoja .Armeija vuonna 1974 oikeastaan katkaisi mun ja Veskun yhteisen taipaleen. Menen Raisioon Veskun haudalle ja vietän hiljaisen hetken.
- Anonyymi
Aha.
- Anonyymi
Asiallisetkin kirjoitukset näköjään poistetaan, ei ihme, että avaukset loistavat poissaolollaan..
- Anonyymi
Niink ö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235590
- 725232
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753680Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603328- 442900
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 461945
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743