Terve,
Uusi talo ja pitäisi saada puukiuas, jossa löylyjenkin lisäksi silmä lepää? Sydän-kiuas on vitun ruma, joten tämä pois suljetaan ensimmäisenä. En tarvitse kantikasta peltilaatikkoa kotiini pilaamaan uutta hienoa saunaani.
Pihalla on yli sata mottia kuivaa koivua ja leppää varastoituna, joten kiukaan hyötysuhteella ei ole vitunkaan väliä. Hormi on uusi (itse muurannut) ja kestää palokaasuja punaisena piipunhattuun saakka.
Eli ulkonäöltään ja löyly ominaisuuksiltaan hyvä kiuas hakusessa. Hinta ei kriteerinä myöskään. Saunan koko 4 x 6 x 2,8
Uusi desing-kiuas?
6
110
Vastaukset
- parempiaprovojakiitos
Pistitpä pahan kun ei ole tarjolla desing-kiukaita mutta kelpaisiko tilalle design kiuas?
- Rolli-mikä-rolli
Vuodatuksesi kohdistuu vain yhteen merkkiin. Sinulla ei ole vitunkaan saunaa olet hyvin sairas.
- DDR-pesukoneTai
Sellainen ranskalainen De Sing -kiuas on hyvä.
- eiääntäsydämelle
Hei. Kastorilta löytyy hyviä ja komeita malleja useampia. Ei halvimpia, mutta sehän ei ollutkaan kriteeri. Saat kyllä "sydän" myrskyn päällesi, kun tämä palsta on näköjään omittu vain ko. merkin mainontaan
- lämminsydänjee
http://kotituli.fi/index.php?main_page=index&cPath=27_28
Täältä löydät mielenkiintoisia vaihtoehtoja useita - design-kiuas
Tulikivellä oli Asuntomessuilla kymmenkunta kiuasta esillä. Muotoilu, materiaali ja laatu heidän tuotteissaan kunnossa, design-tuotteita.
http://www.tulikivi.fi/tuotteet/puukiukaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297