Outoa porukkaa tämä tietty suomalainen turistikansa, runsaasti alkoholia nauttiva ryhmä, kun tuntuu siltä, että Ali on heille jotenkin "yli-ihminen". Porukka myy hänen laivamatkojaan eri hotelleissa, minullekin on tarjottu, saavat varmaan jotain provisiota. Erehdyin kerran itsekin Alin laivalle, mutta petyin aika lailla, laiva oli ahdas ja epäsiisti, loppuivatkohan juomat kesken, kun tarjoilu lopettiin jo Ismelerin kohdalla. Hänen ravintolaakin kehutaan , mutta usein se on kuitenkin ihan tyhjä, kun kävelee rantakadulla siitä ohi. Marmariksella on hyviä ravintoloita, esim. kalaravintola jahtisatamassa ja turkkilaisten omat ravintolat, mutta niihin eivät suomalaiset mene, kun ei saa alkoholia.
Tapahtuu marmariksella
9
530
Vastaukset
- KäsnätKourassa
Se on suuri puute Alanyassa tuo viinan puute. Pilluakaan ei saa mistään. Runkattava se vain on heteropoikamiehen. Niin.
- jbjnmn
Eikö suomalainen mätisäkki kelpaa.
- jokaisellejotakin
Ai jaa, empä sanois noinkaan. Käyppä vaan siellä mikä sinua kiinnostaa. Minä käyn siellä missä on mukavaa!
- hölppö
Alin veneretkestä en tiedä,kun en ole käynytkään,mutta Osmanin veneretkellä olen kyllä usein käynyt! Laiva on siisti,ruoka hyvää ja juomaakin saa ken haluaa! Osmankin on yrittänyt tuputtaa minulle lippuja,jossa mainostetaan häntä...Että vien hotelille muille turisteille! Provikkaa en saa.....Mutta en ole alkanutkaan myyntimieheksi! Itse kartan Turkin reissuillani kuten myös kanarian reissuillani kaikkia Suomi paikkoja! Mä saan kotonakin lihapullia ja perunamuusia! (ainut on tuo Osmanin veneretki,jolle joka lomallani palaan uudestaan) Itse kyllä tykkään ottaa lomallani alkoholia sillai sivistyneesti. En räkäkännejä. Olut siellä,toinen tuolla! Ja kyllä mä vaan olen Efestä saanut joka ravintolasta...ihan niistä aidoista Turkkilaisistakin. Jos ravintolalla ei itsellään ole ollut,niin hakevat sitten lähikaupasta...Näin tapahtui mm Managvatissa!
- 56776555
Ehkä tarjoilu lopetettiin sinulle.
- Veneretkelläaina
Jokainen lomailee tavallaan, eikö ? Olen tuntenut Alin 25 vuotta, en kertaakaan ole hänen veneretkiään myynyt missään. Koska olet ollut Alin laivalla ? Laivahan on uusittu vuosien saatossa jokusen kerran... Hyvää lomaa Marmariksessa, veneretkellä tai ilman ! Nautitaan jokainen lomailusta omalla tavallamme :)
- t.ali
Ali on paras!
- parasonali
Kyllä se vaan niin on, että ALI on paras!
- hehaa
Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa. Taisi tulla tarjoilun loppu muista syistä? Joskus menee jollakin yli veneretkellä. Venettä on kunnostettu ja on kunnossa. Nais- ja miespuolisille on omat WC:t. Ahtaus voi olla sinun ongelmasi,"peppusi" ei taida mahtua muiden viereen. Jokainen voi valita veneretken, mistä haluaa, mutta en ole kuullukkaan, että hoteleissa kaupataan Ali matkoja, mutta jokainen voi suositella. Ravintola on hyvä, miksi siis kävelet ohi, näytä esimerkkiä. On totta, että on muitakin ravintoloita ja varsinkin paikallisia joihin kannattaa mennä. Olen käynyt Marmariksessa vuodesta 1989 ja nähnyt nousut ja laskut ja nyt taas syyskuussa ja käyn edelleenkin Alin matkoilla ja yuksel ravintolassa, kuten myös muissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185