Tapahtuu marmariksella

Heihaloosuomikansa

Outoa porukkaa tämä tietty suomalainen turistikansa, runsaasti alkoholia nauttiva ryhmä, kun tuntuu siltä, että Ali on heille jotenkin "yli-ihminen". Porukka myy hänen laivamatkojaan eri hotelleissa, minullekin on tarjottu, saavat varmaan jotain provisiota. Erehdyin kerran itsekin Alin laivalle, mutta petyin aika lailla, laiva oli ahdas ja epäsiisti, loppuivatkohan juomat kesken, kun tarjoilu lopettiin jo Ismelerin kohdalla. Hänen ravintolaakin kehutaan , mutta usein se on kuitenkin ihan tyhjä, kun kävelee rantakadulla siitä ohi. Marmariksella on hyviä ravintoloita, esim. kalaravintola jahtisatamassa ja turkkilaisten omat ravintolat, mutta niihin eivät suomalaiset mene, kun ei saa alkoholia.

9

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäsnätKourassa

      Se on suuri puute Alanyassa tuo viinan puute. Pilluakaan ei saa mistään. Runkattava se vain on heteropoikamiehen. Niin.

      • jbjnmn

        Eikö suomalainen mätisäkki kelpaa.


    • jokaisellejotakin

      Ai jaa, empä sanois noinkaan. Käyppä vaan siellä mikä sinua kiinnostaa. Minä käyn siellä missä on mukavaa!

    • hölppö

      Alin veneretkestä en tiedä,kun en ole käynytkään,mutta Osmanin veneretkellä olen kyllä usein käynyt! Laiva on siisti,ruoka hyvää ja juomaakin saa ken haluaa! Osmankin on yrittänyt tuputtaa minulle lippuja,jossa mainostetaan häntä...Että vien hotelille muille turisteille! Provikkaa en saa.....Mutta en ole alkanutkaan myyntimieheksi! Itse kartan Turkin reissuillani kuten myös kanarian reissuillani kaikkia Suomi paikkoja! Mä saan kotonakin lihapullia ja perunamuusia! (ainut on tuo Osmanin veneretki,jolle joka lomallani palaan uudestaan) Itse kyllä tykkään ottaa lomallani alkoholia sillai sivistyneesti. En räkäkännejä. Olut siellä,toinen tuolla! Ja kyllä mä vaan olen Efestä saanut joka ravintolasta...ihan niistä aidoista Turkkilaisistakin. Jos ravintolalla ei itsellään ole ollut,niin hakevat sitten lähikaupasta...Näin tapahtui mm Managvatissa!

    • 56776555

      Ehkä tarjoilu lopetettiin sinulle.

    • Veneretkelläaina

      Jokainen lomailee tavallaan, eikö ? Olen tuntenut Alin 25 vuotta, en kertaakaan ole hänen veneretkiään myynyt missään. Koska olet ollut Alin laivalla ? Laivahan on uusittu vuosien saatossa jokusen kerran... Hyvää lomaa Marmariksessa, veneretkellä tai ilman ! Nautitaan jokainen lomailusta omalla tavallamme :)

    • t.ali

      Ali on paras!

    • parasonali

      Kyllä se vaan niin on, että ALI on paras!

    • hehaa

      Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa. Taisi tulla tarjoilun loppu muista syistä? Joskus menee jollakin yli veneretkellä. Venettä on kunnostettu ja on kunnossa. Nais- ja miespuolisille on omat WC:t. Ahtaus voi olla sinun ongelmasi,"peppusi" ei taida mahtua muiden viereen. Jokainen voi valita veneretken, mistä haluaa, mutta en ole kuullukkaan, että hoteleissa kaupataan Ali matkoja, mutta jokainen voi suositella. Ravintola on hyvä, miksi siis kävelet ohi, näytä esimerkkiä. On totta, että on muitakin ravintoloita ja varsinkin paikallisia joihin kannattaa mennä. Olen käynyt Marmariksessa vuodesta 1989 ja nähnyt nousut ja laskut ja nyt taas syyskuussa ja käyn edelleenkin Alin matkoilla ja yuksel ravintolassa, kuten myös muissakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe