Aihe

Hypomania tai mania

dnjnvkd1

Minulla on hypomania, sitä ei ole diagnosoitu, ei tarvitse, tiedän itse, mutta mistä tiedän milloin minun on pakko mennä lääkäriin asiasta, mistä tiedän milloin se vaihtuu maniaksi, jos vaihtuu? 2 viikkoa tätä nyt kestänyt, en pysty olemaan paikoillaan, rahat menneet kankkulankaivoon, kauheaa ryypiskelyä, laskut jääny maksamatta, tullut seikkailtua ympäri suomea, puhetta piisaa, seksuaalisuus huipussaan jnejnejne. Viimeeksi kun tällanen kohtaus pari vuotta sitten nii hyppäsin parvekkeelta alas. millon pitää hakea apua? En haluaisi laitoshoitoon, mutta sinne tunkevat ??

2

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arinpipo

Monesko kerros oli? Oliko liian matalalta?????

• totuttelua

Mene tänään. Ei se välttämättä maniaksi muutu, mutta ei lääkärissä käynnistä haittaakaan ole. Diagnoosista on se hyöty että saat lääkkeet, joilla tasata mielialan pahimpia huippuja. Tosin oikean lääkkeen löytyminen vie usein kauan. Se silti kannattaa, oma olosi helpottuu, etkä tee enää niin paljon "tyhmyyksiä", joiden morkkista joudut kestämään.

Kaikkea hölmöä, jota kadun olen minäkin tehnyt. Mutta näillä mennään. Yritän olla parempi ihminen ja syön lääkkeeni säännöllisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      18760
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      366
      6912
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2059