Hypomania tai mania

dnjnvkd1

Minulla on hypomania, sitä ei ole diagnosoitu, ei tarvitse, tiedän itse, mutta mistä tiedän milloin minun on pakko mennä lääkäriin asiasta, mistä tiedän milloin se vaihtuu maniaksi, jos vaihtuu? 2 viikkoa tätä nyt kestänyt, en pysty olemaan paikoillaan, rahat menneet kankkulankaivoon, kauheaa ryypiskelyä, laskut jääny maksamatta, tullut seikkailtua ympäri suomea, puhetta piisaa, seksuaalisuus huipussaan jnejnejne. Viimeeksi kun tällanen kohtaus pari vuotta sitten nii hyppäsin parvekkeelta alas. millon pitää hakea apua? En haluaisi laitoshoitoon, mutta sinne tunkevat ??

2

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arinpipo

      Monesko kerros oli? Oliko liian matalalta?????

    • totuttelua

      Mene tänään. Ei se välttämättä maniaksi muutu, mutta ei lääkärissä käynnistä haittaakaan ole. Diagnoosista on se hyöty että saat lääkkeet, joilla tasata mielialan pahimpia huippuja. Tosin oikean lääkkeen löytyminen vie usein kauan. Se silti kannattaa, oma olosi helpottuu, etkä tee enää niin paljon "tyhmyyksiä", joiden morkkista joudut kestämään.

      Kaikkea hölmöä, jota kadun olen minäkin tehnyt. Mutta näillä mennään. Yritän olla parempi ihminen ja syön lääkkeeni säännöllisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe