Hypomania tai mania

dnjnvkd1

Minulla on hypomania, sitä ei ole diagnosoitu, ei tarvitse, tiedän itse, mutta mistä tiedän milloin minun on pakko mennä lääkäriin asiasta, mistä tiedän milloin se vaihtuu maniaksi, jos vaihtuu? 2 viikkoa tätä nyt kestänyt, en pysty olemaan paikoillaan, rahat menneet kankkulankaivoon, kauheaa ryypiskelyä, laskut jääny maksamatta, tullut seikkailtua ympäri suomea, puhetta piisaa, seksuaalisuus huipussaan jnejnejne. Viimeeksi kun tällanen kohtaus pari vuotta sitten nii hyppäsin parvekkeelta alas. millon pitää hakea apua? En haluaisi laitoshoitoon, mutta sinne tunkevat ??

2

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arinpipo

Monesko kerros oli? Oliko liian matalalta?????

• totuttelua

Mene tänään. Ei se välttämättä maniaksi muutu, mutta ei lääkärissä käynnistä haittaakaan ole. Diagnoosista on se hyöty että saat lääkkeet, joilla tasata mielialan pahimpia huippuja. Tosin oikean lääkkeen löytyminen vie usein kauan. Se silti kannattaa, oma olosi helpottuu, etkä tee enää niin paljon "tyhmyyksiä", joiden morkkista joudut kestämään.

Kaikkea hölmöä, jota kadun olen minäkin tehnyt. Mutta näillä mennään. Yritän olla parempi ihminen ja syön lääkkeeni säännöllisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5037
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4428
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      2997
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27