Miten pyytää rintaliivejä

Solvethis

Moi! Mulla on taas tää klassikko kysymys: Miten pyytää rintaliivejä? Oon 13-vuotias (menen 7lk) ja aika arka vaikka kyseessä onkin vaan oma äiti. Kaikilta kavereiltani löytyvät jo sellaiset, pitsi minulta, ja esimerkiksi pukuhuoneessa minua se nolottaa. Ajattelin kysymysmallia "Äiti, mua ärsyttää että kun hypin nii mun rinnat hölskyy sillei" jos hän tajuaisi pointin. Mutta onko teillä muita ideoita/kokemuksia?

10

372

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymällä.

• Solved1

Jooh, kun äiti oli tupakalla menin hänen luokseen ja värisevällä äänellä kysyin että saisinko kun kavereillakin on. Hän ihmetteli miten kaikilla jo on ja kysyi tarvitsenko ja vastasin että rinnat heiluvat kun esim. Hypin. Sanoi että mennään joku päivä ostamaan!

• mansikkaketonen

Ei tässä ole mitään muuta tapaa kun mennä ja vain kysyä.

• tsemppiivaa

Kannattaa ehkä käyttää jotakin näistä:
      1) Sanot äidille että tarviit vaikka T-paidan. Sit siellä kaupassa meet sillee huolettomasti rintaliiviosastolle. (Kannattaa käydä edellisenä päivänä jo yksin, valita mitkä haluat, ja katsoa kokosi). Sanot vaa et tarviin tällaset, nappaat kahdet (toinen oikea koko, toinen bvaa joku randomkoko), meet sovituskoppiin, sit oot vaa sillee et vä on hyvii, et maksetaan nyt nää. Se on siin.
      2) Meet ite ostaa, rintsikat, ja vaikka jonkun kivan paidan. Sit kotona kutsut sun äidin huoneeseen ja sanot et mä muuten ostin tällaset ja seki on siin. Tai sit vaa heität ne pyykkikoriin, ja ku äitis ehkä ihmettelee kenen ne on, ja jos se tulee kysyy, ni sanot vaa et kävit ostaa.

Tsemppii vaa :))

• Juu, en ymmärrä mikset vois vaan kysyy liivejä. Mitä luulet muka että äitis ajattelee jos kysyisit?

• Kysymällä. Ei oo sen vaikeempaa. Sano et tarviit liivit. Niin mäkin tein.

• Klaarawowex0s

Käytä jotai vaik paitaa mist näkyy läpi ja sano Sun äitille et se on ärsyttävää ja sit ehdota vaik et voisko käyttää rintaliiveijä

• TarviinApuu

Mul on sellane ongelma et haluisin oikeet rintsikat mul on niiku ensiliivit ja sit muit mut käytän vaa niit yhtii aina ja kaikil muil on jo oikeet paitsi mul mut mun äiti ei ymmärtäis varmaa...

• salakavalasti

sano et ne on jo vähän pienet tai hätätapaukses tee niihin joku uskottava reikä yms ja sano et ne on rikki. Siit voit sit lähtee kehittelee jotai sotasuunnitelmaa miten salakavalasti voit pyytää rintsikoi

• Sano

Sano mutsilles "hei tarviin rintsikat" siinä se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      221
      1650
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      183
      832
    3. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      53
      804
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      59
      795
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      36
      724
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      388
      709
    7. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      567
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      30
      541
    9. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      18
      535
    10. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      526
    Aihe