Miten pyytää rintaliivejä

Solvethis

Moi! Mulla on taas tää klassikko kysymys: Miten pyytää rintaliivejä? Oon 13-vuotias (menen 7lk) ja aika arka vaikka kyseessä onkin vaan oma äiti. Kaikilta kavereiltani löytyvät jo sellaiset, pitsi minulta, ja esimerkiksi pukuhuoneessa minua se nolottaa. Ajattelin kysymysmallia "Äiti, mua ärsyttää että kun hypin nii mun rinnat hölskyy sillei" jos hän tajuaisi pointin. Mutta onko teillä muita ideoita/kokemuksia?

10

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymällä.

    • Solved1

      Jooh, kun äiti oli tupakalla menin hänen luokseen ja värisevällä äänellä kysyin että saisinko kun kavereillakin on. Hän ihmetteli miten kaikilla jo on ja kysyi tarvitsenko ja vastasin että rinnat heiluvat kun esim. Hypin. Sanoi että mennään joku päivä ostamaan!

    • mansikkaketonen

      Ei tässä ole mitään muuta tapaa kun mennä ja vain kysyä.

    • tsemppiivaa

      Kannattaa ehkä käyttää jotakin näistä:
      1) Sanot äidille että tarviit vaikka T-paidan. Sit siellä kaupassa meet sillee huolettomasti rintaliiviosastolle. (Kannattaa käydä edellisenä päivänä jo yksin, valita mitkä haluat, ja katsoa kokosi). Sanot vaa et tarviin tällaset, nappaat kahdet (toinen oikea koko, toinen bvaa joku randomkoko), meet sovituskoppiin, sit oot vaa sillee et vä on hyvii, et maksetaan nyt nää. Se on siin.
      2) Meet ite ostaa, rintsikat, ja vaikka jonkun kivan paidan. Sit kotona kutsut sun äidin huoneeseen ja sanot et mä muuten ostin tällaset ja seki on siin. Tai sit vaa heität ne pyykkikoriin, ja ku äitis ehkä ihmettelee kenen ne on, ja jos se tulee kysyy, ni sanot vaa et kävit ostaa.

      Tsemppii vaa :))

    • Juu, en ymmärrä mikset vois vaan kysyy liivejä. Mitä luulet muka että äitis ajattelee jos kysyisit?

    • Kysymällä. Ei oo sen vaikeempaa. Sano et tarviit liivit. Niin mäkin tein.

    • Klaarawowex0s

      Käytä jotai vaik paitaa mist näkyy läpi ja sano Sun äitille et se on ärsyttävää ja sit ehdota vaik et voisko käyttää rintaliiveijä

    • TarviinApuu

      Mul on sellane ongelma et haluisin oikeet rintsikat mul on niiku ensiliivit ja sit muit mut käytän vaa niit yhtii aina ja kaikil muil on jo oikeet paitsi mul mut mun äiti ei ymmärtäis varmaa...

      • salakavalasti

        sano et ne on jo vähän pienet tai hätätapaukses tee niihin joku uskottava reikä yms ja sano et ne on rikki. Siit voit sit lähtee kehittelee jotai sotasuunnitelmaa miten salakavalasti voit pyytää rintsikoi


    • Sano

      Sano mutsilles "hei tarviin rintsikat" siinä se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe