Miten pyytää rintaliivejä

Solvethis

Moi! Mulla on taas tää klassikko kysymys: Miten pyytää rintaliivejä? Oon 13-vuotias (menen 7lk) ja aika arka vaikka kyseessä onkin vaan oma äiti. Kaikilta kavereiltani löytyvät jo sellaiset, pitsi minulta, ja esimerkiksi pukuhuoneessa minua se nolottaa. Ajattelin kysymysmallia "Äiti, mua ärsyttää että kun hypin nii mun rinnat hölskyy sillei" jos hän tajuaisi pointin. Mutta onko teillä muita ideoita/kokemuksia?

10

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymällä.

    • Solved1

      Jooh, kun äiti oli tupakalla menin hänen luokseen ja värisevällä äänellä kysyin että saisinko kun kavereillakin on. Hän ihmetteli miten kaikilla jo on ja kysyi tarvitsenko ja vastasin että rinnat heiluvat kun esim. Hypin. Sanoi että mennään joku päivä ostamaan!

    • mansikkaketonen

      Ei tässä ole mitään muuta tapaa kun mennä ja vain kysyä.

    • tsemppiivaa

      Kannattaa ehkä käyttää jotakin näistä:
      1) Sanot äidille että tarviit vaikka T-paidan. Sit siellä kaupassa meet sillee huolettomasti rintaliiviosastolle. (Kannattaa käydä edellisenä päivänä jo yksin, valita mitkä haluat, ja katsoa kokosi). Sanot vaa et tarviin tällaset, nappaat kahdet (toinen oikea koko, toinen bvaa joku randomkoko), meet sovituskoppiin, sit oot vaa sillee et vä on hyvii, et maksetaan nyt nää. Se on siin.
      2) Meet ite ostaa, rintsikat, ja vaikka jonkun kivan paidan. Sit kotona kutsut sun äidin huoneeseen ja sanot et mä muuten ostin tällaset ja seki on siin. Tai sit vaa heität ne pyykkikoriin, ja ku äitis ehkä ihmettelee kenen ne on, ja jos se tulee kysyy, ni sanot vaa et kävit ostaa.

      Tsemppii vaa :))

    • Juu, en ymmärrä mikset vois vaan kysyy liivejä. Mitä luulet muka että äitis ajattelee jos kysyisit?

    • Kysymällä. Ei oo sen vaikeempaa. Sano et tarviit liivit. Niin mäkin tein.

    • Klaarawowex0s

      Käytä jotai vaik paitaa mist näkyy läpi ja sano Sun äitille et se on ärsyttävää ja sit ehdota vaik et voisko käyttää rintaliiveijä

    • TarviinApuu

      Mul on sellane ongelma et haluisin oikeet rintsikat mul on niiku ensiliivit ja sit muit mut käytän vaa niit yhtii aina ja kaikil muil on jo oikeet paitsi mul mut mun äiti ei ymmärtäis varmaa...

      • salakavalasti

        sano et ne on jo vähän pienet tai hätätapaukses tee niihin joku uskottava reikä yms ja sano et ne on rikki. Siit voit sit lähtee kehittelee jotai sotasuunnitelmaa miten salakavalasti voit pyytää rintsikoi


    • Sano

      Sano mutsilles "hei tarviin rintsikat" siinä se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe