MITEN LIHOA NOPEASTI!!

Josjokutänneedestulee

Elikkä siis olen seurannassa alipainon vuoksi ja mulla on huomenna tulossa punnitus. Ei ole siis minkäänlaista syömishäiriötä, anoreksiaa tai mitään. Olen luonnostaan vaan hyvin hoikka ( 158cm, 36kg ) ja tämän takia terkkari ottanut seurantaan. Inhoan vartaloani laihuuden vuoksi ja terkkari lähettää ravitsemusterapeutille jos pituuspainoni on yli -28 ja pelkään sitä kuollakseni!! Siksi pyydän siis neuvoja nopeaan lihomiseen terveyden, ulkonäön ja punnituksen vuoksi. Tiedän ettei päivässä mitään suuria lukuja saada mutta edes muutama sata grammaa auttaisi paljon <33 kirjoitin kaiken lyhyesti ja nopeasti joten kuulostaa varmaankin aika hirveältä toi paino ja halusin sen takia lisätä vielä että laihuus kulkee geeneissä. Molemmat Siskoni on ollut yhtä laihoja kun minäkin ja isäni suvussa jo pitkälle asti lähes kaikki ovat hyvin hoikkia.

4

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladksfmlkjlgrj

Lihomaan ei varsinaisesti pysty kovin nopeasti, mutta painoa saa mukavasti kun saa kehon varastoimaan nesteitä: se tapahtuu syömällä suolaista (vaikka sipsejä), juomalla samalla vettä tai limsaa paljon, sekä syömällä myös makeaa, esim. runsaasti kermajäätelöä. Terveellistähän tämä ei ole. Parempi olisi, että jatkossa söisit riittävästi ja riittävän usein terveellistä ruokaa.

• Kokeilenäitä

Voit myös kokeilla kaikkia mahdollisia laihdutus- ja kevyttuotteita, sillä niillä saa varmasti hyviä tuloksia, jos haluaa lihoa. Olethan huomannut, että lihavat ostavat keinomakeaa, rasvatonta ja laihdutusvalmisteita. :D

• hdfhfdhdf

tilaa pizza, syö iso pizza joka päivä, limpparia päälle, karkkipussi vielä, suklaa keksejjä, ja suklaalevyjä, ja sipsiä, jne.
      Sokerimunkkeja syöt, jätskiä, leivoksia, täytekakkkua, jne.

• mloicscijsdljcnlajd

lisää vaan jokaiseen ateriaasi jotain niin sitä painoa alkaa tulla.
      esim. laita vaikka leivän päällä enemmän juustoa kuin normaalisti, ja lounaalla pari perunaa enemmän, hitaasti mutta varmasti.
      ei sun tartte alkaa mitään sokeriövereitä vetää jotta painoa tulisi.
      tsemppiä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1073
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      515
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      36
      509
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      467
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe