laskulla kiristäminen

soppari

Tilanne on tällainen että minulla meni sukset ristiin matkakaverini kanssa ja soppa syhtyi. Eli, eikö tämä ole kiristystä: Kaveri lähetti minulle sähköpostiin tekaistun laskun jossa olisin joutunut maksamaan hänen huoneistonsa käytöstä plus ruuasta ja juomista. Hän itse ehdotti että saisin yöpyä hänen luonaan aj nyt hän yritti kiristää 89 euroa. Uhkasi perinnällä myös. Kun sanoin että teen rikosilmoituksen niin hän perääntyi. Kannattaako viedä asia eteenpäin? mitään sopimuksia ei löydy että minun olisi pitänyt maksaa hänen asunnollaan olemisesta. Henkisiä kärsimyksia tästä syntyi kun sairastan muutenkin jo masennusta ym...ai niin hän vetosi myös siihenkin että hänen veljensä tiesi minun olleen hänen luonaan..

3

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu-1975

Siis olisihan tuo kohteliasta maksaa ainakin oma osuutensa ruuista ja juomista, mitä itse olet syönyt ja juonut. Mutta rahan ottaminen sinun yöpymisestäsi menee jo hieman kyseenalaiseksi.
      No, mihinkään perintään yksityishenkilöt eivät saa mitään tuollaisia "yöpymismaksuja" toiselta yksityishenkilöltä laitettua (ilman oikeudn päätöstä ja sitä tuttavasi tuskin on hakemassa).

Eli maksa oma osuutesi syömisistä ja huomisista, mutta unohda kaikki muu.

• soppari

Olen maksanut velkani jonka jäin hänelle mutta jos hän itse kutsui minut kylään ni ei ollut puhetta mistään että joutuisin maksamaan hänen tekemästään ruuasta.

• Etelä-Pohjanmal

Ottappa yhteyksiä etelä-pohjanmaa vale lakimieheen jolla ei ole mitään koulutustakaan hän kyllä pumppaa sinut kuivaksi vaikka poliisin avustamana ja laatii semmoisen laskun ettei koko elämäsi riitä sen maksamiseen hän myöskin poliitikkona kunnallis tasolla joten kanavat ja kikat hallitsee ja tämän jälkeen kun koitat saadaa viranomais apua jää se haaveeksi. hän myöskin tekee velkoja nimissäsi jotka seinäjoen syyttäjä arvioi sakon arvoiseksi. niin oikeusvaltiossa ollaan kyllä vaan.

Ulos-oton kautta sitten itket ja maksat. luottotietosi mentäneenä sulla ei ole tulevaisuutta.

Teki 10.000.euron velat toisen tiedoilla ja väärensi valtakirjat ja vei pankistakin 5900.euroa ja laatipa vielä laksukin 17.000.euroa. siistä että teki velkoja. jumalauta mutta näin se vaan saatana menee.

voit itse laskea paljonko nuo on yhteensä ja paljonko ne maksaa uloston kautta maksettuna. seinäjoen komisaarion mielestä vale laskutus ei ole rikos eikä kuulu hänelle vaan jonnekin muualle.

Tähän päälle tappamsiella uhakilut kiristäm iset ja poliisin käyttö koston välikappaleena perättömiä ja vääriä ilmiantoja tehtaillen.

Kaikki rikokset ovat yksinääkin törkeitä ja vakeutta 4kk-4-v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4396
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2501
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2314
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1807
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1542
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1331
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe