Voisitko pitää 20-24-vuotiasta naista seksikkäänä ja haluttavana? Entä harrastaa seksiä vai olisiko ikä turn off?
Kysymys n. 40-vuotiaille miehille.
23
546
Vastaukset
- AvuliasAatuJkl
Olen 45. Kyllä pitäisin. Se olisi ihanaa. Haaveilen siitä.
- M46jo
Totta kai. Nuo on persoona, ei ikäjuttuja.
- kakarat.ei.sytytä
Kyllä parikymppinen likka on päälle nelikymppiselle miehelle melkein sama kuin omaa tytärtään naisi. Jotkut tykkää, toiset ei. Itse olen aina pitänyt suunnilleen samanikäisistä naisista.
Paremminkin turn on....Ota yhteyksiä niin viedään toki ajatukset käytännön tasolle:p
Nuoren naisen seura on aina toivottua ja pitää miehenkin nuorekkaana.- Safirasj
Miten ois tämmönen 14v, vielä tuo pillu on aika kiree
Hieman alle nelikymppisenä ei olisi ainakaan minulle turn-off, tottakai riippuu hieman persoonasta mutta lähtökohtaisesti toimisi :)
Kyllä kakskymppiset naiset ihania ovat, mutta tuntuvat rakastuvan tälläiseen vanhempaankin herrasmieheen, aivan liian helposti, vaikka olisi sovittu muuta. Ehkä mielummin "leikin" 30-50" kanssa, osaavat pitää paremmin mielensä siinä sovittussa. En siis halua murheita tai sydänsurua kenellekään.
Parempi pysyä "yhdenyön" jutuissa, nuorien kanssa.- bcv
Kyllä mulle kelpaisi hyvin.
- Dews
Olen 57v ja n.20v naiset on ihania ja seksikkäitä,nyt en muuta haluaisikaan kuin heitä. Olin juuri kakskymppisen kummityttöni autonkyydissä ja ne ihanat rinnat jotka tulivat melkein puseron kauluksesta ulos,kyllä tuntui housuissa. Haluaisin häntä todella paljon,mutta en uskalla kysyä,siis haaveeksi taitaa jäädä.
- Pedoalert
Pedofiili tunge seiväs perseesees
- EiLisää
Toki, mutta haluavat kohta perheen lisäystä ja no thanks.
- kiinnostaistietää
Tottakai pidän teitä seksikkäänä ja haluttavana. Harrastaisin mielelläni seksiä tuon ikäisen kanssa...myös tekee mieli nuolla sinua ja antaa suihin sinulle eli olla 69 asennossa. Olisiko Porinseudulla tuon ikäisiä nuoria naisia halukkaana jonkinlaiseen toimintaan? M42
- 53herra
Olen 53 v mies, kiinnostaisi nyt kokeilla 20-24 vuotiaan kanssa seksiä, monet tuon ikäset ovata haluttavia. Itsen tuon ikäsenä kiinnosti vanhemmat yli nelikymppiset naiset, joten nyt voisi kääntää jutun toisin päin :-)
- papparai
Kyllä nuori kiinteärintainen nainen on paras mun mielestä , tosin jotkut ovat vielä seksinsuhteen arkoja ja siksi seksi ei oikein ole kunnollista kun nainen ei ole mukana nauttimassa vaan odottelee että tulisi nautinto vaan makaamalla
Kokemusta on mullakin nuoremmista itse 50 Kelpaa kyllä...... Kiitos
kyllä voin ja pidän! tottakai pitää harrastaa seksiä! ota yhteys nimimerkkin kautta @suomi24.fi
- boitzu37
Mikähän vitun tyhmä kysymys tämäkin oikein on.... Tottakai pidän seksikkäänä ja tietysti voisin harrastaa seksiä jos vaan sais..... :D
- Mvm70
Kyllä tuon ikäinen on seksikäs, mutta ikäero sit tekee kyllä sopinut muulle kuin kaveruudelle. Jotenki tuntuu hassulta että voisi olla tytön isä .
- 40v-mies
18-24-vuotiaat naisethan ovat kaikkein seksikkäimpiä, terveisin 40 v mies! Mutta miksi sinä haluat nelikymppistä miestä kun yleensä tämän ikäinen mies on se turn off nuorelle naiselle?
- järkiseisoojoo
Papparaiset hihkuu tiukkaa peppua ja pystyjä rintoja ei muuta.. tuonikäisen persoona ei kiinnosta 40v miestä paskan vertaa (suu kiinni kaiken parasta). Säälittävää, että äijät täällä jonossa jo kuolaa vaikkei ole yhtään mitään edes luvassa.. hohhooijaa.
- nuori-on-seksikäs
Miksi ei kiinnosta? Jos tiukka peppu, tiukat farkut, pystyt rinnat, kiva ulkonäkö ja nuoren naisen energisyys ei vetoa, niin mikä naisessa sitten vetoaa?
- vbjkio
No enemmän turn off minulle. Sanoisinko että kiva katsoa mutta ennemmin koskisin oman ikäisiini. Olen 42.
- mattin48
Ei kiitos, oma vaimo riittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257