Kysymys n. 40-vuotiaille miehille.

fdkösjgkördfslmggnjkld

Voisitko pitää 20-24-vuotiasta naista seksikkäänä ja haluttavana? Entä harrastaa seksiä vai olisiko ikä turn off?

23

539

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvuliasAatuJkl

      Olen 45. Kyllä pitäisin. Se olisi ihanaa. Haaveilen siitä.

    • M46jo

      Totta kai. Nuo on persoona, ei ikäjuttuja.

    • kakarat.ei.sytytä

      Kyllä parikymppinen likka on päälle nelikymppiselle miehelle melkein sama kuin omaa tytärtään naisi. Jotkut tykkää, toiset ei. Itse olen aina pitänyt suunnilleen samanikäisistä naisista.

    • Paremminkin turn on....Ota yhteyksiä niin viedään toki ajatukset käytännön tasolle:p
      Nuoren naisen seura on aina toivottua ja pitää miehenkin nuorekkaana.

      • Safirasj

        Miten ois tämmönen 14v, vielä tuo pillu on aika kiree


    • Hieman alle nelikymppisenä ei olisi ainakaan minulle turn-off, tottakai riippuu hieman persoonasta mutta lähtökohtaisesti toimisi :)

    • Kyllä kakskymppiset naiset ihania ovat, mutta tuntuvat rakastuvan tälläiseen vanhempaankin herrasmieheen, aivan liian helposti, vaikka olisi sovittu muuta. Ehkä mielummin "leikin" 30-50" kanssa, osaavat pitää paremmin mielensä siinä sovittussa. En siis halua murheita tai sydänsurua kenellekään.
      Parempi pysyä "yhdenyön" jutuissa, nuorien kanssa.

    • bcv

      Kyllä mulle kelpaisi hyvin.

      • Dews

        Olen 57v ja n.20v naiset on ihania ja seksikkäitä,nyt en muuta haluaisikaan kuin heitä. Olin juuri kakskymppisen kummityttöni autonkyydissä ja ne ihanat rinnat jotka tulivat melkein puseron kauluksesta ulos,kyllä tuntui housuissa. Haluaisin häntä todella paljon,mutta en uskalla kysyä,siis haaveeksi taitaa jäädä.


      • Pedoalert

        Pedofiili tunge seiväs perseesees


    • EiLisää

      Toki, mutta haluavat kohta perheen lisäystä ja no thanks.

    • kiinnostaistietää

      Tottakai pidän teitä seksikkäänä ja haluttavana. Harrastaisin mielelläni seksiä tuon ikäisen kanssa...myös tekee mieli nuolla sinua ja antaa suihin sinulle eli olla 69 asennossa. Olisiko Porinseudulla tuon ikäisiä nuoria naisia halukkaana jonkinlaiseen toimintaan? M42

    • 53herra

      Olen 53 v mies, kiinnostaisi nyt kokeilla 20-24 vuotiaan kanssa seksiä, monet tuon ikäset ovata haluttavia. Itsen tuon ikäsenä kiinnosti vanhemmat yli nelikymppiset naiset, joten nyt voisi kääntää jutun toisin päin :-)

    • papparai

      Kyllä nuori kiinteärintainen nainen on paras mun mielestä , tosin jotkut ovat vielä seksinsuhteen arkoja ja siksi seksi ei oikein ole kunnollista kun nainen ei ole mukana nauttimassa vaan odottelee että tulisi nautinto vaan makaamalla
      Kokemusta on mullakin nuoremmista itse 50

    • Kelpaa kyllä...... Kiitos

    • kyllä voin ja pidän! tottakai pitää harrastaa seksiä! ota yhteys nimimerkkin kautta @suomi24.fi

    • boitzu37

      Mikähän vitun tyhmä kysymys tämäkin oikein on.... Tottakai pidän seksikkäänä ja tietysti voisin harrastaa seksiä jos vaan sais..... :D

    • Mvm70

      Kyllä tuon ikäinen on seksikäs, mutta ikäero sit tekee kyllä sopinut muulle kuin kaveruudelle. Jotenki tuntuu hassulta että voisi olla tytön isä .

    • 40v-mies

      18-24-vuotiaat naisethan ovat kaikkein seksikkäimpiä, terveisin 40 v mies! Mutta miksi sinä haluat nelikymppistä miestä kun yleensä tämän ikäinen mies on se turn off nuorelle naiselle?

    • järkiseisoojoo

      Papparaiset hihkuu tiukkaa peppua ja pystyjä rintoja ei muuta.. tuonikäisen persoona ei kiinnosta 40v miestä paskan vertaa (suu kiinni kaiken parasta). Säälittävää, että äijät täällä jonossa jo kuolaa vaikkei ole yhtään mitään edes luvassa.. hohhooijaa.

      • nuori-on-seksikäs

        Miksi ei kiinnosta? Jos tiukka peppu, tiukat farkut, pystyt rinnat, kiva ulkonäkö ja nuoren naisen energisyys ei vetoa, niin mikä naisessa sitten vetoaa?


    • vbjkio

      No enemmän turn off minulle. Sanoisinko että kiva katsoa mutta ennemmin koskisin oman ikäisiini. Olen 42.

    • mattin48

      Ei kiitos, oma vaimo riittää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe