Keskityn nyt muuhun eli en kirjoita enää. Hyvää loppukesää kaikille!
Hienoa tulkintaa eilen
5
283
Vastaukset
Mukavaa loppukesää sinulle. :)
- valvontasektoriD
Keskityn nyt muuhun.. heh heh..
määrätietoista itsensä hallintaa havaittavissa- Metsien_syysnainen
No mutta mutta terve bodyguard tms. Mulla alkoi syksy:) Kun kesätyöt tuli tehtyä - olin nopea. Eli mukavaa syksyn jatkoa palstalla. P.s. Miksi haluat mut pois täältä? Tell me one good reason, please.
- optinenvalvontayksikkö
Metsien_syysnainen kirjoitti:
No mutta mutta terve bodyguard tms. Mulla alkoi syksy:) Kun kesätyöt tuli tehtyä - olin nopea. Eli mukavaa syksyn jatkoa palstalla. P.s. Miksi haluat mut pois täältä? Tell me one good reason, please.
Minä sinua pois halua, edes harmainta aavistusta kuka olet, eikä kuulukaan olla.. huvittaa vaan tuo naisen päättäväisyys pysyä poissa.
- Metsienmiesvastaa
Hyvää loppukesää metsien naiselle. Ehkä tapaamme siellä metsän keskellä. Mikä olisikaan mukavempaa. Tarjoan sulle repusta kupposen kuumaa. Istutaan kannon nokkaan ja ihmetellään, miten me ollaan tänne satuttu yhtäaikaa. Niin ja mieten me päästäis täältä (sieltä) ihmisten ilmoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe453103- 793017
- 192825
- 282724
- 522432
- 192177
- 602108
- 581896
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121858