Tein w10 päivityksen ja sen mukana tuli Edge selain. Onko vielä mahdollista asentaa jokin toinen selain tuon Edgen tilalle?
Ainakin näin äkkiseltään ei ole ihan kamalan yhteistyökykyinen selain tuo Edge. Mitään työkaluja ei ole millä voisi sitä säätää mielekseen ja pakkosyöttää monen näköistä tavaraa aloitusnäytössä jota ei voi oikeasti muokata mitenkään.
Onko mahdollista asentaa uusi selain
5
154
Vastaukset
- voi-ihan-hyvin
Itse olen vuoden käyttänyt ja 10:ä. Anna sen Edgen olla ja ota siihen toinen selain Firefox tai Chrome. Huomenna siinä isossa päivityksessä tulee Edgeen lisäominaisuuksia. Itsellä on toisena selaimena Chrome. Ainakin pelittää hyvin.
- Vaihto_selain
Okey, täytyy kokeilla jompaa kumpaa noista selaimista
- voi-ihan-hyvin
Anna se Edgen olla oletusselain. Saattaa sotkea, jos sen poistaa kokonaan koska se kuuluu osana Windows 10:n toimintaa. Chrome on toiminut erinomaisesti Edgen kanssa.
- Vaihto_selain
Hyvä tietää
- spyactive
Asensitko pika-asetuksilla windows 10? Samalla annoit mikrosoftille oikeuden lukea jokaikisen näppäimenpainalluksen ja kaiken minkä koneella teet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486078Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki653846Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162947- 1902845
- 232423
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132389- 362389
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192260- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2991413