Minulla on 4v, isokokoinen (40kg) leikkaamaton uroskoira. Tuli kodinvaihtajana mulle kuukausi sitten ja olen ihmetellyt kun tuon peräaukko on turvonneen ja "ison" näköinen, vähän jopa ulkoneva. Ei kuitenkaan punoita tai ole lainkaam tulehtuneen tai ärtyneen näköinem. Käytin koiran kyllä terveystarkastuksessa ja ell sanoi johtuvan uroshormooneista. Anaalirauhaset tyhjättiin samalla kertaa mutta tuo turvotus ei lähtenyt. Koiraa ei näytä haittaavan, ei ole kiinnostunut takapäästään eikä nuole tai hinkkaa sitä. Silti jäin miettimään että onko tosiaan että uroshormoonit tekee peräaukolle noin? Onko muilla kokemuksia asiasta?
Uroskoiran turvonnut peräpää
5
6242
Vastaukset
- älähuolestu
Ihan normaalia.
- Sairasta.on
Koira ei ole kiinnostunut, sinä olet vähän liikaakin.
- Ambu
Tunnustan olevani vähän liian hysteerinen, ensimmäinen koira joten paljon tässä on kaikkea uutta. Mutta ihan hyvä tietää että on oikeasti normaalia, hassulta tuntuikin tavallaan kyseenalaistaa ell "lausuntoa" asiasta.
- älä.välitä
Parempi se on varmistaakin, jos askarruttaa. Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, mutta tyhmiä vastauksia kyllä on, kuten nimim. Sairasta.on havainnollistaa.
- liibalaaba123123
Olisko kuvaa? Omalla uroksella myös ''näkyvä peräreikä'' eikä anaalit täynnä tms, vaan synnynnäisenä peppureikä vähän näkyvämpi. Isällään oli myös. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302315
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292248Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti131615Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131494Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001155
- 171097
- 93947
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19848Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks129828