parhaimmat tekosyyt?

fatproana

kertokaa hyvii tekosyitä et ootte voinu kieltäytyy syömästä. tai et vanhemmat, tutut ja kaverit ei enää epäilis.
mun vanhemmat ei enää epäilly ku joskus viime syksynä menin lähikauppaan ja ostin ihan älyttömästi herkkui ja sit esittelin äitille ja sanoin et mun tekee ihan sikana mieli herkkuja mut oikeest mä pureskelin ne pieniks paloiks ja sylkäsin ne vessanpönttöön ja heitin kaikki ne karkkipussit jne. keittiön roskikseen et porukat luuli et söin ne ja tein sillee aika usein ja meni rahaakin ihan hirveesti hukkaan mut oli worth it :D ei ne enää epäilly nii oli kiva olla vesipaastol tai dieetil. en tee enää ikinä mut viel pitäis huijata kavereita ja mun koulun opettajiikin ettei ne koko ajan kyttäis koulul o.o nii kertokaapas mitä ootte vaik tehny tai sanonu et tutut ei enää epäile. tai miten ootte voinu kieltäytyy syömästä.

9

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fatproana

      Ainii ja ei kyl kiinnosta miten sairaalt kuulostan, mut kouluhan alkaa kohta nii enkä aio parantua enneku oon se 38kg!!!!! Viisastelijoitten ei tarvii kommentoida ku en kummiskaa parane sit et kaikki ragee miten sairast tää on XD

    • läskimikäläski

      tyylii just joku "oon jo syöny" on aina hyvä, jos ne on ollu menossa. jos on ollu pakko syyä ni oon työntäny taskuu ruokaa tai heittäny lattialle, voin sanoo et toimii :D tai just sillee että äiti menee jonnekki ja jättää ruuan valmiiks, vedän sen vee paperikäärössä pytystä alas ni voi sanoo et on syöny.

    • Imsofat

      noi kyllä toimii itelki!!! ^^

    • Mie1234

      sano tyyliin jotain et en tykkää tästä ruoasta ja koulussa piilota paperiin.... Tai käy oksentamassa vessassa.... ja mul on toi koulu syönti ongelmana kamulla ja kotona ei tartte syyä.... ( siis kyllä meillä kotona pitää syyä mut meen mun huoneeseen ja heitän ruuat roskiin(: ) nii ja ei toi oo mun mielestä sairasta toisaalta mua sanotaan sairaaks mut ei se mitään😂😂😂

      • fatproana

        kivaku meil ei saa syödä omas huonees 😠 ärsyttää niin paljon! en voi heittää roskiin. meen kyl aina vasta sillon syömään ku porukat on syöny jo nii voin piilottaa ruoat paperiin ja heittää ne pönttöön. ;DD


    • voehanlapsiparkoja

      vetäkää se ainoa herne,jonka voisitte syödä,nenäänne.kuitenkin kerron,että anoreksiasta sairastavat melko helposti hoitamattomana kuolevat.että näin.

      • fatfatfatfat

        eiköhän täällä aika monikin oo jo sairastunu anoreksiaan ja kai sen nyt kaikki tietää et voi kuolla aika helposti mut monet haluaa kuolla alipainoon tai muutenki anorektikkoa kiinnostaa vaan laihtuminen. että niin. ei se kuolema monia pelota vaan lihominen.


      • tietooonvaikenanorekti

        mut ei ole mikään helppo kuolema tuo.eikä hoitokaan,jos edes yritetäänkää hoitaa:(


    • Proana

      Lähe kaverille ja sano sun vanhemmil et syöt siel ja oikeesti lähe lenkille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2950
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe