Itsensäpaljastelijat riesana!

Mikä on tämä pippelivillitys? Aivan kamalaa. Ymmärrän kyllä seksuaalisuuden, mutta ei ole kivaa sojottaa sillä vastaantulevien silmiin. Kannattaisiko opetella käyttö ja varsinkin pippelin kohdistus. Kohdistus alemmas ei vie itseltä sitä nautintoa ja silloin se ei käy vastaantulevien silmiin. Ja EI käännetä uteliaisuuttaan sitä päätä vastaantulevaan, että "kukako se siinä vastaan tulee". Ja varsinkin tuolla metsässä kävellessä, oletteko te itsensäpaljastelijat ajatelleet, että joku juuri haluaakin kävellä hämäräisessä metsässä pois tästä h....tin yliseksualisoituunesta ilmapiiristä? Varmaan ikaalislaisilta paljon pyydetty, että otettaisiin kanssaihmisetkin huomioon eikä vaan sitä omaa napaa...

12

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koikkala.hillillä

      Hoikkala krillillä?

      • hullun.horinaa

        Sama levy soi ainolla vuodesta toiseen.


      • Näitä on ihana lukea uudelleen ja uudelleen!


      • aina.luettavissa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Näitä on ihana lukea uudelleen ja uudelleen!

        Kirjoita ne vessasi seinään älä tänne.


      • Kirjoittelu palstalle auttaa minua pysymään kasassa. Paranen, kun saan purkaa ahdistustani sinusta.


      • skitso.aino
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kirjoittelu palstalle auttaa minua pysymään kasassa. Paranen, kun saan purkaa ahdistustani sinusta.

        Ei ole tuloksia näkyvissä muuten kuin pahempaan suuntaan.


      • skitso.aino kirjoitti:

        Ei ole tuloksia näkyvissä muuten kuin pahempaan suuntaan.

        Kaikki kääntyy vielä parhain päin.


      • parhain.päin
        myllis_seppo kirjoitti:

        Kaikki kääntyy vielä parhain päin.

        Varmasti Aino parka saatellaan taas hoitoon.


      • parhain.päin kirjoitti:

        Varmasti Aino parka saatellaan taas hoitoon.

        Minua taas ei saada hoitoon, ei koskaan enää!


    • Rouva on aivan yhtä lailla sekaisin kuin minä. Miksi meistä vain toiselle tarjotaan apua ja hoitoa?

      • kaikille.lääkkeitä

        Te rouvan sivupersoonat pääsette ihan samassa kyydissä
        hoitoon.


      • kaikille.lääkkeitä kirjoitti:

        Te rouvan sivupersoonat pääsette ihan samassa kyydissä
        hoitoon.

        Kiitos. Tuo on vähintäänkin kohtuullista. Kimppakyyti on taloudellisin ratkaisu. Onnistuin kuppaamaan Viitaniemiltä melkoisen potin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe