Johanna Mia Tukiainen Jokatapauksessa mm: South Park, Simpsons, ja varsinkin Star Wars ja Terminator leffat ovat täynnä salaviestejä Illuminaateilta!!!!! Samoin Aku Ankka lehdessä on myös väärinpäin käännettyjä salaviestejä, voi apua!!!!! TAJUTKAA NYT!!!!! En ole mitenkään ”hullu”, mutta ne ihmiset ovat jotka näitä viestejä eivät tajua!!!! 6 t
AKU ANKKA ON SAATANASTA: kertoo TUKIAINEN
24
869
Vastaukset
- wearesatanpeoples
WASPIN levyillä on myös saatanallisia salaviestejä kun levyä pyörittää toiseen suuntaan
https://www.youtube.com/watch?v=Te-jTA8g8Ys- metiedamme
WASPI todella levittää sanomaa, varsinkin kun sitä soittaa poikittain niin kuulee totuuden.
- hahahahahahah
Vai ei ole mätisäkki hullu.
- Tutkimusgradu
Aku Ankka on kansainvälisen illuminaatin salajuoni. Aku levittää kabbalistista satanistin elämäntapaa. Kaikki kulkee ilman housuja. Se houkuttaa irtosuhteisiin ja särkee perheitä. Ankkalinnan rahajumala Roope on juutalainen pankkiiri,joka hallitsee ja orjuuttaa alamaisiaan. Kaikki elää avoliitoissa. On vain setiä ja tätejä. Yhtään kirkkoa ei ole Ankkalinnassa, koska Raha on jumala ja Roope sen ylipappi.
- fghfgjhgjkghkhj
Tutkimusgradulle lisää pohdittavaa.
Osallistuja
Johanna Mia Tukiainen
5 t
Tässä lisää todisteita, että ELÄMME TÄLLÄ HETKELLÄ LOPUNAIKOJA!!!! Haluatteko vielä lisää???? Paavi on suoraan myöntänyt palvovansa Lusiferia. Nyt valehdellaan kaikille!!!!! On taistelu sieluista!!! Jeesus on ihan oikeasti todellinen VOITTAJA, mutta nämä kaikki langenneet ihmiset ja pahanpalvojat joutuvat samaan paikkaan lopulta, minne myös itse paholainen joutuu, eli ikuiseen tuliseen järveen!!!! Käsitättekö??? Näin tästä myös osan Miamissa syksyllä 2015, kävin myös nopeasti helvetissä!!!!!
- 52305402
Onnex toi kohta pimahtaa päästää lopullisesti.
Sen jälkeen enää kenenkään ei tarvitse kuulla/nähdä nimeä Johanna Mia Tukiainen (oikeasti taitaa olla Mia Mari Johanna).... - Touho_Änkkä
Tunkin puheet todistaa oikeiksi se, että Ankka-suvulla ei ole munia; ei edes Iines Ankalla.
- Epäluoma
Onko tuon vitun viinalla ja lääkkeillä aivonsa liottaneen paskamahan mielestä olemassa jotain mikä EI olis saatanasta?
On toki: Se itse. Rikollinen, irstas, ruma, paskanen, törkeä puliämmä ja eläinrääkkääjä.- kura-eero
Hyvin sanottu
- Steven_Thomas
Onko saatu Pertsa Hannulalta tietoja omasta lintuudesta? Eivätkö linnut olekaan pilluminaattien symboleja? Jos Aku Ankka on lintu = pilluminaatti, silloin Pertsa Hannula itse kertoi tunkin olevan pilluminaatin edustaja!!!
- hömppää
Viitsiikö joku ihan oikeasti lukea ja kiinnostua tällaisesta höpötyksestä? Tämähän on täysin harhaisen ihmisen aivojen tuottamaa hömppää.
- pitkäänuskossa
Tuskin olen lukenut koskaan Aku Ankkaa kannesta kanteen. Se minua kiinnostanut edes lapsuudessa. En osaa sanoa miksi. Jo 70-luvulla monet vakaat uskovaiset sanoivat samaa kuin Johanna.
- reikä-eero
Kääri ankka lehti tötterölle ja työnnä se haisevaan hanuriisi uskovainen urpo.
- HerneiEiHeilaha
No, niiltä vanhuksiltako se on nää juttunsa nyt kuullut?
Itse se ei ole noita keksinyt...ei nimittäin herne heilahda sen viinan kyllästämissä aivoissa niin paljoa...joku sille tuota juttua syöttää...
- Tutkimusgradu
Hannu Hanhi on kaappihomo. Kulissin vuoksi vokottelee Iinestä. Oikeasti Hannu himoitsee Aku Ankkaa.
- illuminaatti-on.hyvä
Kerran Aku puhui takaperin ja siltä tuli kakka.
- kokkaluu
Ei, voi sillä ei ole persreikää.Älä keksi valheellisia juttuja.
- kooma-morjens
Olli Loukolalla on peräreikä kun paskoi ikkunasta koko talon täyteen kakkia.
- armoa-uutiset-homoille
Olli on homo ja ei pääse taivaaseen vaan suoraan helvettiin jossa kooma painaa sitä aamuin illoin ja madot syö elävältä homot.
- jumalarankaiseeloviisaa
Housuton Aku Ankka on antikristus ja Saatana joka elää haureudessa. Mitä lienee puuhailee iltaisin kolmen veljenpoikansa kanssa!
Kommunistien juonia. - Waltdisni
Aku on entinen miesprostituoitu. Merimiesasussa vaappuva housuton hylkiö. Roope setää vituttaa yli kaiken tuo mieshuora,mutta säälistä pitää sorsaa hengissä. Mikki Hiiri on vittumainen kyylä ja toisten asioihin sekaantuja. Mikki hyväksikäyttää myös kehitysvammaista ystäväänsä Hessu Hopoa. Touho serkku on heroiinikoukussa oleva entinen hippi. Myy persettään Hannu Hanhelle ja Mikki Hiirelle. Tupu, Hupu ja Lupu ovat häiriintyneitä ja ylivilkkaita piruja. Aku pieksee niitä kaikkia. Iines on lutkamainen horatsu. Jakaa persettään karhukoplalle ja Simo Sisulle näin muutaman mainitakseni.
Ankkalinna on kauhea sodomiittien pesäpaikka. - yötyötön
Nyt sai lallipoika uudet vuokralaiset vanhaan taloonsa. Tuksun pullo ystävän emelien ja tyttärensä pamin joka tykkää vain tytöistä.Miten se kirjoitus nyt menikään niistä lempivistä lespoista.
- HullunVihaaja
......
Oletteko varmoja, ettei teillä ole lepakoita vintillä?
Ettei yksi tai useampi Muumi puutu laaksosta?
Ettei yliskamarilla ole matot ihan sekaisin?
Ettei ruuveja tai muttereita ole löysällä tai irti?
Eli suomeksi sanottuna: OLETTEKO JÄRJISSÄNNE???!!!
Jos kaikki suomikakskytäneljässä näkemäni tuontapaisia puhuvat tyypit ovat tosissaan, 90% suomalaisista on päästään sekaisin! Pitäisi rakentaa lisää mielisairaaloita teikäläisiä varten! "hömppää" ja " reikä-eero", olen samaa mieltä kanssanne, ja etenkin reikä-eeron kanssa. Täsmälleen sama tuli mieleen aloitus viestiä lukiessa.
Kuka nyt edes pyörittäisi levyjä takaperin?! Tai poikittain?! Mahtaako edes olla mahdollista?
Ja reikä-eeron osuvia sanoja mukaillen totean muille näin;
Rullatkaa salaliittoteorialippuset ja lappuset Su muut vastaavat, ja tunkekaa persreikiinne, turvenuijat! Ja itse muuten olette niitä, joita väititte ankkahahmojen olevan. Ne eivät ole peilejä, joista näkyy rumat hevosennaamat, kun katsotte niihin! Ne, jotka kirjoittavat noin, ovat itse sellaisia. Kuten Äitini sanoi kun Olin pieni; "Se joka sanoo on itse se"!!! - kullinlutkutaja
Emelie ja Pamela maksavat veijolle vuokran kyrvän imemisellä veijolta. ja näyttää siellä salmelat loviisasta viihtyvän myös, liekö orgiat menossa kun niin usein istuvat pappa ja mamma ryyppäämässä emelien luona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696