Hua Hin huonot tavat levinneet jo naapurikaupunkeihin.
http://www.huahinforum.com/viewtopic.php?f=18&t=32825
http://www.dailynews.co.th/regional/512669
http://www.bangkokpost.com/news/politics/1049137/bomb-scare-at-cha-am-train-station
Älkää viekö lapsianne
Pommeja ja ilotyttöjä Hua Hin naapuristossa taas
9
244
Vastaukset
- 654767567657
mitä tuosta pattayallahan nämä on aivan joka päiväistä....
- seonHuase
Niin se Hua Hin on aikojen saatossa muuttunut viehättävästä pikkukaupungista, rikolliste, ladyboyden, pedofiilien ja lerppojen toivekohteeksi, Aasian pahimmaksi rikoskaupungksi.
Pattaya on pyhäkoulukaupunki Hua hinin nykyiseen pikkukylään verrattuna.
Viisaat kaikkoavat Hua Hinistä pois ja järkevät eivät sinne koskaan ole halunneetkaan.- seonHuase
Minä olen jo useita vuosia sitten päätynyt tähän tulokseen, koska olen laajalti matkustanut googlen avulla. Minulla on sentään vankka kokemus Google matkailusta.
Ajelen taas huomenna maalikylään kirjaston koneele Googlaimelaa. Jatkan matkakohteiden arvostelua huomisen jälkeen. - KuinTurkissa
No niin nyt sitten 2 pommia räjähtänyt ainakin 1 baarityttö kuollut ja lukuisia loukkaantunutta. Ei Pattayalla pommeja ole räjähdellyt.
HUA HIN ON HENGENVAARALLINEN KOHDE.
- SympatiatUhreille
Kahtena päivänä peräkkäin pommeja Hua Hinissä. Koska räjähtää lisää. Valehtelua väittää enää Hua Hinin olevan turvallinen kohde. En veisi perhettäni Hua Hiniin.
- 181921222222222
TAAS tämä virtuaaliperheen ISÄ yrittää .... Jätetäänpäs" perheensä " pariin nauttimaan elämästään ja tilataan me todelliset matkaliput Hua Hiniin.
Pommit voip paukkua vaikka Suomessa. - MitäSeuraavaksi
181921222222222 kirjoitti:
TAAS tämä virtuaaliperheen ISÄ yrittää .... Jätetäänpäs" perheensä " pariin nauttimaan elämästään ja tilataan me todelliset matkaliput Hua Hiniin.
Pommit voip paukkua vaikka Suomessa.Hua Hiniä on valehdeltu turvalliseksi kohteeksi. Kansainväliset uutiset todistavat muuta. Pommeja peräkkäisinä päivinä useita loukkaantuneita ja kaksi kuollutta. Aiemmin muutama kuukausi sitten kokonainen perhe hakattiin sairaala kuntoon. Vähän aikaa sitten Ruotsalainen murhattiin.
- PianTaasRäjähtääHuassa
Vai ei pommit muuta hua hin mainetta vaaralliseksi kaupungiksi? Tulevaisuus sen näyttää Brittejä on ainakin kehoitettu äärimmäiseen varovaisuuteen liikkuessaan Hua Hinissä.
- Rakkeja
Kyllä on cha-am myös muuttunut muutamassa vuodessa huonoon suuntaan. Heti kun menee rantakadulta pois niin alkaa kävellä kaatopaikalla. Kulkukoiria ja roskia täynnä joka paikka niin että hirvittää. Jos pysyy hotellialueella niin kaikki ok mutta muuten täysi fiasko. Kuka haluaa lomailla tämmöisessä saastassa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875