Joroinen Jokiranta SFC

suihkupettymys

Olen käynyt muutamia kertoja alueella ja olen ollut tyytyväinen paikkaan.
Nyt viimeeksi kävin heinäkuussa ja taisipa jäädä myös viimeiseksi käynniksi.
Vaikka sauna-aika on peräti kaksi tuntia niin silti eivät vieraat meinaa mahtua joukkoon. Kausipaikkalaiset valtaavat saunan ja viettävät siellä koko sallitun ajan.
Kävin pikaisesti löylyissä kun oli niin ahdasta, suihkussa en kerennyt edes kastelemaan itseäni kun joku jo huusi oven takaa, että "älä koko päivää siellä lutraa."
Luulisi että kun paikalliset ovat joka ilta saunassa ja suihkussa niin että he antaisivat vierailijoillekkin mahdollisuuden peseytyä rauhassa.
Jotenkin meni koko alueeseen maku.

16

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topi-ja-Anglia

      Taisi olla Palo-Pena taas asialla. Terveiset Jokirantaan ja penalle

      • Kausipaikkalainen

        Ei kannata välittää Palo Penan jutuista. Hänellä aina sama laulu ja jokakerta kun vieraita eksyy saunaan niin samaa stooria asuntovaunulla välimeren maisemissa höpöttää. Olen pahoillani jos otit Penan jutut vakavasti sillä hänellä on vain vähän erillainen huumorintaju.


    • On_varaa-valita

      Joroisissa on myös valvatus camping joten kukaan ei pakota menemään Jokirantaan jonkun Palo Penan nöyryytettävksi.

    • Penapalaa

      Siis kuka ihme tämä Palo-pena oikein luulee olevansa........ Karkoittaa kohta kaikki vieraat alueelta.... Luulisi nyt paikallisen Sfc yhdistyksen reagoivan jotenkin ja antavan hänelle varoituksen...

      • Kausipaikkalainen

        Palo Pena on paikallisen Sfc:n legendaarisin jäsen. Hänellä on monet kauneuskilpailut voittanut Chow chow rotuinen koira joka on alueellamme kulttihahmo.


    • haukkuli

      Ei se jos on hieno koira oikeuta siltikään käyttäytymään tahdittomasti.

      • Alueraikastaja

        Joo, ei sellainen tökerö käytös oikeuta mun mielestäni edes SFC jäsennyyteenyyteen.


    • Sauna_siellä_ongelma

      Kerran alueella käyneenä voin sanoa että sauna on aivan liian pieni kun kausipaikkalaiset valtaavat sen joka-ilta. Lisäksi surkeat suihkut erillään saunasta ja suihkuja myös liian vähän.

      • Mitä_valitat

        Jokirannassa on aina ollut idyllinen ja pienisauna jossa on perinteistä SFC-alueen tunnelmaa. Olkaa tyytyväisiä että on edes suihkut sillä muutamia vuosi sitten ei ollut edes suihku mahdollisuutta


    • Järkeä

      Eiköhän kausipaikkalaisten olisi hyvä hankkia omat kesämökkirannat vai ovatko niin seuranhaluisia, että pitää olla vakikaverit juttuseurana, Kyllä kait Jokirantakin on tarkoitettu karavaanareille, jotka kulkevat kesälomallaan paikasta toiseen eikä sellaisille, jotka ovat Jokirannassa koko kesän (esim varkautelaiset) hankkikoot omat
      mökit ja rannat!

    • mattijamaija

      Niin on totta nuo tarinat. Kausipaikkalaiset ovat alueella kunkkuina. luulevat olevansa parempaa
      väkeä ,kun matkailijat. omistavatko he alueen.
      Takki auki kuljetaan,mutta työ ei kiinnosta,Matkailijat maksavat keittolevyn käytöstä mitta vakinaiset keittävät tuvan keittiössä ja jääkaappi on käytössä,ja saunanovet kiini .
      samat naamat ovat aina remmissä ,niinkuin se isoääninen Pohjalainen .Kävelee pienempien päältä.
      Jokieannassa pitäisi tehdä sssssssssssssssssuuriivous noista likjäsenistä.
      Parhaat vaunupaikat valtaavat vuodests toiseen . hävetkää Kausipaikkalaiset
      Monikin yöpyisi matkallaan Pohjoiseen mennessään ja muutenkin .
      Alue tukehtuu omaan mahdottomuuteensa..
      Käyty on mutta ei enää mennä.

    • Kanskausipaikkalainen

      No jo on kummallista juttua, puhutaan jostakin Palo-Penasta, mutta ei uskalleta kertoa, että kenestä on kyse. En tiedä alueella ketään sillä nimellä kutsuttavan, vaikka jo muutaman vuoden olen alueella ollutkin. Ei voi puuttua ei tarttua, kun kyseistä kuuluusuutta ei tiedä.
      Eipä tiedä, jos vaikka on jo poistunut joukostamme ihan omin avuin

    • toisiakunnioittava

      Caravaaneilla on ylensäkin opittavaa.Käytöstavat on minä itse ja muut jos jää tilaa.
      Tarkoitan silla sitä. Että kun laivoilla matkustetaan niin pitäisi huomioida naapurikin .
      Mutta keskelle kenttää vinoittain .tai toisen kylkeen .pelottaako teitä turvaväli ?
      Ajetaan kiekkoa ympäri aluetta ,käytetään autoja/vaunuja tarpeettomasti. Röyhkeyttä.
      Tätä ongelmaa ei Jokirannassa ole ,kun on pilttuut ja monta henkilöä näyttämässä paikkoja.
      Hyvät tavat käyttöön Karavaani on nykyisin vain itsensä kaveri. Muista viis.
      Kun matkustat talonkokoisella vaunulla maksa sen mukaan paikoista.Ja huomio toisetkin.

    • onnellinenmatkaaja

      Äskeinen kertoo jo paljon millaista tulisi olemaan tunnelma.
      Eiköhän ohiteta paikka vaikka levähdydaluaalle. Kausipaikkalaiset saavat saunoa tarpeeksi.
      Ajatusmaailma on silloin aika omituinen jos pitää roikkua samassapaikassa ainiaan.
      Alue on kaunis ,mutta henki lämpiää sisäänpäin.

    • Anonyymi

      Jokirannassa oon käynyt ensimmäisen ja viimeisen kerran. Niin töykeetä hommaa. Uimaankin ois pitänyt mennä lasten kanssa viereiselle kunnan uimarannalle.

    • Anonyymi

      Totta kaikki edellä olleet kommentit. Alue on niin sisäänpäin lämpiävä kuin rantasaunakin.Olen käynyt ja tiedän mitä on olla maksava asiakas. KÄVELLÄÄN YLI JOKAASIASSA. Itse käytetään surkeilematta etuja ilselle
      HÄVETKÄÄ. Parkaat paikat rohmutaan itselle.Saisi hyvän kirjan jokirannasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe