Pitääkö lupaus

Toril

Toripäivillä Hanski lupas äänestäjilleen, että hän julkaisee kaikki kp.asiakirjat. kertoi kaiken menneen perseellee!

33

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki pitää julkaista.

      • Kortiton

        Oliko Satu isoisän mukana? niin ei tarvitse sitte, taas kirjoitella isoisän tekemisiä ja sanomisia. Isoisä ei ole koskaan ollu sanojensa takana. Täysi sönkkä.


    • Minun puolesta asiakirjat voidaan julkaista. Olen rahani saanut ja sillä siisti.

      • lapsen.tasolla

        Koko ketju vajakkilöpinää.


      • Olen huomannut ihan saman. Vajakit ovat vain kateellisia menestyjille.


      • leppäsen.täti kirjoitti:

        Olen huomannut ihan saman. Vajakit ovat vain kateellisia menestyjille.

        Kateellisuus vie kakatkin taksinpenkiltä.


      • Luettuani näitä kirjoituksia on minulle itsellenikin syntynyt jonkinlainen tarve ulostaa autoon. Pitäisikö hypätä linja-auton kyytiin tänään iltapäivällä?


      • hullun.ainon.horinaa

        Koko ketju taas kakka-ainon löpinää.


      • hullun.ainon.horinaa kirjoitti:

        Koko ketju taas kakka-ainon löpinää.

        Monta asiallista kommentoijaahan tässä kirjoittaa kakka-asioista eri näkökulmasta.


      • aino.maria.kukkala
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Monta asiallista kommentoijaahan tässä kirjoittaa kakka-asioista eri näkökulmasta.

        Kaikki kakkajutut ovat Aino Kakkalan fanatsioita joita
        hän postaa tänne kuten tuon edellisenkin feikin päästön.


      • Minä olen Seppo Myllis.


      • sähköö.ilmassa

        Ukonilmako hullun ainon noin ahkeraksi kirjoittajaksi tekee
        kun jatkuvasti yksin vuoropuhelee palstalle sininimmareillaan?


      • sähköö.ilmassa kirjoitti:

        Ukonilmako hullun ainon noin ahkeraksi kirjoittajaksi tekee
        kun jatkuvasti yksin vuoropuhelee palstalle sininimmareillaan?

        Hulluhan se on. Ei kai siltä voi mitään muuta odottaakkaan.


      • Luontaisetu

        Onko myllärin poika keliaatikko, se on yks syy miks aina paskat housus? Jokkeri oli kertonu, että hän tutustu tähän ko. taksiajossa ollessaan muutama vuosi sitte. Ko.oli ehdotellu "kynttilähoitoa" jatkoillalle.


      • ainon.löysä.pua

        leppäsentädin on laitettava vaipat


      • hullun.ainon.houreet

        Aino Kukkala Kakkala on tässäkin ketjussa kakkafantasioittensa
        parissa.


      • Seuranneet

        Mitenkä sun paskantamises liittyy kuolinpesään?


      • hullun.horinoita

        Hullu Aino on taas leppäsen tätinä palstalla.


      • hullun.ainon.horinoita

        Leppäsen täti on rouvan käyttämä nimmari jolla hullu aino
        yrittää psykopaatin taidoillaan esittää vainonsa kohdetta.


      • psykopaatti.aino

        Rouva tekee kaikki noiden nimmarien horinat palstalle.


      • Jullittt
        Luontaisetu kirjoitti:

        Onko myllärin poika keliaatikko, se on yks syy miks aina paskat housus? Jokkeri oli kertonu, että hän tutustu tähän ko. taksiajossa ollessaan muutama vuosi sitte. Ko.oli ehdotellu "kynttilähoitoa" jatkoillalle.

        Kynttilä on ainoo esine jolla se mies saadaan balanssiin ees vähäksaikaa??


      • kakat_löydettävä

        Onko ne kakat vielä löydettävissä ja todennettavissa


      • sieltä.totuutta
        kakat_löydettävä kirjoitti:

        Onko ne kakat vielä löydettävissä ja todennettavissa

        Kaikki kakat löytyvät kun klikkaatte noita sinisiä nimmreita
        ja ihmettelette miksi sininimmarit postaavat kolmasosan
        houruistaan Kauhajoen palstalle.


      • se_on_tarkkaa
        sieltä.totuutta kirjoitti:

        Kaikki kakat löytyvät kun klikkaatte noita sinisiä nimmreita
        ja ihmettelette miksi sininimmarit postaavat kolmasosan
        houruistaan Kauhajoen palstalle.

        Se on tarkkaa ettei syyllistytä Väärään todistukseen


      • soihdut_sammuu--

        Siitä kynttilän mentävästä aukostako?


      • kuolinpesä-
        Seuranneet kirjoitti:

        Mitenkä sun paskantamises liittyy kuolinpesään?

        Onko kuolinpesäänkin paskottu


      • kurapyllystä-
        kuolinpesä- kirjoitti:

        Onko kuolinpesäänkin paskottu

        Käytännössä joo.Väärän todistuksen tekijä ei jättänyt muuta kuin sotkua taakseen.


      • Raunioita--
        kurapyllystä- kirjoitti:

        Käytännössä joo.Väärän todistuksen tekijä ei jättänyt muuta kuin sotkua taakseen.

        Väärien todistuksien lisäksi jäljelle jää vain savuavia raunioita?


      • Sonnat--
        Raunioita-- kirjoitti:

        Väärien todistuksien lisäksi jäljelle jää vain savuavia raunioita?

        Ja sontaa autojen penkeille.


      • Anonyymi
        Luontaisetu kirjoitti:

        Onko myllärin poika keliaatikko, se on yks syy miks aina paskat housus? Jokkeri oli kertonu, että hän tutustu tähän ko. taksiajossa ollessaan muutama vuosi sitte. Ko.oli ehdotellu "kynttilähoitoa" jatkoillalle.

        Kynttilä on hyvin paljon käytetty esine monissa toiminnoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynttilä on hyvin paljon käytetty esine monissa toiminnoissa.

        Vainajan veljenpoika työnsi kynttilän tapaukseen osallisen pyllyreikään.


      • Anonyymi
        Luontaisetu kirjoitti:

        Onko myllärin poika keliaatikko, se on yks syy miks aina paskat housus? Jokkeri oli kertonu, että hän tutustu tähän ko. taksiajossa ollessaan muutama vuosi sitte. Ko.oli ehdotellu "kynttilähoitoa" jatkoillalle.

        Kynttilähoito tekee hyvää ihan kaikille


      • Anonyymi
        Luontaisetu kirjoitti:

        Onko myllärin poika keliaatikko, se on yks syy miks aina paskat housus? Jokkeri oli kertonu, että hän tutustu tähän ko. taksiajossa ollessaan muutama vuosi sitte. Ko.oli ehdotellu "kynttilähoitoa" jatkoillalle.

        Aikaisemmissa kirjoituksissa syyksi on mainittu väljäksi hoonattu peräaukko. Ei kai jokkeri suostunut tämän miehen kynttilähoitoihin?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1162
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      262
      703
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe